Peagi aasta viimasest teemauuendusest möödas ning siia pisut juttu tulemustest ja mis vahepeal toimunud on:
Jaanuaris oli esimeseks võistluseks EKV I etapp Võrtsjärvel - auto oli väga hea, rada oli väga hea ja sõbral õnnestus esiveos end 5ndaks sõita, mis oli müts maha tulemus, sest eespool olid juba "plastmassautod". Viimases voorus tulid ka parimad kohad, kus sõber 4s ja mina 9s.
Järgmised 2 nädalavahetust möödusid kohalikul Ilmatsalu jäärajal, kus esimesel võistlusel tõime ära vastavalt II ja III koha karikad. Teisel etapil osalesin üksi ja õnnestus II koha karikas koju tuua (esiveos kokku 23 osalejat). Ühtlasi oli põhjust rahuloluks, et veermikus tehtud parendused ja hilised garaažis veedetud töötunnid olid end igati õigustanud.
30.01 toimus juba suure sulaga legendaarne Kobela jää nimeline üritus, kus väljas sooja +6 ja rada läks iga vooruga üha auklikumaks. Tulemusteks kohad 16/31 ja 17/31 ja rõõm sellest, et auto jäi ühte tükki ja eesmärk keskmistele kohtadele sõita sai täidetud.
Veebruaris jäid riburadapidi suure sula tõttu EKV etapid ära ning ainuke koht, kus veel sõita sai oli Simuna, Lääne-Virumaal. Simunast sai auto ka aastaid tagasi toodud ning kuna lumeraja kogemust ka ei olnud, siis sai huvipärast sõitma mindud. Konkurents oli vägagi tihe ning kiireid mehi palju rajal. II vooru lõppedes ja boksialasse jõudes oli aurupilv üleval ja tempiseier põhjas - selgus, et ventikas ei toiminud. "Otse" ühendatud ventikaga sai läbi töristatud ka kolmas voor ja nii see hooaeg lõppes. Lõppkohad 15/28 ja 16/28.
Pärast võistlust mõõtsime surved ja 3 silinder teistest 2 bari võrra lahjem ning võtsime aja maha...
Kogu kevadsuvise perioodi ja ka sügise alguse seisis masin garaažis ja sai mõeldud, kas ja kuidas edasi minna. Leidsime inimese, kes oli nõus masina enda hoole alla võtma ja mootori üle vaatama. Selgus, et plokil kulumisrant puudub ja mootor on üleüldse seest väga puhas - see andis kindluse, et tasub ära teha. Põhiprobleem seisneski 2 ja 3 silindri klappide ebatiheduses.
Kaan hetkel tegemises ning nädala lõpus peaks saabuma ka mootori ülemise otsa originaal tihendite komplekt (kaanetihend, KKK tihend, kollektorite tihendid jms). Pisut saab parandatud hingamist torukolde ning hiljem ka uue väljalaske abil. Ühtlasi on vaja kapoti alt ära kaotada mõned üleliigsed vaakumvoolikud ja torud, installeerida strutbar ning parandada jahutust teibitud kollektori ja õhuvõtu modifitseerimise + vajadusel suurema ventika abil. Garaažis ootab oma aega ja korralikku lukku üks 4,9 ülekandega Eclipse kast
Lõpetuseks üks pilt Simuna talvespirndilt. Peatsete uuendusteni!