Kuna pole seda teemat kajastavat tehtud, siis otsustasin teha.
On olemas mõisted, auto signalisatsioon ja auto valvesüsteem.
Maakeeli:
Signalisatsioon, ehk signaliseerimis süsteem, mis sisaldab endas karjujat, andureid, juhtplokki ja pulti; võmaldab ka reeglina
auto uksi avada ja sulgeda, omab vahel programmeeritavat sisendit või väljundit. On paigaldatud osaliselt integreeritud kujul tehase süsteemi või paigaldatud/ ühendatud eraldi seadmena. Puldiajam on ühe või kahepoolse sidega.
Auto valvesüsteem, ehk seadmekomplekt mis sisaldab reeglina endas signalisatsioonikomplekti, immobilaiserit, blokeeringu lisa releesi, vahel duubeldatud immo süsteemi või koodi süsteemi ja ka harmev gsm süsteemi või positsioneerimist
Paigaldatakse vahel ka vaid üks eelnimetatud komponentidest, näiteks koodluku tüüpi avamis/käivitus süsteem.
Signalisatsioonide tõhusus:
Signalisatsioon, on "varga vastane", ehk vargale ebamugavusi valmistav asjaolu, kuna on oht et objekt hakkab lärmama ja signaliseerima võides sellega tekitada piinliku olukorra tema jaoks. Kahjuks on see ka reeglina kõik.
Tehase paigaldusega või standartse paigaldusega element pole kahjuks aga varastamiskindel komponent. Küsimus jääb vaid vargapoisi oskuste küsimuseks. Statistika on teinud vastavaid kokkuvõtteid, mis pole sugugi meeldivad.
Auto valvesüsteem on varguse vastane seade erinevate kooslustega, mille paigaldusest ja iseloomust lähtuvalt võib see osutuda üsna vargakindlaks koosluseks. Varguse üritamise korral olenevalt kooslusest ja paigaldusest võib süsteemi tööle saamine võtta aega tunde või näiteks ööpäeva. Ehk, korraliku süsteemi omavasse autosse võib varas murda sisse, elimineerida signalisatsiooni, lõhkuda laiali hulga kooslusi autos, kuid käivitada ja ära ei suuda sellega sõita.
Järgneb...