Autoleht ja Mitsubishi - uute autode testid

Leidsid netist kena Mitsu ? Nägid linnapeal ? Anna aga teada.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Autoleht ja Mitsubishi - uute autode testid

PostitusPostitas MeelisV » R Juun 13, 2008 6:53 pm

Kiire pereauto
Lisas Kristjan Sooper 19. detsember 2007 - 10:35. ::
Mitsubishi Lancer 2,0 DI-D
http://www.autoleht.ee/node/804

Pilt

Nagu kõlbab vahukooretort maasikatetagi süüa, pole ka kurvinauding väikekeskklassi auto puhul esmatähtis. Kui aga uus Lancer oleks tort, siis kindlasti maasikatega.
Välimuselt paistabki uus Lancer, Toyota Corolla, Volkswagen Golfi, Opel Astra ja paljude teiste väikekeskklassi autode rivaal, hoopis suvel Eestisse jõudva Evo X avamänguna. Kiirust kuulutav välimus – alates kärgvõredest õhuvõtuavadel ja voltidest kapotil kuni 18tolliste kergratasteni – loob mulje enamast kui lihtsalt ühest pereautost.
Ehkki sõiduelamused sisalduvad hinnas, on Lancer siiski ennekõike pereauto, millel lisaks emotsioonidele mängivad tähtsat rolli hind ja varustus. Odavaima Lanceri eest küsitakse 235 000 krooni, selle kapoti all on 1,5liitrine 109hobujõuline mootor ning efektseid valuvelgi asendavad terasest rattad.
Varustusega siiski ei koonerdata: olgu nimetatud üheksa turvapatja, konditsioneer, elektrilised aknatõstukid jms. Kui hinnale lisandub 10 000 krooni, täieneb nimekiri ka stabiilsuskontrolliga. Võrdluseks: Toyota Corolla hinnad algavad 248 900 kroonist, Mazda3 sedaanil 230 400 kroonist ja Opel Astra sedaanil 230 534 kroonist.
Ruumikas, kuid plastine
Mitsubishi müüjad pakuvad ka võimalust maksta Lanceri eest 390 000 krooni. Sellisel juhul põleb silindrites diislikütus, muusikat saab kuulata Rockford Fosgate’i üheksa kõlariga süsteemist, istmeid katab nahk ning auto käivitamiseks pole tarvis võtit taskust võtta. Ehkki prooviautoks oli just see 390 000 krooni maksev, saab diisel-Lancerit Eestis osta alles 2008. aasta keskel.
Sõitjateruumis oleksid auto loojad võinud siiski kõva musta plasti asemel kasutada soliidsemaid materjale. Mitte et ooda¬nuks väikekeskklassi sõidukilt väärispuitu ja naturaalnahka, kuid pehmemaid, hinnalisema välimusega pindu kindlasti. Ülearused poleks ka kindalaeka valgustus ning võimalus reguleerida rooli sügavuti.
Ruumipuudust ei pea kannatama ees ega taga istujad. Pakiruumi mahuks märgitakse 400 liitrit, mis tähendab, et sinna mahub palju ja läbilaadimisvõimaluski on olemas. Küll võiks aga pakiruumi avamismehhanism pärast nupuvajutust luugi kaitserauast veidi kõrgemale tõsta või leiduda kaitserauas luugi tõstmise hõlbustamiseks süvend. Tekkiv pilu on käe vahele mahutamiseks väikesevõitu ning kui auto on porine, määrib sõrmed kindlasti.
Nauditav teel
Eelkäijast laiem rööbe, pikem telgede vahe, isegi Evo IX-st jäigem kere ja täpselt häälestatud vedrustus (ees MacPherson-tüüpi, taga mitmikhooblahendus) panevad Lanceri liikuma innukalt ja annavad juhitavusele konkreetsuse. Spordiga liiale ei minda, Lancer sobib ka auklikele teedele.
Volkswageni päritolu kaheliitrine diiselmootor annab kuuekäigulise manuaalkäigukasti vahendusel juhi käsutusse 140 hobujõudu ja 310 njuutonmeetrit, viimast juba 1750 pöördel minutis. Paindlik ja sitke jõuallikas särab möödasõitudel jõulise kiirendusega.
Keskmiseks kütusekuluks märgitakse 6,1 liitrit sajale kilomeetrile. Mootori miinuspoolele jäävad tema tahumatud maneerid, seda nii käiguühtlust kui müra silmas pidades.
Mootorivalikus on ka 1,5liitrine ja 1,8liit¬rine ottomootor võimsustega vasta¬valt 109 ja 143 hobujõudu, mõlemale pa¬kutakse viiekäigulist manuaalkäi¬gukasti, esimesega kaasnevatesse valikuvõimalustesse kuulub neljakäiguline automaatkäigukast, teisel variaatorkäigukast. Diiselmootorit saab ainult manuaalkäigukastiga.

