Päris surnud üritusega tegu ei ole. See aasta tahan veel proovisõitu teha.
Mis tehtud:
• Manuaalkast küljes. Ketas ja korv EVO 1-3 Exedy
• Juhtmestikuga pusitud, ATM juhtmed suures osas eemaldatud, VSS ja tagurpidikäigu juhtmed ümber tehtud. Aku kolib pakiruumi, see pooleli.
• Mootoripuksid jäigad, Prothane toodang. Varem liikus mootor nagu tallesaba kui gaasi anda.
• Ette Bilstein B8 amort koos 2.5 Galandi Eibach vedruga. Sillakaikad polyd, nüüd ei tohiks enam lödipüks juhitavus olla
• Õhuvõtt paremaks n.ö CAI
• Kliima minema, uus abiseadmete pinguti on Outlanderi oma-EVO oma oli täiesti kinni kiilunud. Ei tohiks enam kriuksuda
Hoorattaga oli ka pusimist, sest 2.5 hooratta keskosa plaat on teistsugune. Vahetasin keskosa ära aga enne seda jõudsin tellida ka kerge EVO hooratta. Kahjuks too ei sobinud, sest diameeter on väiksem ja kekskosa paksuse tõttu jääb hammasvöö starterist liiga kaugele.
Käigukasti hoovastiku parandamiseks on kasutusel rulluisu laagrid, sobivad ideaalselt.
CAI- sablooni ja mõõdud nuputasin ise aga pleki osa lasin teha. Kasti alla tuleb veel toru, et võtaks õhku uduka august. Sai päris hea ja tugev asi.