PostitusPostitas rnahkur » K Aug 19, 2009 10:24 am
Spreivärvide suurim häda on liiga vedel värv, mis ei tekita küllastunud kihti. Ise olen auto juures kasutanud neid ainult mingite mõtetute plastikjubinate katmiseks, kus värvikile hermeetilisus ei määra midagi.
Samas mõningaid spreitooteid isegi kannatab kasutada - DupliColoril on roostevastane krunt, mis nakkub ülihästi ka näiteks alumiiniumiga. Viimati nägin veel K-rautas müügil. Ja erinevalt igasugustest muudest ühekomponentsetest toodetest püsib ka rahuldavalt peal, võõpasin sellega parema puudumisel enne ülevaatust oma autol ühe tiiva alumise nurga üle ning peale sai katteks mingi motipi aerosoolvärv, värv lahkus esimese kivitabamuse peale, aga krunt kestab senimaani.
Teine spreipudelis toode on DupliColori LCI aerosoolvärv, müüb automaailm. Jällegi püsib ka suhteliselt karmides tingimustes - värviisin sellega parema värvi puudumisel Firebirdi sisselaskekollektori, mis tänu 100 kraadi kanti ulatuvatele kapotialustele temperatuuridele eriti leebes keskkonnas ei viibi. Ja kolm kuud on see täiesti ilusti peal püsinud, seejuures on mootoriruum paar korda kerget survepesu saanud ning ega see aluspind ka päris ideaalselt puhtaks vanast värvist ei saanud. Kannatab k mingil määral kolkimist, vähemalt mootoripatjade korpustelt maha ei tulnud.
Üks tore keemia on veel mingi leedukate ahjuvärv, millega Fire torukolled üle võõpasin - ka see on senimaani peal püsinud, kuigi keevitusõmbluse vahele on tekkinud paar pisikest roostetäppi, ju ei saanud sealt kollesid päris puhtaks. Ostsin selle kusagilt ehituspoest ja maksis mingi 100 krooni kanti purk.
___________________
'99 Mitsubishi Colt 1.3
'91 Pontiac Firebird 305 CID TBI