ökosohver kirjutas:omalt poolt v6in öelda et v6ib kallata kasti sisse 6li ka niipalju yle et kylma mootoriga v6ib vabalt olla 6li tase HOT piirimail...õlivahetus+filter oleneb kohast... seda v6ivad paljud siit klubist soovitada eri maakondades omal on juba 3 aastat addinol atf d II d... ära siis oma mootorit selle 5000rpm iga ära peenesta... lase esmalt õli ära vahetada v6i lase auto tuppa sooja garaasi... sa pole esimene kellel samad symptomid rahu ja väga paksu rahakotti pole vaja
GalantV6 kirjutas:Kui ma õieti aru sain siis AGR-st öeldi et õlivahetusel läheb õli 2,2L ja lisaks siis veel vist 0,3L filtri pärast?
kristjan128 kirjutas:GalantV6 kirjutas:Kui ma õieti aru sain siis AGR-st öeldi et õlivahetusel läheb õli 2,2L ja lisaks siis veel vist 0,3L filtri pärast?
Mina olen kasti õlivahetuse teinud (2,5 v6 aut) ja sisse läks küll 8l. See tähendas seda, et turbiin lasti ka uut õli täis, muidu oleks mingi 4l läinud vms.
Rock88 kirjutas:Autodata näitab, et sinu autole läheb 7,8 liitrit ATF-SP11 transmissiooniõli.
Mootoriõli olen nüüd kaks viimast välpa ostnud Rakvere õlilaost, aga käigukastiõli ei oska öelda. Võibolla saab seda ka sealt. Mootoriõli hind oli küll odav.
tets kirjutas:kunagi müüs stokker täpselt seda käigukasti õli mida tarvis on, hind oli naeruväärne, 35 krooni liiter. enam ei leidnud seda kodukalt ülesse, ehk kui helistada või kohale minna siis saab.
ökosohver kirjutas:mina 200 raha välja ei käiks... vaid teeks seda õlivahetust ise...aga sams kylmad ilmad jne.. siis tuleb vist leppida...õli koha pealt v6id ju sama sisse panna mis juba eelnevalt sees oli mingid kirjad ju ometigi on selle kohta mis on kastis ja mootoris
ökosohver kirjutas:igatahes 6li vahetus v6i 6li juurde kallamine teeb imesi
erku kirjutas:Võikski omalt pool öelda, et mootori õli on kõik varmad vahetama, samas kui käigukasti õli vahetus jäetakse unarusse.
Olles erinevate ,,õli meestega" (inimesed kes tegelevad õlide sisseostu, marketingi, jms) suhelnud, saanud vastuseks et kvaliteet käigukasti õlisi võiks vahetada iga 50 000 kuni 80 000 kilomeetri tagant olenevalt õlist ja käigukasti tüübist. Või kui auto sõidab vähe, siis vähemalt kord 5 aasta tagant võiks vahetus siiski olla (soovituslikult 2 aasta tagant, kui autot hoitakse välitingimustes).
Siit jutust käis ka läbi sõna Addinol. See oli 90. alguses kui tuli sisse meile Addinol firma toodang, mis oli uus ja kiidulaulu firma kohta kui palju. Läksin ka mina ühe autoga üle antud firma toodangule, tehes läbipesu ja pannes sisse antud õli. Fakt on: oli ainuke auto minu elus mis jäi seisma mootori ülekulumise tõttu. Peale seda on mul olnud tänaseks päevaks veel 4 autot ning 2 neist on spidomeetri näit läinud tugevalt üle 300 000 kilomeetri näidu. Kasutanud olen enamusjaolt Valvoline õlisi (käigukastis ka Shell ning Mobil toodangut), ja miskeid ülekulumistest tingitud probleeme pole olnud.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 85 külalist