Anomaalija 1,9 tdi Carisma mootoriga.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Anomaalija 1,9 tdi Carisma mootoriga.

PostitusPostitas jyrgen72 » L Okt 02, 2010 4:24 pm

Lugu siis järgmine.
Sai sõidetud ja häda mitte miskit, peale ühte paljudest mootori seiskamistest hakkas peale käivitamist sumperist tühikäigul sinist välja popsutama ja seda ka suurematel pööretel. Kui masinal hoog sees, siis nagu enam ei täheldanud seda. Ainuke mis andis märku, et asi pole korras, oli see, et gaasipedaali vabastades süttis põlema mootorivea tuluke, mis aga peale gaasi lisamist jälle ää kustus. Käivitumine nii külma- kui ka sooja mootoriga hea.

Peale mõningast uurimustööd mingite asjapulkatega, oli esimene soovitus, et vaheta ää küttefilter. Sai tehtud, aga muutusteta.
Siis sai käidud Türi-Allikult läbi, kus aasta tagasi sai pihustid tehtud ja sealt ilma pikema uurimiseta saadeti mind Oisu Diislisse, väites et süüde on hiliseks end keeranud ja kuna autol on peal Lucas tüüpi pump, siis tema sellega ei tegele. Oisus siis pandi mingile pistikule mingi juhe külge ja teavitati mind, et pumba küljes olev solenoid on omadega õhtal ja et uus maksab koos käibega 4400 eeku. Jätsin tellimatta.
Süda ei andnud rahu ja kodus tagasi olles kruvisin solenoidi maha ja andsin samat moodi sellele voolu nagu Oisus poisid ja toimis iga kord, kui voolu peale sai. Siis sobrasin foorumis ja uurisin veel analoogseid juhtumeid, aga pole sarnast siin arutatud.
Siis läksin hammasrihma kallale, et vaadata märgid üle ja siis ilmnesid mõningad arusaamatused minu jaoks:

esiteks- ei leidnud ma mingit märki rihmaseibil ,mis viitaks vända õige asendi peale,
seal vaid 2 umbes 10mm-st auku ja ka ei ploki ega plastkaane küljes märki.

teiseks- kuna süüde oli väidetavalt hiline, siis otsustasin selle varasemaks panna,
et nihutan ühe hamba võrra rihma suhtes.
Ja siis avastus minu jaoks. Kui olin rihma maha võtnud, keerasin pumpa rihma rattast ja see keerles ilma ühegi
takistuseta vabalt ringi. Minu mäletamised kõrgsurvepumpadest olid ikka, et ikka vahepeal läks keeramine
raskeks. Või ongi uuemad pumbad nüüd sellised vabalt keerlevad???

Igatahes panin ühe hamba võrra süüdet varasemaks ja mootor sinist tühikäigul enam ei popsuta, aga sõidu ajal tekib nüüd vahetevahel gaasiga mängeldes selline tumedam pilveke auto taha ja mootorivea tuluke süttib ja kustub endiselt.

Ja nüüd peale seda pikka sissejuhatust, sooviksin teada targemate käest et:

*kuidas ma saan sellel mootoril ü.s.s-i (ülemise surnud seisu) teada, kas need augud peavad nagu mulle näitama, et üks auk on enne ü.s.s-i ja teine auk seal rihmaseibi peal on siis ü.s.s, kui see on ilusti püstloodi keeratud?

*ja et kui nüüd pump nii moodi vabalt keerleb, et kas siis on lootust, et see on hoopis omadega õhtal, mitte see solenoid ja kui ei ole pump õhtal, et mis siis võis põhjustada selle süüte hiliseks muutmise?

Üldiselt on kõik targad mõtted oodatud ja kui kellegil vedeleb garaazi nurgas 97-da aasta 1,9tdi Carisma pump, siis saab ehk kaubale mingi nutsu eest, või kui keegi oskab seda pumpa remontida soodsamalt, kui seda teevad diislikeskused, siis andke aga märku. Hiljemalt kuu lõpus on vajadus juba ülevaatus punkti sõita :D.
Viimati muutis jyrgen72, L Juul 21, 2012 10:12 am, muudetud 1 kord kokku.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Anomaalija 1,9 tdi Carisma mootoriga.

PostitusPostitas erku » R Okt 08, 2010 1:35 am

Kui hammasrihm oli maas, siis oleks võinud endale teha graafiku.
ÜSS:
(1.sil ÜSS-is) ,koristad kolvid eest, ehk väntvõlli 90* alla (kolvid ühele joonele) ja lased klapiajami vähe kolbidele ligemale,
nüüd keerates vänta päripäeva ja vastapäeva (ühtpidi õrnalt vastu ja teistpidi õrnalt vastu), saad ringile äärmised märkepunktid ja äärmiste punktide vahe (keskkoht) tehtud kurvi vastaspoolel ongi ÜSS; kui saab hoorattale teha märke, saad täpsema ÜSS-i kui iganes kriips seal. Kõike tuleb muidugi teha vaikselt ja läbimõeldult; klapisääred on tänapäeval imepehmed; kui teed käki on jumalaga mootor.
(Ja muidugi ei katsu starterit ennem kunagi, kui käsi pole kinnitanud võtmega pöörates et mootor käib vabalt ringi ! )
Ehk maakeeli öeldes: keerad kolvid eest ja lased klapid putsu-karva võrra allapoole ja nüüd keerad vänta ütpidi ja teistpidi kus kolb puutub nõks ennem ÜSSI- klappe ja selle ala keskoht , kus klapid olid ees, ongi ÜSS :)

Kui pumbal on "küte üleval" ja pihustite torud kinni, siis päris ühtlaselt vabalt ta nagu küll ringi käia ei tohiks. Tõsi, nendel lääne omadel pole enam sellist järsku nõksu nagu vene omadel oli. Kui pihusti toru on maas ja pumpa ringi keerad, näed ka ära millal küte tõuseb.
Mehaanilisel pumbal võib sees lisaks akseleraatorile ka süütenurga regulaator olla, kunagi ei või teada.
(Aga mis pumbast üldse jutt käib. Kas tavaline, millel otsetorud pihustitele, või too uuem ühe väljundiga ja pihustid elektrilised?)

Edit:
See solenoid seal; ega tal vist muud otstarvet pole kui seisma jätmiseks, ehk siis sulgeb kütte peavoolu, või kuidas? Mis ehitus tollel on, kas seda saab ka ära võtta et proovida ilma. No seisma jätmisega võib ainult raskeks minna; vaata et sisselaske kollektor mütsi ära ei söö- nagu vanasti öeldi :)
Ütleme: Kruvid torud maha, pihustid maha. Paned torud tagasi pumbale ja torudele pihustid otsa, nii et pihustid tulistavad vabasse õhku, mida saad vaadelda. Nüüd kui teine mees annab starterit, siis saad vaadata mis seisus asjad on: Kas jõuab lüüja, kas kusevad või pihustavad. Ja kui väga tahad leiad 4 anumat ka sinna otsa, et vaadata kas pihustamise kogus on võrdne.
Regulaatorid.. Kuidas on lood pumba määrimisega, õlitusega?
Kui juba pihustid maha kruvid, võiks ka silindrite surved ära mõõta. Noh, kui mõõdikut just pole käib toru ka küll. Ehk kui silinder on ÜSS-is ja silindrisse puhud, peab olema sama efekt nagu puhuksid väikesesse purki, kust rõhk vabaneb "popsuga" kui lahti lased.
Aga sul on ju turbo ka. Sinine, põlemata, võib ka viidata et turbo on õhtal; liialt vähe õhku kütuse kohta.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Anomaalija 1,9 tdi Carisma mootoriga.

PostitusPostitas jyrgen72 » R Okt 08, 2010 9:29 am

Nii.
Seda ÜSS-i leidmist selle valemiga mõtlesin ise ka korra peast läbi, aga kuna tulin kahe reisi vahepeal korra kodu käima, siis polnud aega nii palju auto peale ka aega raisata, pereelu värk kui vähe kodus viibid.
Aga selle ÜSS-i selle valemiga teen ma auto juures selgeks küll.

Pumbast siis nüüd ka veel paar sõna.
Pumbaks on peal masinal Bosch-i mehaaniline ringpump, neli stutsi ringis pea küljes.
Pump keerles täitsa vabalt kui rihmaseibile nati hoogu andsin ja sees käis selline õrn kõlin.
Nagu targad ütlesid, ongi sellel varjandil see süütenurga regulaator seal sees ja et see solenoid just seda asja juhib. Enne kui ma ise rihmast nurga varasemaks muutsin, oli nii, et kui mootor töötas ja sinine tagant välja popsutas, siis tõmmati juhe pistikust lahti ja sinine kadus ja mootoril hääl muutus teravamaks, isegi vaikselt pöördeid andes ei näidanud enam sinist.Aga juhet lahti jätta ei tahtnud, kuna süüde oli nii liiga varajane ja heli ikka väga terav mootoris. Peale hamba võrra rihmast muutmist on mootoril heli talutavam, aga kui nüüd selle solenoidi juhtme lahti ühendan, siis vaat et veel mootorit teist pidi käima ei löö, nii varajaseks muudab kohe.
Ja kunas ma pole pumpa veel maha kruvinud, siis õlituse koha pealt jään sulle küll vastuse võlgu.

Üha enam on mul tunne, et ikkagi on pumpper omadega õhtal, aga kuna see ei maksa kopikaid, siis uut riiuli peale tolmnema ka ei raatsi osta.

Silindrite surved sai kontrollitud aasta tagasi ja siis oli tulemus selline, et mootor oli kulunud ühtlaselt 15%. Siis sai ka pihustiotsad lastud ära vahetada ja peale seda olen selle autoga nüüd sõitnud nii vast umbes 8000 kiltsa. Enamus aega on masin seisnud ja äkki see ongi nende kõigi vigade põhjuseks, aga samas peale kuu-kaks seismist, käivitub normaalselt, eelsüüde ja pauk torus.

Aga kui turbo oleks õhtal, siis kohapeal paarutades see ju ei suudaks suruda neid turbolõdvikuid jämedamaks??? Ja kõrv kuuleb ka, et turbo ikka töötab. Ja kui enne sisselaske kollektorit lõdvik lahti võtta, siis sealt tuli õhku ikka paraja vungiga, ka tühi käigul.

Aga eks paistab mis saab. Oktoober viimane aeg ülevaatus teha ja kodu saan ehk viimasel nädalal oktoobris, siis küll tuleb vist võtta perevaba nädal ja autoga tegeleda.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Anomaalija 1,9 tdi Carisma mootoriga.

PostitusPostitas erku » R Okt 08, 2010 5:11 pm

Kui ma juba rääkima hakkasin, eks seletan siis lõpuni asja.

ÜSS:
Kuidas täpselt märkida on klaar; kuidas aga selleni jõuda päris elus ei ole sugugi klaar.
Kui ette kujutad, siis on 4 silindrit; kaks kolbi on üleval ja kaks all.
Klapid on:
1. silindril on nad mõlemad kinni (kolb üleval)
ühel on irvakil mõlemad võrdselt (kolbi ja klappide vahe on paari milli kandis)(ca 7* peal) (kolb üleval)
ühel on sisselase peaaegu lahti (ca 40* peal) (kolb all)
ühel on väljalase peaaegu lahti (ca 40* peal) (kolb all)

Seega: kui ÜSS-ist hakkad pöörama (emma-kumma poole) siis kahe silindri kolvid lähevad alla ja teised kaks tõusevad üles ning mitte kauaks, sest üks sisselase ja üks väljalase on pea täielikult all/lahti.
(loodan et said asjale pihta :) )

Seega oleks täisprotseduur järgmine :
Keerad 1. silindri hetke ÜSS-i; teed enda jaoks igale poole märgid peale, et oleks võimalik tuvastada seis ennem lahti võtmist.
Võtad rihma maha, kontrollid ettevaatlikult palju on vaja pöörata nukka et klapid jõuaks kolbideni, keerad klapid tagasi (klapid peaksid jääma ÜSS-i edasi seisma, kui ei jää siis tuleb fikseerida et jääks)
Keerad vänta 90* ühele poole (näiteks parempidi)
Keerad klapid alla, täpselt niipalju et kolb kindlalt vastu läheb (väikese varuga; näit vastu mineku punktist 2-3 hambajagu edasi).
Teed nukkvõlli rattale täpse märgi kui palju keerasid.
Keerad väntvõlli tagasi ÜSS-i suunal klapini, teed esimise äärmusmärgi.
Keerad väntvõlli tagasi 90*alla
Keerad klapiajami uuesti ÜSS-i
Keerad väntvõlli ÜSS-i ja edasi teisele poole 90* (näiteks vasakule)
Keerad nukvõlliratta selle märgi peale mis ennem tegid. (et klapid oleks täpselt samapalju all)
Keerad väntvõlli tagasi ÜSS-i suunal klapini, teed teise äärmusmärgi
Keerad vända tagasi 90* alla
Keerad nukkvõlli ÜSS-i
Keerad väntvõlli ÜSS-i

Nüüd on näha alguses tehtud märk ja äärmusmärgid. Kui kõik OK, on esmane märk täpselt äärmusmärkide vahepeal
Ehk nagu öeldakse : maksimum eksimus +,- veerand hammasrihma hamba jagu siin-seal.
Loodan et on abi :)

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Anomaalija 1,9 tdi Carisma mootoriga.

PostitusPostitas jyrgen72 » L Okt 09, 2010 11:56 pm

See asi nüüd selge.
Kunagi koolis räägiti samat asja, ainult, et Belarus tüüpi traktori peal, aga seal oli ka mingi nurk enne ÜSS-i, mis oli siis pumba sissepritse nurgaks. Tänapäeva masinatel on vist selleks märgid juba. See kuukulgur on mul esimene masin, mis niimoodi näkku on panema hakanud ja seetõttu lihtsalt on tarvis natuke näpunäiteid.
Tänud meeldetuletuse eest!!!
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Anomaalija 1,9 tdi Carisma mootoriga.

PostitusPostitas jyrgen72 » R Okt 29, 2010 11:52 am

Seekord sai siis mootoril esinenud anomaalia lahendatud sellega, et sai lammarist teine pumppur peale sebitud ja märkide järgi tagasi installeeritud. Suitsud kadunud ja käivitub esimese starteri pöörde pealt. Mis vanas pumbas viga on, eks seda selgitab kunagi spetsialist.
Kuna järjekordselt sai asja kiiruga võtta, siis Ü.S.S. -i täpne märge rihmaseibile jäi seekord tegematta :D:D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Anomaalija 1,9 tdi Carisma mootoriga.

PostitusPostitas jyrgen72 » K Mai 11, 2011 8:43 pm

Kes oskab, palun tehke lollile selgeks :D
Pilt

Pildil siis 1,9tdi Carisma F8QT tüüpi mootori hammasrihma paigaldamise märgistus. Kõik muu on aru saadav, aga tähis CS ehk siis väntvõlli märk. Kui sätid selle ise nn. ÜSS-i, siis keerab kohe kolvi klappi kinni, kui paned hammasrihma peale ja mootoril on mingi märk plastiku ja vända hammaste küljes, ka need ei taha toimida. Aga kui vaadata seda pilti,siis kas mitte ei peaks nagu selle vända hammasrattal oleva märgi nii sättima, et see nagu oleks kohas kus märgiga hammas puudutab esimest korda rihma hammast (täielik ÜSS oli nii, et märk jäi püstloodis alla).

Miks enne ise mingeid märke peale ei teinud? Polnud lihtsalt võimalik, kuna rihm purunes. Kas klapid ka viga said, selle selgitan välja siis, kui rihm jälle peal ja saan proovida mootorit käivitada. Esialgsed uurimused on näidanud, et surved tekivad silindrites ja klapid tulevad kõik vastu nukkvõlli tagasi. Asi juhtus tühikäigu pöörete juures.

Kui keegi leiab parema manuali pildi,või õpetliku jutu, siis võib selle ka lisada siia.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Anomaalija 1,9 tdi Carisma mootoriga.

PostitusPostitas jaan mmc » N Mai 12, 2011 7:52 pm

Sinu joonisel on märgid õigetel kohtadel/asendites ja antud mootoril ei maksa eriti otsida mootori ja hammasrataste omavahelisi märke, lähtuda tuleks pigem rihmal olevate märkide kattumisest, hammasratastel olevatega. St. kõigepealt keera hammasrataste märgid enamvähem joonisel märgitud suundadesse, võta rihm kätte nii, et nooled sellel näitaksid päripäeva, leia kaks üksteisele kõige lähemal olevat kriipsu. Vasem on nuka ja parem küttepumba oma aga rihma paigaldamist pead alustama rihmapeal teistest kaugemal asuvast, väntvõlli märgist, hakates paigaldusega liikuma vastupäeva suunas . Kui rihma märk on vändaratta (CS) märgiga kohakuti vead rihma üle tugirulli ja paned järgmiseks paika kütusepumba (IP) RATTA RIHMAMÄRGI SUHTES siis nukkvõlliratta (CA) rihmamärgi suhtes (ja paigaldatud rihma osa olgu paigaldamise vältel sirge-kergelt pingul, selleks vaatad, et rihm ei libiseks vändarattalt üle/maha), siis vead rihma üle õlipumbaratta (OP) ja viimasena üle pingutusratta.
Ja veel: sellel mootoril loetakse nr 1 silindriks mitte hammasrihma, vaid käigukastipoolset silindrit.
NB ! mootori üheks nõrgaks kohaks on nukkvõlli hammasratta kiil mis on väga õbluke ja kipub purunema kui ratas pole võllile piisava tugevusega kinni keeratud. Tulemuseks on teadagi "klapid pähe" olukord.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Anomaalija 1,9 tdi Carisma mootoriga.

PostitusPostitas jyrgen72 » N Mai 12, 2011 9:01 pm

Ahaa!!! Aitäh sulle Jaan. Ma muidugi arvasin, et need nooled rihmal on rihma pöörlemis suund, aga kui nüüd sa väidad et ongi, siis vaidleks tiba vastu, kuna küttepumba ratta peal näitab nool vastupäeva keerlemist. Ja siis veel, et küttepumba märgis on kohakuti kella 3 peal, aga kui ma nukkvõllilt panen rihmal oleva kriipsu paikka, siis see teine märge rihmal satubki nii nagu märgitud joonisel kell 12 läbi mõni minut kütusepumba rattale.

Ja täitsa õieti ütlesid, et see nukkvõlli ratas on nõrk koht :D See oligi katki, aga kui pikalt juba, seda ei tea. Viimati olin näppupidi selle rihma juures eelmise aasta oktoobris :D ja siis vahetasin küttepumpa ja nagu ei keeranud nukkvõlli ratta otsas olevat poldist kordagi.

Tänud veel kord ja eks ma nüüd maadlen nädalavahetusel edasi, siis saab nati arstida seda nukkvõlli ratast kah.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Anomaalija 1,9 tdi Carisma mootoriga.