Numbrid
Hind alates:340 000 kr
Testiauto hind:390 000 kr
Mootor:R-4, diisel, 1968 cm3
Võimsus:103 kW (140 hj) 4000 p/min
Pöördemoment:310 Nm 1750 p/min
Käigukast:6käiguline manuaalkäigukast
Tippkiirus:207 km/h
Aeg 0-100 km/h:9,6 s
Kütusekulu (linnas/maanteel/keskmine):8,2/4,9/6,1 l / 100 km
Garantii:3 aastat v 100 000 km
Hooldusvälp:20 000 km
Baasvarustus
Turvapadjad:9
ABS:ABS
ESP:ESP
Roolivõimendi:roolivõimendi
Kesklukustus:kesklukustus
Elektrilised aknatõstukid:4
Konditsioneer:konditsioneer
Istmesoojendus:istmesoojendus
Valuveljed:valuveljed
CD-mängija:CD-mängija
Hinded Hind ja varustus:8
Disain:8
Sõitjateruum:6
Mootor ja jõuülekanne:7
Sõiduomadused:9
Hinne kokku:7
Kokkuvõte
Plussid:disain, juhitavus, varustus
Miinused:mõningad materjalid sõit¬ja¬te¬ruumis, lärmakas diiselmootor, teemüra
Kokkuvõte:efektse disaini ja hea juhitavusega pereauto, mis väärinuks enam tähelepanu sõitjateruumi viimistlusmaterjali valikul
Viimati muutis MeelisV, E Juun 16, 2008 12:09 pm, muudetud 2 korda kokku.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » R Juun 13, 2008 6:54 pm

Säästlik diisel-Grandis
Lisas Kristjan Sooper 1. veebruar 2006 - 19:32. ::
Mitsubishi Grandis DI-D
http://www.autoleht.ee/node/572

Pilt

Üle-eelmisel aastal tehtud Mitsubishi Grandise testis tõime välja kaks peamist miinust: diiselmootori puudumise valikust ja ebamäärase roolitunnetuse. Nüüd on diiselmootor olemas ning insenerid käisid üle nii roolisüsteemi kui ka esivedrustuse.
Grandise diiselmootor arendab 136 hobujõudu, kiirendab mahtuniversaali 0–100 km/h-ni 10,8 sekundiga ja kulutab keskmiselt 6,6 liitrit kütust sajale kilomeetrile.
Teadagi pole maht-universaali puhul kiirendusvõime olulisim, kuid Grandisel iseloomustab see väga ilmekalt mootori suutlikkust – 10,8 on korralik näitaja ja diisel-Grandis ei jää hätta üheski sõidusituatsioonis.
Kaheliitrine diiselmootor ei ole Mitsubishi päritolu, neid tarnib Jaapani firmale Volkswagen. Turbo ja vahejahutiga jõuallika maksimaalne pöördemoment on uhked 310 njuutonmeetrit, mis on saadaval juba 1750 pöördel minutis.
Uus kuuekäiguline käigukast võimaldab juhil probleemideta leida õige ülekande, mis tagaks korraga säästliku sõidu ning piisava dünaamika.
Möödasõitudel diisel-Grandis hätta ei jää, sest mootor reageerib gaasivajutusele nobedalt ja jõudu jätkub. Müra osas ei saa samuti etteheiteid teha: mootor ei ole küll ülivaikne, kuid vastab kindlasti hindele “hea”.
Väike kütusekulu
Euro IV heitmenormile vastava mootori kütusekulu on maanteel 5,6 ja linnas 8,4 liitrit sajale kilomeetrile. Rehkendus on muidugi teoreetiline, kuid arvestades, et kütusepaagi mahuks on 65 liitrit ja sõit käib maanteerežiimis, peaks paagitäiega saama läbida üle 1100 kilomeetri: tankimata Tallinnast Vilniusesse ja peaaegu tagasigi.
Lihvi saanud roolisüsteem ja esivedrustus teevad Grandise käitumise konkreetsemaks. Rool on palju toekam nii maanteekiirusel otse sõites (auto ei reageeri juhi liigutustele liiga aktiivselt) kui ka kurvides, sohvril on hõlbus autot soovitud kursil hoida.
Nagu sõiduautos
Samas ei ole Grandis rohkem kui pooletonnise kandevõime juures ebamugavalt jäik ka koormata sõites. Nii esi- kui ka tagaratastel sõltumatu, stabilisaatorvarbadega vedrustusega mahtuniversaal on küll konkreetse käitumisega, kuid seda pole saavutatud lihtlabaselt eriti jäikade vedrude ja amortisaatoritega.
Juhi isteasend on sõiduautolik, seega kooskõlas nii auto disaini kui ka sõiduomadustega. Poleks ju eriti võluv leida end lennuka väliskuju ja korraliku dünaamikaga autost keeramast peaaegu horisontaalselt asuvat suurt rooli.
Grandise käigukang paikneb armatuurlaua eenduval osal. See on juhil täpselt käeulatuses, liikumismaa on lühike ja lülitused ehk isegi täpsemad nii mõnestki sõiduautost.
Käepärane lahendus on võimalus tagumine istmerida põrandasse peita ja selle arvelt mõne hetkega pakiruumi suurendada – või siis vastupidi kaks lisareisijat peale võtta. Viimase istmerea saab ka niiviisi pöörata, et seljatoest saab istmepadi.
Nagu sõiduautos
Prooviauto oli mõeldud kuuele, kõigis kolmes istmereas kaks istet. Esimeses ja teises on ruumi laialt ja ka kolmandas reas sõitjad ei pea end vaeste sugulastena tundma. Pearuumi võib pikematel siiski napiks jääda, samuti pole kogukamatel istmele pääsemine väga hõlbus. Lastel ei teki loomulikult mingeid probleeme.
Kui kõik istmed paigas, ei kahane pakiruum sugugi olematuks: 320 liitrit pole palju, kuid sinna on võimalik mahutada nii mõndagi. Mahu saab istmete klappimisega suurendada 1545 liitrini.
Diisel-Grandis on ottomootoriga versioonist 30 000 krooni kallim, hinnad algavad 399 000 kroonist.

Numbrid
Hind alates:469 000 kr
Testiauto hind:469 000 kr
Mootor:R-4, diisel 1968 cm3
Võimsus:100 kW (136 hj) 4000 p/min
Pöördemoment:310 Nm 1750 p/min
Käigukast:6käiguline manuaalkäigukast
Tippkiirus:195 km/h
Aeg 0-100 km/h:10,8 s
Kütusekulu (linnas/maanteel/keskmine):6,6 l / 100 km
Garantii:-
Hooldusvälp:-
Baasvarustus
Turvapadjad:andmed puuduvad
ABS:puudub
ESP:puudub
Roolivõimendi:puudub
Kesklukustus:puudub
Elektrilised aknatõstukid:andmed puuduvad
Konditsioneer:puudub
Istmesoojendus:puudub
Valuveljed:puuduvad
CD-mängija:puudub
Hinded
Hind ja varustus:
Disain:
Sõitjateruum:
Mootor ja jõuülekanne:
Sõiduomadused:
Hinne kokku:10
Kokkuvõte
Plussid:ökonoomne ja hea dünaamikaga mootor, kindel juhitavus, kasutusmugavus
Miinused:pearuum tagaistmel
Kokkuvõte:Ideaalilähedane mahtuniversaal: ökonoomne ja väle, pilkupüüdva disainiga, kuid praktiline.
Viimati muutis MeelisV, E Juun 16, 2008 12:09 pm, muudetud 1 kord kokku.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » R Juun 13, 2008 6:55 pm

