PostitusPostitas Sander147 » E Mai 06, 2019 9:01 pm
Selle mootori positiivne eripära on see, et kui hammasrihm käib üle/katkeb, siis klapid jäävad terveks. Klapp asetseb täpselt püstises asendis ja kolviga kohtumisel murdub hoopis nookur.
Tuleb uued nookurid panna, uus hammasrihm, vb ka hüdrokad ja sõidab jälle.
Sellepärast nüüd küll teist mootorit pole vaja otsida.
Pigem on see õppetunni koht neile,kes hammasrihma vahetusega üleliia venitavad. Rihmakomplekt maksab täna 5-10% sellest, mis mootori remont maksa läheb.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli