Täna siis tehti nii nimetatud 180 000 hooldus
Sn: 178841 km
Geneka rihm
Veepump
Hammasrihmakomplekt
Hüdropinguti
Õlifilter
Mootoriõli
Kastiõli
Geneka rullikute laagrid
Jahutusvedelik
Mõned pirnid mis olid läbi põlenud
5,5 h tööf
537,70 eurot
Rihm oli juba tugevalt miinuses.Seega polnud vahetatud 90 000 km pealt vaid arvatavalt varem või oli pandud 60 000km rihm näiteks. Pragusid oli tugevalt täis.
Nüüd siis järgmised 90 000 km ees jälle.
Kaasnesid ka väiksed probleemid.
Nimelt tekkis autose peenike vibratsjoon kui mootori pöörded tõusid üle 2500. Alguses taheti seda ajada mootoripatjade kaela. Siin Jaaniga Pärnust suheoldud ja Tallinnast ka Silberautost tuttava tuttavalt pärides sain vastuse balansiiririhm ja võll valesti.
"Kui sedasi on samuti vibratsioon tuntav, siis kaldun arvama et balansiiri rihma märgid paigast ära.
Eks esialgu käib lihtsalt närvidele ja ajapikku hakkab ehk midagi reaalselt lõhkuma.
Balansiirvõll on eeldatavasti 180 kraadi valesti. Kui bal.võlli keerata märgist tiba eemale, siis peaks ta ise tahtma märgi poole keerata, kuid hetkel eeldatavasti hakkab sealt eemale keerama. Mootori plokis ka kontrollauk, millest ~8mm võlliga saab samuti kontrollida, et võll õigesti paigas.
Väljendasin end ennist valesti, so. probleemne õlipumba ratta taguse balansiirivõlli märk, mitte balansiiri rihma märk"Viisin täna tagasi auto teenindusse ja õhtuks tahtsin korras autot saada.
Õhtul nüüd sain kätte ja nukra näoga tunnistati letti tagant et JAH verand ringi võll paigast ära, märgid paigas aga võll valesti.
Nüüd tundub et sellega asi korras.