PostitusPostitas havok » K Jaan 14, 2009 10:36 am
niisiis teadjamate abi vaja seoses AT kasti õlivahetusega:
manuaal ütleb:
AUTOMAATKASTI ÕLI ASENDAMINE
juhul kui ei ole vedelikuvahetajat (fluid changer)
1. ühenda lahti õliaradiaatori lõdvik
2. käivita mootor ja lase käia maksimaalselt 1min. juhul kui õlikogus
eemaldub kiiremini seiska mootor varem
(eemaldatav õlikogus ca 3,5l)
3. eemalda käigukasti kaane alaosast kuivenduskork õli väljalaskmiseks
(eemaldatav õlikogus ca 2 l)
4. vaheta õlifiltrid
5. paigalda õlikork koos uue rõngastihendiga ja pinguta vastavalt
spetsifikatsioonile
6. vala uus õli sisse
(lisatav õlikogus ca 5,5l)
lõpeta valamine kui antud õlikogus ei mahu sisse
7. korda protseduuri alates punktist 2
NB. seekord lase õli jahutusvoolikust välja vähemalt 7 l ja siis veel väike kogus
kontrollimaks õli puhtust. juhul kui õli on veel määrdunud korda
astmeid 6 ja 7
8. vala sisse uus õli
(lisatav õlikogus ca 3,5l)
9. taasühenda õlijahuti voolik ja paigalda õlivarras.
10. käivita mootor ja lase 1-2min tühikäigul käia.
11. liiguta käigukang läbi kõikide asendite ja jäta N asendisse.
12. veendu et õlitase on COLD taseme juures, juhul kui ei lisa juurde.
13. sõida autoga kuni vedeliku temperatuur tõuseb norm. tasemele 70-80C. kontrolli õlitaset uuesti see peab olema HOT tasmel.
NB. COLD tase on ainult suunav HOT on standard õlitase.
14. paigalda õlivarras
nagu aru saan tuleb alguses osa vana õli sisse jätta et saaks vajadusel mootori uuesti kuivendamiseks käivitada. seega läheks siis nagu osa õli lihtsalt läbipesuks kaduma. kui palju siis õli varuma peaks? kas õlivahetiga on see samamoodi?
kes teeks pärnus seda tööd? palju maksab?
Space Wagon 2,4GDI GLX A/T