PostitusPostitas jyrgen72 » R Mai 13, 2011 3:11 pm

jyrgen72 kirjutas:Ahaa!!! Aitäh sulle Jaan. Ma muidugi arvasin, et need nooled rihmal on rihma pöörlemis suund, aga kui nüüd sa väidad et ongi, siis vaidleks tiba vastu, kuna küttepumba ratta peal näitab nool vastupäeva keerlemist. Ja siis veel, et küttepumba märgis on kohakuti kella 3 peal, aga kui ma nukkvõllilt panen rihmal oleva kriipsu paikka, siis see teine märge rihmal satubki nii nagu märgitud joonisel kell 12 läbi mõni minut kütusepumba rattale.

Ja täitsa õieti ütlesid, et see nukkvõlli ratas on nõrk koht :D See oligi katki, aga kui pikalt juba, seda ei tea. Viimati olin näppupidi selle rihma juures eelmise aasta oktoobris :D ja siis vahetasin küttepumpa ja nagu ei keeranud nukkvõlli ratta otsas olevat poldist kordagi.

Tänud veel kord ja eks ma nüüd maadlen nädalavahetusel edasi, siis saab nati arstida seda nukkvõlli ratast kah.


Tegin endale juba need rihma kriipsud ja nooled selgeks. Nooled tuleb tõesti sättida päripäeva suunale :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Anomaalija 1,9 tdi Carisma mootoriga.

PostitusPostitas jyrgen72 » T Mai 17, 2011 10:36 am

Kellel tulevikus probleeme Carisma 1,9tdi, 66kw, F8QT mootoril hammasrihma paikka sättimisega, siis tänud jaan mmc õpetlikele sõnadele on see väga lihtne.
jaan mmc kirjutas:Sinu joonisel on märgid õigetel kohtadel/asendites ja antud mootoril ei maksa eriti otsida mootori ja hammasrataste omavahelisi märke, lähtuda tuleks pigem rihmal olevate märkide kattumisest, hammasratastel olevatega. St. kõigepealt keera hammasrataste märgid enamvähem joonisel märgitud suundadesse, võta rihm kätte nii, et nooled sellel näitaksid päripäeva, leia kaks üksteisele kõige lähemal olevat kriipsu. Vasem on nuka ja parem küttepumba oma aga rihma paigaldamist pead alustama rihmapeal teistest kaugemal asuvast, väntvõlli märgist, hakates paigaldusega liikuma vastupäeva suunas . Kui rihma märk on vändaratta (CS) märgiga kohakuti vead rihma üle tugirulli ja paned järgmiseks paika kütusepumba (IP) RATTA RIHMAMÄRGI SUHTES siis nukkvõlliratta (CA) rihmamärgi suhtes (ja paigaldatud rihma osa olgu paigaldamise vältel sirge-kergelt pingul, selleks vaatad, et rihm ei libiseks vändarattalt üle/maha), siis vead rihma üle õlipumbaratta (OP) ja viimasena üle pingutusratta.
Ja veel: sellel mootoril loetakse nr 1 silindriks mitte hammasrihma, vaid käigukastipoolset silindrit.
NB ! mootori üheks nõrgaks kohaks on nukkvõlli hammasratta kiil mis on väga õbluke ja kipub purunema kui ratas pole võllile piisava tugevusega kinni keeratud. Tulemuseks on teadagi "klapid pähe" olukord.

Minu isendil siis peale rihma purunemist jäid klapid-kolvid terveks ja mootor tuksub taas. Nüüd vaja siis vahetada välja veel rullikud, vända otsa semmertihend ja roolivõimendi õlipump (mille õlilekkest kogu see jama alguse sai), siis võib jälle vabalt ja julgelt liigelda.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Anomaalija 1,9 tdi Carisma mootoriga.

PostitusPostitas jaan mmc » T Mai 17, 2011 3:33 pm

Võta heaks :)
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 38 külalist

cron