Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » N Okt 07, 2010 6:37 pm

Lõpuks jälle mitsu omanik. Auto kuulus enne kasutajale belmondoke nii, et vanemad foorumlased on
veidi kursis. Auto siis aastast 1989 sedaan ja nelivedu. Mootor peal 2 liitrit ja 80 kw.

Minu kätte jõudis auto juba tugevalt räsitud seisus. Asendada tuli esistange, tagastange ja tagaluuk.
samuti oli kusagile kaduma läinud bensiini paagi luuk. Vahetusse läksid veel esi ja tagatuled ning kellade plokk.
Esiklaas on kahe suure möraga ja vajab vahetamist.Puudu on veel paar ukseliistu ja jupp ukselinki. Rooste poolest midagi väga hullu ei maini küll aga tuleb kevadel asendada puudulikud küljekarbid.

Veermiku poole pealt olen vahetanud kõik kondid ja esimese stabika puksid, vahetust vajavad veel kardaaniristid ja kardaani tugilaagrid.
Pidurikettad ja klotsid on ok. Kuigi eest paremalt kövasti koliseb kui rippus olevale autole vastu ratast taguda, kolisevad mis?.. klotsid ?
Õõtsa pukside ja zarniiride olukord tundub praegu stabiilne olevat.

Moto töötab kolinateta ja tiksumiseta, käivitub külmast peast kergelt mida aga ei saa öelda leige mootori kohta siis kohe mitte ei taha käivituda.
Terasemal uurimisel ja Co möötmisel selgus, et lamda on surnud võib olla on sellest ka tingitud liiga kõrged tühikäigu pöörded (1500) seda just külma mootori puhul ning ka juba sooja motoga on tühipöörete langemine 900 peale üpris vaevaline, viskad kaasi maha aga ikka pikalt undab enne kui pöörded alla langevad.
Ka radika jahutus vent on surnud, vaja lahti kiskuda-uurida kas pääseb ainult harjade vahetusest või peab asendust otsima.

Käigukast jõurab aga önneks on seda häirivalt kuulda ainult esimesel-teisel käigul. Hääl võib tulla ka vahekastist sest peale ölide vahetust näen, et vahekasti kardaani poolne ots on õline miski simmer annab sealt õli läbi.
ja kindlasti ei olnud seal enne öli vahetust norm öli enam sees. Mis võis ka vahekastile saatuslikuks saada.

Muud ei oska praegu rohkem kribada, esmane plaan on teha nii korda kõik, et Tüv ilma sohita läbitud saaks ju siis vaatab arendust edasi.

arvan, et suurem "keevitamine" tuleb ettevõtta kardaanipukkide asendusel. Kirjutan õnnestumisest ka siin. Seniks oleks tänulik igasugu info eest
mis aitaks leida orginaal pukkidele odavamat asendust. Ei teeks paha ka kardaani ristide kohta käivat infot(möödud, asendusvöimalused) siit ammutada.

Pilti saab kui lasen lapiga üle ja päike välja tuleb, valin siis siledama külje ja laenan naabrilt ka ilukilpi :)
Pilt

Pilt

Pilt
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas taavik » N Okt 07, 2010 9:16 pm

Tore jutt ja puha, kuid kas see auto mitte sinine ei olnud? Või on sul avataril mingi suvaline juust?

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » R Okt 08, 2010 7:40 am

taavik kirjutas:Tore jutt ja puha, kuid kas see auto mitte sinine ei olnud? Või on sul avataril mingi suvaline juust?

ei avataril on ikka õige masin ainult värvid on pildil asendatud, segaduse külvamiseks.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas MeelisV » R Okt 08, 2010 9:05 am

su tagumine stange vedeleb veel minu juures - ei ta mul jalus ei ole - seisab ühes merekonteineris riiuli peal aga ...
ükskord käis poiss ka vahepeal saares aga siis ei saanud kaasa panna/võtta.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » R Okt 08, 2010 12:58 pm

Pedaal kirjutas:su tagumine stange vedeleb veel minu juures - ei ta mul jalus ei ole - seisab ühes merekonteineris riiuli peal aga ...
ükskord käis poiss ka vahepeal saares aga siis ei saanud kaasa panna/võtta.

sellega ei põle ei taha cargoga ka jändama hakata
Ega ma suurt temaga ei söida ka ainult töökotta ja kodusse, palju vaja veel teha enne kui pikemalt söita julgen.
Tihtipeale liiga kriitiline !

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » L Okt 09, 2010 12:02 pm

kardaani ristid (3tk) sain möötude järgi (63,8mmX25mm) ja tükk maksis 145 kr
kardaani tugilaager orginaalis maksab 160 euro kanti ja neid 2 tükki, tuleb ette võtta ikka aretuse teema nende vahetuse suhtes.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas cartman » P Okt 10, 2010 9:27 am

160-euri on välismaalt? Või silber hindasi langetanud?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » K Okt 13, 2010 7:28 am

cartman kirjutas:160-euri on välismaalt? Või silber hindasi langetanud?

see hind pärineb saidilt eparts.ee
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » K Okt 13, 2010 7:32 am

Kardaani tugilaager on jah suht sellise hinnaga. Omal ka vaja vahetada. Pakuti lahenduseks-kui laager korras, siis ümbert saab tugevndada ntx klaasiliimiga. Laagri võib tellida ka kuskilt vastavalt mõõdule. Saab kindlasti kokkuvõttes odavamalt, kui kuskilt osta.

Risti sain Taketist hinnaga 100.- pärast väiksemat sorti juttu.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » K Okt 13, 2010 7:40 am

Sander147 kirjutas:Kardaani tugilaager on jah suht sellise hinnaga. Omal ka vaja vahetada. Pakuti lahenduseks-kui laager korras, siis ümbert saab tugevndada ntx klaasiliimiga. Laagri võib tellida ka kuskilt vastavalt mõõdule. Saab kindlasti kokkuvõttes odavamalt, kui kuskilt osta.

Risti sain Taketist hinnaga 100.- pärast väiksemat sorti juttu.

Kuidas ristid tellisid kas möötude järgi kas minu kirjutatud möödud on õiged ?
Tugilaagrite poole pealt pole omal veel mingeid ideid. Kisub kardaani alt ära ja need vanad laagrid võtab ära ju siis hakkab paistma mis asendused sinna saaks aretada.
Tihtipeale liiga kriitiline !

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » K Okt 13, 2010 7:43 am

Võtsin maha esi radika ventika, läheb elektriku kätte kui on võimalik taastada siis saab taastatud kui ei siis hakkan foorumi kaudu asendust otsima.
Ette sai võetud ka lamda vahetus ja loomulikult ei keeranud see andur pükste seest ühes tükis välja anduri vindi osa jäi pükste sisse, peab puurima ja hakkama vinti ajama.
Ka tagumise stabilisaator varda pukside vahetus kisub keeruliseks kuna ka seal murdus puksi klambri kinnituse polt sisse ära, et seda välja puurida tuleb tagatala lahti päästa sest puurima peab tala pealt.
Igav igatahes ei hakka :)
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » K Okt 13, 2010 8:20 am

Võtsin ka ristide mõõduks 64mmx25mm Taketi kaubakoodi ei mäleta.
Pakuti ka 65x25, kuid arvasin, et ei pruugi ära mahtuda. Pool mm ühel ja teiselt poolt ei mängi rolli. Vähemalt kindel, et lukustusrõngas mahub ära.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » P Okt 24, 2010 10:14 am

Nüüd ilmad jahenevad ja oluliseks hakkab saama soe auto
probleem selles, et istmete seljatoed soojenevad aga pee alt mitte, kas on lahendusi ?
Tihtipeale liiga kriitiline !

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Bullet » E Okt 25, 2010 11:47 am

morgan kirjutas:
Pedaal kirjutas:su tagumine stange vedeleb veel minu juures - ei ta mul jalus ei ole - seisab ühes merekonteineris riiuli peal aga ...
ükskord käis poiss ka vahepeal saares aga siis ei saanud kaasa panna/võtta.

sellega ei põle ei taha cargoga ka jändama hakata
Ega ma suurt temaga ei söida ka ainult töökotta ja kodusse, palju vaja veel teha enne kui pikemalt söita julgen.


Ma tulen varsti Saarde jälle võin peale võtta ja ära tuua?
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas MeelisV » R Okt 29, 2010 9:36 am

Bullet kirjutas:
morgan kirjutas:
Pedaal kirjutas:su tagumine stange vedeleb veel minu juures - ei ta mul jalus ei ole - seisab ühes merekonteineris riiuli peal aga ...
ükskord käis poiss ka vahepeal saares aga siis ei saanud kaasa panna/võtta.

sellega ei põle ei taha cargoga ka jändama hakata
Ega ma suurt temaga ei söida ka ainult töökotta ja kodusse, palju vaja veel teha enne kui pikemalt söita julgen.


Ma tulen varsti Saarde jälle võin peale võtta ja ära tuua?


vii ära jah - muidu müün maha 8)
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » R Nov 19, 2010 3:17 pm

nüüd siis kardaanid alt ära ja pukid koos laagritega käes. Asi mis paistis enne nii keerluline tundub päris lihtne moodustis.
Kui see kummiosa oleks terve ja ainult laagrites oleks loks piisaks vist ainult leida sama mööduga laager ning uuesti sinna kummipesasse sokutada. Minu masinal aga on otsas nii kummiosa kui ka laager nii, et peab hakkama mölemat vahetama.
kellele piisab ainult laagri vahetusest siis laagri sisemööt on 30 mm ja välismööt 64 mm. Laagri ostmisel võiks vist valida millimeeter või paar suurema välismööduga laagri siis jääb sinna kummipessa paremini hiljem paika.
Mina leidsin sobiva sisemööduga doonor-kardaanipuki nimelt transiti oma. Plaan on nimelt järgmine, lõikan maha transiti puki kõrvad ja istutan selle galandi laagri kinnituskorpusesse. Eelnevalt viskasin sealt välja nii kummivaheseina kui ka laagri.
ehk piltidelt saab rohkem sotti. Töö pole veel lõpuni viidud alles visioon selline. Kui asi saab kokku panen ka selle pildid.
Pilt Pilt Pilt
esimesel pildil siis orginaal teisel doonor ja kolmandal siis näha kaared juba lahti ja sinna kaarte vahele peaks doonor terves tükis istuma
Tihtipeale liiga kriitiline !

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » E Dets 13, 2010 4:22 pm

Pilt
nii nüüd lood niikaugel, et kardaanilaagrid pukkides ja kardaan all tagasi asi läks käik nagu plaanitud, istusid need transiti pukid sinna mitsu laagri kaarte vahele nagu valatud, paari punktiga sai asi kindluse möttes ka kinni lastud. Pildi järgi suurt midagi orginaalist ei erista. Taga stabika buksid said uued paika aga veidi valskusega pooleks. Lahti keeramisel köik kinnituspoldid muidugi läksid puruks ja silla alt ära saamisega sama asi, et poldid nii kinni ja ei hakkanud ka neid pooleks väänama. Siis läksime kergema vastupanu teed ja lasime need pukside kinnituse klambrid kah punktiga kinni ja korras ! Vaja nüüd veel klaas ette, katalüsaator alla, CO paika ja võib ehk ülevaatusele katsetama minna.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas cartman » N Dets 23, 2010 9:49 am

Väga hea töö nende pukkidega :wink:
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » N Dets 23, 2010 4:19 pm

cartman kirjutas:Väga hea töö nende pukkidega :wink:

loodan et infost on teistele ka kasu
Tihtipeale liiga kriitiline !

SilverRabbit
klubi liige
Postitusi: 49
Liitunud: L Apr 21, 2007 3:47 pm
Asukoht: Loksa küla

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas SilverRabbit » R Dets 24, 2010 11:22 am

morgan kirjutas:
cartman kirjutas:Väga hea töö nende pukkidega :wink:

loodan et infost on teistele ka kasu


Sellest infost on väga palju kasu, sest pean endal ka selle asja varsti ette võtma :)
Kas oli mingit erinevust ka, kui puksid ära vahetasid? Ma mõtlen sõidumugavuses (vähem vibra näiteks).
Mitsubishi Galant GTi DOHC 107kw. Dynamic-four (4wd/4ws/4is/ABS).
Mitsubishi Legnum VR4 Type-S


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist

cron