Vahepeal auto kõvasti lund katusele kogunud, kuid sellegipoolest ühtteist õnnestunud teha.
Kütusesüsteem on turbokate puhul A ja O, ehk siis sai tehasepoolne juhtmesüsteem natuke ringi tehtud.
Kui enne oli kütusepumba vool läbi mootoriaju poolt juhitava relee, siis nüüd on vool otse aku pealt.
Tehase süsteemi miinuseks on ajahamba poolt tekkiv pingelang süsteemis. Isegi kui aku ja generaator on korras, siis kuskil on ikka see üks juhe, mis ei taha korralikult voolu edasi anda. Ehk siis, kui aku peal on pinge töötamise ajal 14.6V, siis kütusepumbale jõuab heal juhul 13V. Selline pingelang on LUBAMATU. Juba 0.5V vahe korral tuleb alustada süsteemis vea otsimist ja likvideerimist.
Igatahes, uus süsteem töötab paralleelselt vanale süsteemile. Sellise lahendusega kaob pingelang.
Mingisugune pilt ka skeemist.
Lisaks sai sebitud megasoodsalt üks paar 2-kolviga supporteid, kuhu sisse mahub 294mm piduriketas.
Hetkel olid ees 276mm kettad, ja ka 2-kolviga. Väike uuendus kuur ka tehtud.
Uued kolvid, mansetid, kaitsekummid, kaetud kuumakindla värvi ja lakiga. Must värv just selle pärast, et las punane jääb sportautodele
Lisaks on vahepeal välja uuritud kõik võimalikud Performance käigukasti tootjad ja remontijad.
Kahjuks on kõikidel mingisugune negatiivne tagasiside, kus komplekteerimisel on olnud väikesed apsud ning klient on pidevalt pidanud käigukasti edas-tagasi loksutama ühest riigi otsast teise. Eks tegijatel juhtubki.
Kuna valdav osa neist tootjatest on üle mere USA-s, siis transport läheks liiga kulukaks. Eriti mitmekordsel saatmisel, vana kast läheks deposiidina neile.
Põhimõtteliselt on vastu võetud selline otsus, et teeme käigukasti rebuildi ise
Vajaminevad varuosad saab tellitud A-osadena. Laagrid tulevad küll Eestist, kuna siit saab ka Koyo ja NSK laagreid. Lisaks lisame mõnele käigule topelt-sünkronisaatorid, et käiguvahetus oleks kiirem ja sujuvam.
Ja kui kogu see käigukasti majandus on valmis, siis võib turborõhku ka maximumini tõsta ja nautida kõiki jõhkarditest hobuseid
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli