PostitusPostitas Kopajuht » T Mär 06, 2012 7:58 pm
Tänane päev veedetud siis tuttava juures auto all. Katsetatud paljusid erinevaid roostesurmasid, erineva tugevusega võtmeid ( isegi koorma rihma abil) jõudu rakendatud aga mis kinni see kinni, juhipoolset sillapuksipolti lahti ei saanud
. Jäigi siis suksu ööseks pukkidele hulgim roostesurma pudeleid kõrvale (lubati käija ujutamas polti mutrit sellega) ja eks omme katsetab edasi.
Või on siin kedagi kes oskab nõu anda kuidas oleks mõistlik sillapuksi polti lahti keerata, pooleks lõigata ei saa kuna uut polti pole ja ei oska kusagilt otsida ka
Õhtul kodus nüüd vaja pikalt seisnud peatoed ära pesta ja homme liiguvad tagumiste istmete külge ja siis uue hooga edasi polti lahti keerama. Ega ma jonnakas poiss niisama ma seda asja ei jäta
Selili auto all olles tabas kurb üllatus tagumistest karbi otstest pole peale pahtli suur midagi järel, eks suve poole peab keevitustöödega tutvust tegema.
p.s. nõuanded on teretulnud!
Mitsubishi galant 92a. 1,8B jupitamisel
Ford mondeo 97a. 1,8B rauas
Volvo V40 98a. 1,8B müüdud
Opel Vectra 95a. 2,0B mahakandmisele
Mitsubishi Galant 97a, 2,0 B universaal (müüdud)
Honda Accord 94a, 2,0B Rauas
Volvo V40 00a 1,8B