Sai täna veel tööle pandud. Kolin endiselt olemas (ülla ülla:D) , kui just gaasi anda. Tühikäigul pole midagi kuulda, kui gaasi anda hakkab hele kolin klõbin pihta ja kui gaasi kõrgemal tuuril hoida, tundub, et jääb jälle vaiksemaks (aga võib olla ka üldises müra tõusmisest selline tunne). Klapikambri kaant ära võttes ja rattast mootorit ringi ajades, selgub, et kõik klapi vahed on käega loksutades enam-vähem ok (st võrdsed, lehtkaliibriga mõõta veel ei jõudnud). Küünlad ka sarnaselt ok (hele pruunid). Hetkel mõistus otsas, homme mõõdan surveastmed ära, äkki see miskit selgitab. Ilmselt alustan lammutamist karteri kaanest (kolvid alt välja, et kepsu sõrmed ja saaled üle kaeda. Kui ka see ei aita tuleb ikka plokikaas maha võtta ja viga sealt otsida (pesad-juhtpuksid jne)....
Kepsu saaled said tegelt mälu järgi ca 30 000 tagasi koos rihma, rullikute, klapisäärekate, tihenditega ära vahetatud...
motol ka odomeetri järgi miski törts üle 300 000 seljataga (võiks nagu kesta veel)
Igav ei hakka
Rallisõitjad sünnivad ja surevad kummi purunemise tõttu...