morgan kirjutas:Esimese hooga pakun aju ehk ecu viga, leia asendus ja testi , ajude remondist on meil ka siin juttu olnud.
Aju ei mõjuta kuidagi armatuuri tulesid kuna juba esiteks kustub õlirõhu tuli mitte ajust tuleva signaali peale vaid mootori küljes olevalt andurilt saadava takistuse muutumise peale.
raidox kirjutas:Kas signa tuli peaks kustuma kui süüde sees või edasi vilkuma?
JAh süüte sisse keeramise järel peab signa tuluke kustuma üldjuhul signadel kui pole varem vilkunud ka sõidu ajal(ehk keegi kuskil garaažis oma meeleheaks mingit oma arust huvitavat teinud).
raidox kirjutas:1.Süüdet keerates käib mingi plõks aga armatuuris tuled põlema ei lähe ja süüdet sisse ei lase. 2.Olen kontrollinud süütepoolt, mis toimis. Lisaks heitnud pilgu süütelukule mis ka toimis, kontrollinud kõiki kaitsmeid mis leidnud olen.
1.Võin eksida kas Mitsudel on süüterelee või mitte aga selle plõksu teeb üldjuhul relee mis armatuuri voolu alla lülitab. Samast ahelast peaks saama ka aju omale pinge ning sellest ka mittekäivitumine. See lähtub loogikast, ehk kellegil kogemusi ja oskab oletust kinnitada või ümber lükata!
2.Kaitsmeid kontrollisid visuaalselt või testriga?
raidox kirjutas:Autol on peal ka signa mis toimib aga kas viga võib siiski selles olla?
Signa on alati üllatusvõimeline, omal kogemusi kus signa oli väidetavalt maha võetud aga selgus et immo lülitus ikkagi kuidagimoodi sisse ning lülitas mootori lihtsalt sõidupealt ära. Mäletan et blokeeriti bensiinipumba ahel aga kahjuks ei mäleta kas selle jamaga kaasnes ka armatuuri pimedaks muutumine.