Ruslan kirjutas:Lisaks, et Outlander GF tüüpveaks on veel CVT õliradiaatori lekkimine - remont 1000+ eur.
Pidurid vajavad regulaarset hoolt ja vahetust.
Vanematel võivad olla probleemiks tagasilla õõtshoovad ja reduktori kinnitused.
CVT radiaatori remont maksab tegelikult c 70 eurot. Mida esineb meie majas c 1-2x aastas. Lisaks c 1l OE õli ja radiaatori eemaldus-paigaldus.
1000e eest saad uue radika, mis on ebaotstarbekas.
Sama hinnaskaala kehtib ka 2008-2012 mudelite AT kastide radika remondil.
Tagasilla õõtshoobade puhul oleme vahetanud ainult regulleervardaid, kuna reguleerpolt on sees kinni ja silda ei saa reguleerida.
Reduktori kinnituse probleem, ehk siis pukside väsimine oli 2003-2008a autodel. 2008-2020 mudelitel seda muret enam pole olnud.
GF seerial on taga diffri puksid väsinud ainult PHEV mudelitel, kus elektrimootor on kordades suurem ja võimekam, kui tavamudelil.
Pidurid vajavad kõikidel autodel hoolt, pidevat vahetust küll mitte. Meie kliimas on soovituslik pidurid kord aastas lahti võtta, klotsid liikuma panna ja liugureid määrida, kuna sool ja liiv ajab nad pesadesse kinni.
Keskmiselt sõidetakse ketastega 60-80000 km ja klotsidega 40-80000km. On olnud ka 20000km pealt vahetamist, aga see on juba juhi viga. Siin kohal räägime kas OE varuosadest või Brembo-Ferodo seeriast.
Kui panna Japanpartsi või LPR 15eurosed varuosad, siis ilmselgelt nendest midagi oodata ei saa.
Minu näited on välja toodud kogemustel, kus igapäevaselt külastab meie teenindust 2-3 2012-2020a Outlanderilt. See teeb aastas c 550-800 autot.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli