Mitsu Diamond SP II või SP III õli

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

wend
liige
Postitusi: 26
Liitunud: L Okt 28, 2006 6:49 pm
Asukoht: Tallinna ligidal metsas

Mitsu Diamond SP II või SP III õli

PostitusPostitas wend » N Veebr 08, 2007 5:15 pm

Oskab keegi öelda kust seda õli võiks leida või siis asendust. Valvoline MaxLife ATF peaks kah sobima, aga ka seda pole müüa. :x Vaja oleks Sigma käimakotis õli vahetada, aga mida pole on õli. Esindusest oskan ise ka minna küsima, seda pole vaja soovitada. :wink:
Sigma 94`V6 24V

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » N Veebr 08, 2007 6:20 pm

Oma autoga olin sama asja ees just just.
Natuke siis minu õli otsingu teemat kui lubate.
VR4 foorumis ei kiidetud Valvoline õli küll (otseselt halba ei öeldud), samas keelati autost hoolival inimesel Dexron õli kasutada.
Soovitati põhimõtteliseslt kahte õli - Amsoil ATF või siis mitsu enda SPII/SPIII. Ise otsisin kah asendusi ja näiteks Castroli esindus uuris mulle välja et nende tootevalikus näiteks SP asendust ei ole. samuti ei ole Eestis kuulda midagi Amsoili õlist. uurimistöö järel leidsin et ainuke võimalus on ikka SP õli peale minna - ja sama küsimus kust saada.
Uurisin kes võib seda müüa kohe jäi ette et mitsu dealerid - eelarvamus, et hind kallis aga tegin siiski kõne AGR´i...., no kes veel - netis jäi ette et sama õli peaks kasutama hyundai ja kia automaatkastid või siis tiptronic mudelid. Ja jälle tel kätte.....
Tulemus: Hyundai on läinud castroli õli peale ja hind täpselt enam ei mäleta aga oli ikka üle 200 eegu/l vist
Kia: no see oli pauk originaal õli hind müüja täpset marki ei teadvat oli 430 eek/l
AGR: hind 208 eek/l aga sel hetkel ei olnud seda saada.

ootasin ja ootasin (2 nädalat) aga ei midagi siis mingi lolli mõttega helistasin Silberisse ja oh imet seal õli kohe võtta ja hind 10'L kogusele oli ~160 eek/l (oma kanister peab vaid olema)

Siit siis kokkuvõte kui juhtud ka mingi ime peale leidma mujalt siis ... aga minu leid oli Silber.
ei pakkunud seda õli ka Taket näiteks.

PS. kui on huvi siis mul on üle Sigmale sobiv käigukasti sisemine filter.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
Gala
Tösine huviline
Postitusi: 201
Liitunud: R Nov 12, 2004 3:59 am
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Gala » N Veebr 08, 2007 7:30 pm

Ka minu otsingud lõppesid Silberis.

wend
liige
Postitusi: 26
Liitunud: L Okt 28, 2006 6:49 pm
Asukoht: Tallinna ligidal metsas

PostitusPostitas wend » P Veebr 11, 2007 11:36 pm

Sai ka uuritud ja Silber ainuke norm hinnaga koht. 160.-/l
Sigma 94`V6 24V

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » E Veebr 12, 2007 9:28 am

aga ega filtrit ei taha.
sai omale ostetud teadmatusest kas sobib või mitte - no tulemus oli negatiivne :lol:

asi pakendis ja koos tihendiga

tegemist siis kasti sisemise filtriga.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » E Veebr 12, 2007 3:40 pm

Pedaal kirjutas:aga ega filtrit ei taha.
sai omale ostetud teadmatusest kas sobib või mitte - no tulemus oli negatiivne :lol:

asi pakendis ja koos tihendiga

tegemist siis kasti sisemise filtriga.


palju hinnaks tahad?

sigmale ikka sobib w?
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » E Veebr 12, 2007 5:04 pm

Sigma kirjutas:
Pedaal kirjutas:aga ega filtrit ei taha.
sai omale ostetud teadmatusest kas sobib või mitte - no tulemus oli negatiivne :lol:

asi pakendis ja koos tihendiga

tegemist siis kasti sisemise filtriga.


palju hinnaks tahad?

sigmale ikka sobib w?


saatsin PS.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » E Veebr 12, 2007 8:07 pm

CASTROL-i õli mark mitsu AT. kastidele on Transmax-J . Paraku on saadavus nulli lähedane.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » E Veebr 12, 2007 8:30 pm

jaan mmc kirjutas:CASTROL-i õli mark mitsu AT. kastidele on Transmax-J . Paraku on saadavus nulli lähedane.


Kui mulle pada ei aetud siis tiptronic kastile see ei pidanud sobima aga jah tavalisele kastile võibolla küll.

Sest ka kia teenindus kasutab tava automaatides castrolit kuid tiptronic`utest sama SP tüüpi originaali.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

wend
liige
Postitusi: 26
Liitunud: L Okt 28, 2006 6:49 pm
Asukoht: Tallinna ligidal metsas

PostitusPostitas wend » R Mär 02, 2007 10:10 pm

Valvoline MaxLife ATF on asendus. Ostsin seda kuna Silberis varuosa tegelane oli täielik mõra. Läksin eile sinna õli ostma, aga see osutus võimatuks. See jäi mu viimaseks korraks kah sinna firmasse minna. :x
Sigma 94`V6 24V

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » L Mär 03, 2007 10:52 am

Klienditeninduse koolitus oleaks seal tarvilik jah.

Aga õli asendusest siis see MaxLife oleks asendus siiski tavalisele automaatkastile - tiptronicusse ei soovitata seda valada.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Galancer
liige
Postitusi: 594
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:00 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Galancer » E Mai 26, 2008 10:09 pm

Pedaal kirjutas:Klienditeninduse koolitus oleaks seal tarvilik jah.

Aga õli asendusest siis see MaxLife oleks asendus siiski tavalisele automaatkastile - tiptronicusse ei soovitata seda valada.


Upiks vana teemat kuna enda elukaaslase lancer 94 1,6 AT-l ka õlivahetus plaanis ja nagu aru saan, siis MAXLIFE-i võib täitsa vabalt panna tava AT kasti?

Sain sellise hinnapakkumise ka nii mootorile kui AT-le, tundub suht ok?
Õlifilter on 85.-eek
poolsünteetiline õli umbes 4,3 l =408.50
õlivahetuse töö 125.-eek
Automaatkasti filter 485.-eek
Automaatkasti õli MAXLIFE ATF umbes 6l= 1080.-eek
töö umbes 680.-eek
(autom.kastil on võimalik kas tihend, või silikoon, seda saab näha, kui
lahti võtta)
Ei pretendeeri absoluutsele tõele!!!:-)

Nüüd peres ainus mitsu : Lancer `94 1,6 AT
Minevikust veel:Galant 2,5 Wagon `01 Tiptronic, Lancer 1,3 `98 manual, Galant 1.8 `88 manual,Lancer 1,5 `91 manual jmt

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » T Mai 27, 2008 10:03 am

Galancer kirjutas:
Pedaal kirjutas:Klienditeninduse koolitus oleaks seal tarvilik jah.

Aga õli asendusest siis see MaxLife oleks asendus siiski tavalisele automaatkastile - tiptronicusse ei soovitata seda valada.


Upiks vana teemat kuna enda elukaaslase lancer 94 1,6 AT-l ka õlivahetus plaanis ja nagu aru saan, siis MAXLIFE-i võib täitsa vabalt panna tava AT kasti?

Sain sellise hinnapakkumise ka nii mootorile kui AT-le, tundub suht ok?
Õlifilter on 85.-eek
poolsünteetiline õli umbes 4,3 l =408.50
õlivahetuse töö 125.-eek
Automaatkasti filter 485.-eek
Automaatkasti õli MAXLIFE ATF umbes 6l= 1080.-eek
töö umbes 680.-eek
(autom.kastil on võimalik kas tihend, või silikoon, seda saab näha, kui
lahti võtta)


filtritega on tihendid kaasas
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Galancer
liige
Postitusi: 594
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:00 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Galancer » N Juun 12, 2008 1:14 pm

Sigma kirjutas:
Galancer kirjutas:
Pedaal kirjutas:Klienditeninduse koolitus oleaks seal tarvilik jah.

Aga õli asendusest siis see MaxLife oleks asendus siiski tavalisele automaatkastile - tiptronicusse ei soovitata seda valada.


Upiks vana teemat kuna enda elukaaslase lancer 94 1,6 AT-l ka õlivahetus plaanis ja nagu aru saan, siis MAXLIFE-i võib täitsa vabalt panna tava AT kasti?

Sain sellise hinnapakkumise ka nii mootorile kui AT-le, tundub suht ok?
Õlifilter on 85.-eek
poolsünteetiline õli umbes 4,3 l =408.50
õlivahetuse töö 125.-eek
Automaatkasti filter 485.-eek
Automaatkasti õli MAXLIFE ATF umbes 6l= 1080.-eek
töö umbes 680.-eek
(autom.kastil on võimalik kas tihend, või silikoon, seda saab näha, kui
lahti võtta)


filtritega on tihendid kaasas


Selge.

Küsisin huvi pärast ka teisest õlivahetuse firmast, et mida nemad pakuvad, need ütlesid et sinna AT kasti läheb tavaline punane õli (AT õli siis) sisse ja hind mingi alla 100kr liiter, et kas väikeautol ja tavalisel AT kastile on mingi vahe ka kas õli on maxlife või on see punane???
Ei pretendeeri absoluutsele tõele!!!:-)



Nüüd peres ainus mitsu : Lancer `94 1,6 AT

Minevikust veel:Galant 2,5 Wagon `01 Tiptronic, Lancer 1,3 `98 manual, Galant 1.8 `88 manual,Lancer 1,5 `91 manual jmt

Kasutaja avatar
tets
liige
Postitusi: 114
Liitunud: E Juul 30, 2007 3:57 pm

PostitusPostitas tets » L Mai 30, 2009 11:06 am

nii endalgi vaja nüüd õli vahetada, leidsin vana teema. sihuke õli täitsa originaal värk tundub nagu olema, hind ulme??

edit: tellisin ära 8l 200 krooksu, küsisin, miks nii odav, sellepärast et suht spetsõli ja seisma jäänud....nojah mulle sobib


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist