retspets kirjutas:tahaks teada kas kellegil on kokkupuuteid selle autoga.
mis laguneb, kui palju laguneb?
kui janune on?
kuidas tuled näitavad?
kas auto on oma hinnaklassi hinda väärt või piirdub hind ainult ilus?
jne et siis + ja miinuseid kellel on kokkupuuteid olnud.
igasugune info teretulnud.
Pets
bullet kirjutas:mina arvan et 4 veoline 3.0 liitrine BI-Turbo (210 Kw) rebib sul ikka nii kiirendada, et otsid nädal aega oma kulme kuklast taga.... see on loll jut, et ilus on aega ei kiirenda ja seisab see 4 vedune bi-turps sul kurvides ka nii mis jube.
isegi see tavaline ilma turpsita versioon rebib nii et kõht lahti...ainult jah see kipub kül vahest väääääga kiiretes ja teravates kurvides pigem otse minema kui rajal püsima..... aga nii teevad ainult suured poisid juba
breakaway kirjutas:bullet kirjutas:mina arvan et 4 veoline 3.0 liitrine BI-Turbo (210 Kw) rebib sul ikka nii kiirendada, et otsid nädal aega oma kulme kuklast taga.... see on loll jut, et ilus on aega ei kiirenda ja seisab see 4 vedune bi-turps sul kurvides ka nii mis jube.
isegi see tavaline ilma turpsita versioon rebib nii et kõht lahti...ainult jah see kipub kül vahest väääääga kiiretes ja teravates kurvides pigem otse minema kui rajal püsima..... aga nii teevad ainult suured poisid juba
nõustun, et kiirendades jõust puudu ei tule... aga kurvides ta ei püsi... eriti see 4-vedune... 1800 kg ja sportauto ei käi just kokku...
retspets kirjutas:hm. tegin ühe gt3000 proovisõitu( passis 210kw ) ja esivedu, automaat.
no mulle igatahes tundus küll et see auto ikka üldse ei liigu.
eriti kiirendus 0-100.
aga jh oleneb millega võrrelda.
Pets
retspets kirjutas:rx7 on ju vale poole rooliga.
aga selle 3000gt kohta jah niipalju et tal oli passis 210 ja ma ka küsisin omanikult ei kus siis turbod on
ta naeris ja ütles et eks siin passis on viga sees.
tänavatel ei kiirendata see on ilmselge aga noh vahest ikka tahaks mõnel dragi üritusel kaasa lüüa. varem olen nissan200sx osalenud ja ta ikka liikus tunduvalt paremini.
aga 800-1000hp?
on keegi seda eestis teinud?
retspets kirjutas: eks siin passis on viga sees.
panen natuke siis tehnilist infi ka siia.
GT3000 BI-Turbo (210 Kw)
MAX vääne: 410 Nm @ 2900 rpm
kiirendus 0-100Km/h: umbes 5 sekundit.
Teadmiseks siis nii palju et kõik mis on üle 143 kW - üks ja sama hind
bullet kirjutas:retspets kirjutas:rx7 on ju vale poole rooliga.
aga selle 3000gt kohta jah niipalju et tal oli passis 210 ja ma ka küsisin omanikult ei kus siis turbod on
ta naeris ja ütles et eks siin passis on viga sees.
tänavatel ei kiirendata see on ilmselge aga noh vahest ikka tahaks mõnel dragi üritusel kaasa lüüa. varem olen nissan200sx osalenud ja ta ikka liikus tunduvalt paremini.
aga 800-1000hp?
on keegi seda eestis teinud?
rooli saab ümber tõsta.tegeleme ka sellega.
selle omaniku passis on ikka tõsine viga sees
nissan on muidugi kergem kui mitsu aga mitsul on ikka vähe vängem mootor kui nissanil ja bi-turps teeb ikka iga külje ja nurga alt 200sx ära
Eestis neid 1000 hp seid 3000 ei ole aga kül on neid USA-s.
(kui huvi siis katsun mingeid video lõike ülesse panna)
panen natuke siis tehnilist infi ka siia.
GT3000 BI-Turbo (210 Kw)
MAX vääne: 410 Nm @ 2900 rpm
kiirendus 0-100Km/h: umbes 5 sekundit.
3000 VR4 on veel vängemad.
nii, et dragida kannatab kül
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist