Nonii viimasest postitusest päris pikkalt möödas ja mõtlesin, et võiks täiendada mis vahepeal toimunud.
Veide häbi tunnistada aga esimene vasak nurk ikka veel täielikult sirgeks ajamata, a tahaks ikka sellel kevadel/suvel selle ka korda saada (lihtsalt pole aega olnud, alati tuleb midagi muud ette). Peale selle aga siis eelmisel talvel sai see ise tehtud spoila kõvasti räsida ja kevadel sai teda taastatud ja siis nägi auto välja selline
Ja siis suvel vahetasin selle esispoila originaali vastu (kuigi kui nüüd mõtlema hakkata, ei suuda ma täpselt meenutada, miks ma seda suvel tegin). Mainiks ka, et originaal spoila sain ma kevadel Sandri (Sander147) käest.
Talvel sai ka siis hakkatud seda vana ringi tegema hakkatud, aga kuna jällegi aja puudus koguaeg, siis hetkel on ta pooleli. Mõni pilt siis algusest, mis annab enamvähem ettekujutuse ideest minu peas
Sorry, et pildid kehva kvaliteediga, need telefoniga tehtud.
Veits on sellega arengut olnud, aga sellest kahjuks pilte pole hetkel.
Lisaks on siis veel veits ka audiot täiendatud, ehk siis vahetasin välja kõik kõllid peale suppakate ja lisasin ka teise võimu. Pildilt puudu siis veel kaks hertzi HV100 ja 2w20 filtrid, mis said hiljem lisatud. Ja peale nende lisamist sai ka nende 6.5" FLI koksiaalide tweetrid lahti ühendatud ja paldud mängima low passi, et kesk ja kõrgsagedused jääks HV100 ja DT16-te mängida armatuuril.
sügisel sai ka suppalate võim välja vahetetud palju võimsama Kenwood kac-9104d vastu ja "Audiocity soundcheck" mõõdetud SPL ja üllatavalt hea tulemus arvestades suppakate suhteliselt väikest võimsust ja et süsteem pole mul ehitatud selle suunitlusega. Tulemuseks siis 140.9 puhtalt aku pealt ja 142.7 käiva mootoriga kuna aku suht küpse
Sügisel sai vahetatud ka vana värviline mono rool veidi uuema vastu.
Lisaks siis veel said talveks ette pandus Xenon pirnid ja kuna olid normaalset regullitud polnud kellegil ka nendega probleeme, aga kuna nüüd kevadel oli ülevaatuse aeg sai tagasi pandud tavalised pirnid (aga tuleb tunnistada, et vist varsti vahetan tagasi, sest valgus ikka pole see Xenonidega, kuigi said ekstra ostetud kallimad osramid, mis peaks eriti head olema, aga Xenonile jäävad ikka alla).
Enne ülevaatust mõtlesin siis et teeks lõppuks ka tagumise numbritule korda, mis juba 1.5 aastat ei töötanud ja kui oleks teadnud kui palju vaeva selle korda saamiseks läheb, oleks võibolla jätnud selle tegematagi. Nimelt siis viga selles, et tule katteklaasi kruvid olid pessa kergelt kinni roostetanud ja see plekk ise nii pehmeks roostetanud, et suruda üldse ei kannatanud. Seega tuli taga spoila maha võtta, aga selle kätte saamiseks tuleb enamvähem kogu tagaots laiali kakkuda.
Korraga sai ka tagumine udukas korda tehtud, mis nii kaua kui see auto minu käes on olnud polnud töötanud.
A eelmine suvi sai ka toon kile ise paigaldatud, mille tahaks jõuda uuesti ära vahetada, sest nagu ikka esimene kord ei õnnestu asjad kõige ideaalsemalt. Kaugel vaadates pole väga vigagi, aga lähedalt ikka näha mõned väiksed mullid ja paar mustuse jälge, mis kile alla jäänud jne.
Nüüd vist enamvähem kirjas põhiline, mis tehtud. Eks muid väiksemaid remonte ja kuluvate osade vahetust on ka muidugi tehtud aga neid ei hakka kõiki kirja panema. Paar olulist viga veel millest lahti tahaks saada on mingi kolks(kahtlustan amortide ülemisi patju, nii ees kui taga) ja siis veel vist on ikkagi üks või mõlemad ratta rummud nats kõverad, aga eks nendes vigadest kunagi hiljem põhjalikult, kui neist jagu saan.
Lõppetuseks siis pilt hetke seisukorrast, kui sai masin üle pikka aja korralikult puhtaks pestud jne.