Hüdrotõukurid.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » E Mär 26, 2012 6:30 pm

Sõidan juba 3a AINULT Castrol mootoriõliga. Ei teagi sellest ajast alates, mis asi see hüdrokate tiksumine on.

Esimene õlivälp nii palju oodatud effekti ei andnud, kui järgmised on küll hoopis teine asi.
Ärge kiruge tootjat. Ise olete lollid, et ostate keskklassi õlisid. Ökosohver, sa ei tee sedagi.
Jah,kuni 100 000km sõitnud autodel on need toimekad. Edasi enam mitte nii väga.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas erku » E Mär 26, 2012 7:15 pm

Vot, ei ostnud keskklassi õlisi ja veel enam, ei ostnud seda mida müüjakse üks-kõik-mis poeletil, mitte sinna kantigi. Sai ekstra tellitud, just seda mis mitsu spetsiga, mis mujale pole ette nähtudki kui vaid Mitsubishi ja Mazda karterisse, see teistest erinev asjaolu on suurelt pakendil kirjas. Aga nagu ka eelnevalt mainitud, ei päästa ükski õlimark selliseid, teatud tingimustel :lol:
Hiljuti pakuti miskit uut hüüber moodsat keemiat, poolmuidu, katsetamiseks. Soovitaja oli ka hea. Peab vist vägisi ühe kanku võtma ja kui suure hoolduseni asi ükskord jõuab, siis loomkatse ära tegema.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » E Mär 26, 2012 7:43 pm

Panen siis väikese pildi ka. Mis vahe on hüdrokal ja hüdrokal.

Parempoolne siis originaal variant. Vasakul on aftermarket ja performance jaoks. Kaob eluks ajaks igasugune tiks.
Ärge ostke neid 10€ tk maksvaid jubinaid meie poodidest.

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

andrest20e
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: N Mär 22, 2012 10:39 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas andrest20e » E Mär 26, 2012 8:08 pm

ökosohver kirjutas:ole hea ja tee palun oma spets kaamerast diktofon ja salvesta oma kolin... meil on siin sedasorti mehed kes armastavad lihtsalt niisama mootorit pulkadeks v6tta ja siis hiljem avastavad et k6ik oli tulutu...

sandrile järjekordne tähelepanek et se 24klapiline oma j6unumbritest hoolimata on siiski suurem käkerdis kui 12klapiline...

kord on saale, kord on t6ukur, vahest ka klapid peas...

aga vaata ja uuri kui viga kordub siis salvesta se vajalik klipp , tuleb k6igile kasuks...

kolmas asi... bmw ning audi on hoopis teisest puust mootorid seega ei maksaks läheneda viimaste markide kogemustest mitsu mootorisse...


Ei võimalda heli salvestada kuna mootor jääb umbes kuuks ajaks kindlasti laiali kuni uued kolvid tulevad,lahti võttes leidsin ka juhtumisi vea ülesse miks mootor suitses ja viga oli katkises rõngas ,aga esialgne heli oli ikkagist kuivale jäänud hüdrotõukurist Ja viga oli praak õlifiltris nii,et ärge ostke odavaid asju nagu näiteks Nippartsi toodandut

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas ökosohver » K Mär 28, 2012 6:02 am

Sander147 kirjutas:Sõidan juba 3a AINULT Castrol mootoriõliga. Ei teagi sellest ajast alates, mis asi see hüdrokate tiksumine on.

Esimene õlivälp nii palju oodatud effekti ei andnud, kui järgmised on küll hoopis teine asi.
Ärge kiruge tootjat. Ise olete lollid, et ostate keskklassi õlisid. Ökosohver, sa ei tee sedagi.
Jah,kuni 100 000km sõitnud autodel on need toimekad. Edasi enam mitte nii väga.


ära lahmi tyhja... :mrgreen: kust kohast sa yldse v6tad et ma s6idan MITTE HEA ÕLIGA? millise kohvipaksu pealt sa neid diagnoose paned? ja mis asi on kesk klassi 6li v6i alla selle... alles sa yhes teises foorumis kiresid et vahet pole mis nimega 6li mootorisse valatakse tuleb yhest suurest tynnist... nagu sa ise valaksid ma ei tea,,, mingit imerohtu oma masinatesse... ja mis se castrol on nyd mingi reklaam v6i maailma parandaja:D???

olen oma autoga peaaegu sada tuhat maha s6itnud ja mootori läbis6it on ka juba suht poole miljoni lähedal... aga lahti ma seda iga aasta kakkuma ei ole pidanud,välja arvatud klapisääretihendid ja hydrot6ukurid mis juba varem olevat pikalt tiksunud, need sai suht alguses juba ära vahetatud... ja 6lides pole ka nagu viga olnud niiet ma t6esti ei saa aru mille kallal sa v6tad?

aga kui nii väga teada tahad siis auto saades mingi 2007 panin sinna mobil 1... mis ei tohiks olla väga suvaline 6li ,mingi aja möödudes oli mul seal motul toode, siis liqui moly kui 6ieti kirjutasin,,, valvoline longlife etiketiga asi kuni selle aasta alguseni, ja nyyd loksub seal se sinu laitmatu castrol ja sellegi pean ilmselt suvel välja vahetama kuna juba olen 7000km maha vuranud sellega

... nii ja mis koht see oli nyd et ma ei tee mida??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » K Mär 28, 2012 8:34 am

Alles kiitsid Addinoli maa ja taevani. See ka sinu pärusmaa???
Ühest tünnist- räägi lähemalt. Kui mõtled seda long-life õli, siis küll-tulebki. Vii end ÕIGETE asjadega kurssi, mitte sellega, mida naised saunas rääkisid.
Pooled su faktid on kuskilt kes teab kus kohast võetud. (siiani ootan su käest 3000gt Dohc mootori kohast infot)

Ja kuidas siis Castroliga sõidab? Ja mille pärast sa igakord erinevat õli kasutad? Seda ikka tead, et õlidel on ka pikaajaline toime. Ühe välbaga ei saagi imesid juhtuda ja suurt loodetavat kasutegurit olla.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas ökosohver » K Mär 28, 2012 1:38 pm

ah vahet pole... see õliteemal vaidlemine on eluaeg siin yks tuule taga ajamine olnud ja igayks kiidab oma...
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas jackpuuk » N Mär 29, 2012 11:14 pm

Pole ei tea mis ajast ühtegi margiõli sisse valanud, vahetan Genal umbes 10 000 tagant, kõvasti annan pähe ja vahetuse ajal on ikka vägagi õli moodi :P. Klapid ei tiksu, õli ei võta (peale rinkalkäiku oli natuke põske pistnud). Addinoli õlid kõlbavad vaid jalgratta kummide külgedelt kevadiseks värskendamiseks :twisted:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas jaan mmc » P Apr 01, 2012 7:39 pm

andrest20e kirjutas:
ökosohver kirjutas:ole hea ja tee palun oma spets kaamerast diktofon ja salvesta oma kolin... meil on siin sedasorti mehed kes armastavad lihtsalt niisama mootorit pulkadeks v6tta ja siis hiljem avastavad et k6ik oli tulutu...

sandrile järjekordne tähelepanek et se 24klapiline oma j6unumbritest hoolimata on siiski suurem käkerdis kui 12klapiline...

kord on saale, kord on t6ukur, vahest ka klapid peas...

aga vaata ja uuri kui viga kordub siis salvesta se vajalik klipp , tuleb k6igile kasuks...

kolmas asi... bmw ning audi on hoopis teisest puust mootorid seega ei maksaks läheneda viimaste markide kogemustest mitsu mootorisse...


Ei võimalda heli salvestada kuna mootor jääb umbes kuuks ajaks kindlasti laiali kuni uued kolvid tulevad,lahti võttes leidsin ka juhtumisi vea ülesse miks mootor suitses ja viga oli katkises rõngas ,aga esialgne heli oli ikkagist kuivale jäänud hüdrotõukurist Ja viga oli praak õlifiltris nii,et ärge ostke odavaid asju nagu näiteks Nippartsi toodandut


Mis selle Nippartsi filtriga oli, mis defekti selles avastasid ? Pakub huvi sest olen neid ostnud
ja tahaks teada kas see tuleks ehk lõpetada.
Castroli kohta olgu vahemärkuse korras öeldut, et vähemalt Magnatec 10w40 ja 5w40 küll klappide tiksumist enamasti ära ei võta, nagu ka muud kvaliteetõlid või lisandid.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » P Apr 01, 2012 7:47 pm

jaan mmc kirjutas:Castroli kohta olgu vahemärkuse korras öeldut, et vähemalt Magnatec 10w40 ja 5w40 küll klappide tiksumist enamasti ära ei võta, nagu ka muud kvaliteetõlid või lisandid.


Noo ma ei tea. Minul ei tiksu. Mitte ühelgil autol 3-st. Ja seda alates Castrolist.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

andrest20e
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: N Mär 22, 2012 10:39 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas andrest20e » T Apr 03, 2012 6:44 pm

jaan mmc kirjutas:
andrest20e kirjutas:
ökosohver kirjutas:ole hea ja tee palun oma spets kaamerast diktofon ja salvesta oma kolin... meil on siin sedasorti mehed kes armastavad lihtsalt niisama mootorit pulkadeks v6tta ja siis hiljem avastavad et k6ik oli tulutu...

sandrile järjekordne tähelepanek et se 24klapiline oma j6unumbritest hoolimata on siiski suurem käkerdis kui 12klapiline...

kord on saale, kord on t6ukur, vahest ka klapid peas...

aga vaata ja uuri kui viga kordub siis salvesta se vajalik klipp , tuleb k6igile kasuks...

kolmas asi... bmw ning audi on hoopis teisest puust mootorid seega ei maksaks läheneda viimaste markide kogemustest mitsu mootorisse...


Ei võimalda heli salvestada kuna mootor jääb umbes kuuks ajaks kindlasti laiali kuni uued kolvid tulevad,lahti võttes leidsin ka juhtumisi vea ülesse miks mootor suitses ja viga oli katkises rõngas ,aga esialgne heli oli ikkagist kuivale jäänud hüdrotõukurist Ja viga oli praak õlifiltris nii,et ärge ostke odavaid asju nagu näiteks Nippartsi toodandut


Mis selle Nippartsi filtriga oli, mis defekti selles avastasid ? Pakub huvi sest olen neid ostnud
ja tahaks teada kas see tuleks ehk lõpetada.
Castroli kohta olgu vahemärkuse korras öeldut, et vähemalt Magnatec 10w40 ja 5w40 küll klappide tiksumist enamasti ära ei võta, nagu ka muud kvaliteetõlid või lisandid.


Filter läheb alles täiendavale uurimisele aga arvatavasti klapp sees ei toiminud õieti.

Ch3aToR
Uus Kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: L Juun 25, 2011 10:18 am

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Ch3aToR » P Mai 06, 2012 6:28 pm

Vahetasin äsja 24 hüdrotõukurit,siiamaani tiksu pole(Castrol Magnatec 10w40).

Kasutaja avatar
para-las-cintas
huviline
Postitusi: 72
Liitunud: E Apr 20, 2009 11:48 am
Asukoht: kuressaare

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas para-las-cintas » E Mai 28, 2012 9:41 am

Mul 2.5 V6 2000a. Samamoodi nagu üks tõukur klõbiseks aegajalt. Pika vahega klõbin ja üsna tugevalt. Eks teen ka kõigepealt mootori sisepesu ja õlivahetuse, eks siis paistab edasi. Mis õli keegi sellisele mootorile üldse soovitab. Poolsünt või täissünt ja mis marki?
Mitsubishi Galant 2.5 V6 120kw

Ch3aToR
Uus Kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: L Juun 25, 2011 10:18 am

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Ch3aToR » K Mai 30, 2012 8:05 pm

para-las-cintas kirjutas:Mul 2.5 V6 2000a. Samamoodi nagu üks tõukur klõbiseks aegajalt. Pika vahega klõbin ja üsna tugevalt. Eks teen ka kõigepealt mootori sisepesu ja õlivahetuse, eks siis paistab edasi. Mis õli keegi sellisele mootorile üldse soovitab. Poolsünt või täissünt ja mis marki?

Minul hakkas pull pihta kui sai panna täissünt.
Minu soovitus poolsünt 10w40 Castrol Magnatec

Kasutaja avatar
para-las-cintas
huviline
Postitusi: 72
Liitunud: E Apr 20, 2009 11:48 am
Asukoht: kuressaare

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas para-las-cintas » K Juun 06, 2012 7:17 pm

Sisepesu mootorile tehtud,õli vahetatud. Ikka klõbiseb. Kas on võimalik kindlaks teha, milline klõbiseb,või tuleb kõik ära vahetada.
Mitsubishi Galant 2.5 V6 120kw

Mart
liige
Postitusi: 159
Liitunud: R Mär 27, 2009 8:38 pm
Asukoht: Saue

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Mart » K Juun 06, 2012 8:37 pm

lihtsam on kõik 24 ära vahetada. Kui peaksidki tiksuva tõukuri üles leidma, siis varsti hakkab järgmine tiksuma jne.
Krt, kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab !

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas SiimS » K Juun 06, 2012 8:48 pm

Minu galandi 4 CYL, EA2A, 100 kw hakkas ka nüüd häälekamalt klõbisema külmalt. Käivitan külma mootoriga auto siis ei klõbise, kuid peale 30 sekundit hakkab klõbin pihta (viimasel nädalal palju tugevamalt kui varem) ja klõbiseb kuni mootri temp näidik on veerandi peal, töösoojana ei klõbise üldse. Õliks on Castrol Magnatec 5w40 mida olen kasutanud 2 välpa e ca 20 000 km. Kas hüdrokad peetis või viga mujal?

Kasutaja avatar
para-las-cintas
huviline
Postitusi: 72
Liitunud: E Apr 20, 2009 11:48 am
Asukoht: kuressaare

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas para-las-cintas » N Juun 07, 2012 8:51 pm

Mul külmalt käima pannes korra klõbiseb,siis kaob ära veidiks ja siis hakkab uuesti klõbisema. Klõbiseb ka töösooja mootoriga.
Mitsubishi Galant 2.5 V6 120kw

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas SiimS » T Juun 12, 2012 7:12 pm

Näeh ei olegi kõige hullem hind http://www.autoladu.ee/varuosa/853/124124/ sobib siis 4g63. Sügisel vahetult enne õli vahetust läheb vist hüdrokate vahetuseks :D

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Zafari » T Juun 12, 2012 7:34 pm

SiimS kirjutas:Näeh ei olegi kõige hullem hind http://www.autoladu.ee/varuosa/853/124124/ sobib siis 4g63. Sügisel vahetult enne õli vahetust läheb vist hüdrokate vahetuseks :D


mille järgi sa arvad, et kolmeliitrise lebaroni tõukurid sulle sobivad?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist