Teisel silindril on kahtlased juhtid sees ning jälje järgi võiks öelda, et sealt on ka vett lekkinud kunagi. Mis seal ikka, võtsin nurgast teise V6 mootori, tõmbasin veidi asju maja pealt ja vaatasin lähemalt, kui hull see ploki vahetus on:
Tore uudis oli see, et vanal mootoril oli peal üsna värske Gates-i rihm, kirjad veel ilusad, kuid pungutusrullid poolpidused
Ülivahetust on ka mingi aeg marult edasi lükatud, mille tulemusena on mootori sisu kohati sarnane klapikaante all olevale:
Kakkusin veel plokikaaned maha, lasin mahlad välja mootorist. Seest on mootor palju viisakam, hoopis puhtam ja siledam:
Htkel kiire pilk plokile näitas, et juurde on vaja tekitada tagumise turbo õlisüsteem ja jahutuse tagasivool. Puhastasin liidete kohad roostest, puurisin selleks tarbeks augud ära, õli tagasivool M6 ja 14mm ava, jahutuse tagasivool M12x1,25 ja õlituskanal 10x1,25. Õli tgasivoolu toru kinnituspoldi keerme lõikamise käigus aga murdus keermelõikur sisse ära, seega on homseks tegevust