Uus Pajero ei eputa
Lisas Kristjan Sooper 14. veebruar 2007 - 11:53. ::
Mitusbishi Pajero 3,2 DI-D AT
http://www.autoleht.ee/node/409

Pilt

Uus Mitsubishi Pajero rõhub enam maastikuauto tõsisematele omadustele kui glamuurile.
Välimuse sarnasus eelmise mudeliga pole sugugi põhjendatav disainerite mõttelaiskuse või julguse puudumisega. Joonestuslaualt tulid lennukad, kõrberalli-Pajerost inspireeritud ideed, aga need pandi kalevi alla – uuringud näitasid, et Pajero ostja lihtsalt ei taha sellist autot. Kuna 70 protsenti uue Pajero soetajatest tuleb Mitsubishi arvamuse kohaselt varasema põlvkonna mudeli omanike seast, ei saanud nende seisukohale vilistada.
Kolmeukselisena alates 499 000 kroonist maksev ja viieukselisena 559 000 kroonist pihta hakkavate hindadega Pajero konkurentide puudust ei tunne, nimetagem Toyota Land Cruiserit, Nissan Pathfinderit ja Jeep Grand Cherokeed. Esimese ja viimase ees omab Mitsubishi hinnaeelist, keskmise ees mitte.

Ilmajaam kaasas
Varustusega pole Pajerol baastasemelgi koonerdatud. Kui sätendavaid jubinaid saaks loetleda vähem kui tippversioonil, siis maastikusõiduks vajaliku poolest leiavad nii odavaima kui kallima Pajero ostjad end võrdsest seisust. Ei kaitse ju hõbedane karterikaitse mootorit paremini kui must!
Sisemuses jätkub praktiline-asjalik teema. Erinevate veoskeemide (kokku neli) vahel saab valida kangi abil, samas lähedal paikneb ka tagadiferentsiaali lukustusnupp. Armatuurlaua keskel särab ekraan, mis näitab helisüsteemi ja reisiarvuti näite.
Muide, Pajero sõitjatel on kogu aeg kaasas väike ilmajaam: auto mõõdab ka õhurõhku ning suudab kuvada graafikuid, kuidas õhurõhk ja temperatuur viimaste tundide jooksul on muutunud. Inforikka süsteemi ekraani miinusena tuleb märkida halba loetavust päikesevalguses, pisut sügavam uputamine armtuurlauda vähendanuks probleemi.
Kui teises istmereas (muide, viieukselise pakiruumi mahub siledaks põrandaks kokku klapitav lisaiste kahele) jagub ruumi lahedalt, siis juhikohal tunneb sajakilone end ahistatuna. Vasak õlg toetab vastu ust ning vasak jalgki vajaks enam ruumi.

Maastikul kodus
Pisiebamugavused ununevad, kui läheb sõiduks. Eriti puudutab see maastikul turnimist, seal näib piiriks olevat tõesti ainult taevas. Aeglusti, lukustatavad kesk- ja tagadiferentsiaal, 22,5sentimeetrine kliirens, lühikesed ülendid ning maastikusõiduks sobilik vedrustus lubavad Pajerol ronida ka rasketes oludes elegantselt, justkui vähimagi pingutuseta.
Samas ei tähenda maastikusuutlik vedrustus lootusetut “ujumist” asfaldil. Pajero liigub kindlalt – mitte küll päris sõiduautolikult, kuid juhitavus ei anna kriitikaks mingit põhjust.
3,2liitrine diiselmootor annab oma 170 hobujõu ja 373 njuutonmeetriga (manuaalkäigukasti puhul vastavad näitajad 160 ja 381), mis jõuavad ratasteni läbi viiekäigulise automaatkäigusti, Pajerole siiski vaid hindele “rahuldav” vastava dünaamika. 0–100 km/h ajaks kirjutatakse 12,9 sekundit.
Maastikul müttamiseks jätkub jõuallikal rammu piisavalt. 3,3tonnine järelhaagis pole kirjade järgi kah probleem, kuid sprinterit ärge diisel-Pajerost otsige.
Küll aga leidub rohkem temperamenti kolmeukselises: juba väiksemad mõõdud ja napim kaal lisavad käitumisse tulisust. Kui kapoti all liigutab oma kuut kolbi 3,8liitrine ottomootor, mõõdetakse kiirendusajaks 0–100 km/h kümme sekundit.

Numbrid
Hind alates:639 000 kr
Testiauto hind:639 000 kr
Mootor:R-4, diisel 3200 cm3
Võimsus:125 kW (170 hj) 3800 p/min
Pöördemoment:373 Nm 2000 p/min
Käigukast:5käiguline automaatkäigukast
Tippkiirus:177 km/h
Aeg 0-100 km/h:12,9 s
Kütusekulu (linnas/maanteel/keskmine):10,6 l / 100 km
Garantii:-
Hooldusvälp:-
Baasvarustus
Turvapadjad:andmed puuduvad
ABS:puudub
ESP:puudub
Roolivõimendi:puudub
Kesklukustus:puudub
Elektrilised aknatõstukid:-
Konditsioneer:puudub
Istmesoojendus:puudub
Valuveljed:puuduvad
CD-mängija:puudub
Hinded
Hind ja varustus:
Disain:
Sõitjateruum:
Mootor ja jõuülekanne:
Sõiduomadused:
Hinne kokku: 8
Kokkuvõte
Plussid:maastikusuutlikkus, praktilisus
Miinused:kitsas juhikoht, dünaamika
Kokkuvõte:Tõsine maastikuauto. Mitte kuigi uhkeldava disainiga, aga see-eest praktiline.
Viimati muutis MeelisV, E Juun 16, 2008 12:10 pm, muudetud 1 kord kokku.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » R Juun 13, 2008 6:56 pm

Mitsubishi L200: uhke ja asjalik
Lisas Kristjan Sooper 19. aprill 2006 - 11:34. ::
Mitsubishi L200 2,5 DI-D 4WD
http://www.autoleht.ee/node/543


Pilt

Mitsubishi pikapi L200 ja Dakari ralli võistlusauto Pajero Evo disainisarnasused polegi pelgalt eputamine. Usaldusväärne juhitavus on enesekindla välimusega vastavuses.
Tonnise kandevõimega L200 paneb tänaval järele vaatama, olles samas üdini praktiline töörügaja. 2,5liitrine diiselmootor on ehitatud kütust säästma, kiirenduse ihalejad sealt õnnemaad ei leia.
Mootor on tööasjade toimetamiseks lausa ideaalne – keskmine kütusekulu on 8,6 liitrit sajale kilomeetrile, seega saab odavalt hakkama. Maksimaalne pöördemoment 314 njuutonmeetrit on saadaval 2000 pöördel minutis, tippvõimsus 136 hobujõudu 4000 pöördel minutis.
Viiekäigulise manuaalkäigukasti esimene käik on lühike ja jõuline: täislastis ja isegi 2,7tonnine haagis (see on maksimaalne lubatud) järel, peaks L200 muretult ka nõlval kohalt rapsama. Kuuenda käigu järele aga vähemalt Eesti oludes vajadust polegi – viies võimaldab maanteekiirusel ökonoomset minekut.
Mootoril jääb mõneti vajaka sitkusest, möödasõidukiirendusest maanteetempol. Tööhobusena autot kasutades on küllap enamikule säästlikkus esimesena kohalejõudmisest olulisem, elustiilisõidukina aga... Ilmselt ihkaks nii mõnigi reipamat minekut.
Ees sõltumatu ja keerdvedrudega ning taga sõltuva ja lehtvedrustusega L200 on loodud kandma koormat. See tähendab, et seade on jäik ja auklikul teel kihutamine tuleb unustada – rattad lihtsalt ei suuda suurel kiirusel tee muhke ja lohke jälgida ja auto hakkab uitama.
See pole muidugi mingi L200 eripära, kõik suure kandevõimega pikapid on sellised. Keerukas aktiivvedrustus, mis võimaldaks seadistust koormale vastavalt muuta, on kallis. Ei tohi unustada, et tööauto peab end omanikule ära tasuma.
Nagu kännu taha
Kuid ülalöeldu ei tähenda, et L200 oleks halva juhitavusega. Vastupidi. Mitsubishi uus pikap on kindlus ise. Ehkki aeglasevõitu rooli ja maastikusõiduks sobivalt pika käiguga vedrustusega – kere kaldub asfaldil tugevalt –, julgeme kinnitada, et ohuolukorras on L200 juhile hea partner.
Testiplatsil saavutatud numbrilised näitajad pole teab mis vapustavad (viiemeetrine “veoauto” ei saa ega peagi mingeid rekordeid sõitma), kuid käitumine on ülikindel. Võimalikust libisemise tekkimisest saab juht varakult hoiatuse, stabiilsuskontroll (see pole pikapitel sugugi tavaline) sekkub tõhusalt, kuid ei reageeri rattaid pidurdades üle.
Pidurid on aga lausa ekstraklassist: 1,8tonnise tühimassiga auto saab sajakilomeetriselt tunnikiiruselt pidama 35 meetriga. Viie järjestikkuse katse järel pidurid muidugi kuumenevad, kuid peatumisteekond ei pikene ja pedaal on jala all kindel. ABS töötab tõhusalt, pidurid on ka hästi doseeritavad.
Maastikussõidul (teel sõites on mõistlik kasutada ainult tagavedu) saab juht valida kolme võimaluse vahel: pidev kiire nelikvedu, kiire nelikvedu lukustatud keskdiferentsiaaliga ja maastikukäik. Nende vahel valimine käib kangi abil. Tõsi, ühtpidi on piktogrammidega varustatud elektroonilised lülitid mugavad ja lihtsamad kasutada, aga siinkirjutaja sümpaatia kuulub siiski n-ö vanakooli kangilahendusele – konkreetne, kiire ja ühemõtteline.
Ehkki ekstreemset maastikukatset me ei teinud, sest varakevadised nõlvad on ülilibedad ja salakavalad, saab pärast paarikümnekilomeetrist mudast, aukliku ja lainelist metsarada öelda, et L200 tundis end seal mugavalt. Pika käiguga vedrustus hoidis rattad maaga kontaktis ning aeglusti kasutamine ei sundinud siduri “seljas elama”.
Nii maastikusõidul kui linnas tuleb kasuks hea nähtavus kõigis suundades, samuti pikapite klassi väikseim pöörderaadius – 5,9 meetrit.
Hind teadmata
Juhi isteasend pole päris sõiduautolik, kuid mitte ka pikapi küllalt tavapärane “jalad pikalt ees, varbad püsti” asend. Kui istmepadja kaldenurk on muudetav nagu prooviautol, saab selle tõstmisega väga mugava asendi leida.
Armatuurlaud on klassikaline, lihtne ja loogiline kasutada. Küll võiks esiistmetevaheline laegas paikneda veidi kõrgemal ja eespool, et see täidaks ka käetoe rolli.
Tagaistmel ei valitse proovitud nn topeltkabiiniga versioonil samuti just päris sõiduautolikud tingimused, kuid kindlasti pole tegu hädapärase pingikesega. Pikapite kontekstis saab anda kiitva hinnangu, jalaruumi on ja ka seljatugi pole ruumi kokkuhoiu nimel istmepadja suhtes täisnurga all. Enamgi veel, isegi topsihoidjatega käetugi on olemas.
Veokasti pikkus sõltub loomulikult kabiinist: proovitud topeltkabiiniga versioonil on see 1,32 meetrit, nn klubikabiinil (Club Cab) 1,81 ja ühe istmereaga kabiinil 2,22 meetrit. Kitsaimas kohas, rattakoobaste vahel on kasti laius 1,13 meetrit.
L200 hinnad algavad 375 000 kroonist, topeltkabiini puhul 395 000 kroonist.

Numbrid
Hind alates:495 000 kr
Testiauto hind:495 000 kr
Mootor:R-4, diisel 2477 cm3
Võimsus:100 kW (136 hj) 4000 p/min
Pöördemoment:314 Nm 2000 p/min
Käigukast:5käiguline manuaalkäigukast
Tippkiirus:167 km/h
Aeg 0-100 km/h:14,6 s
Kütusekulu (linnas/maanteel/keskmine):8,6 l / 100 km
Garantii:-
Hooldusvälp:-
Baasvarustus
Turvapadjad:2
ABS:ABS
ESP:ESP
Roolivõimendi:roolivõimendi
Kesklukustus:kesklukustus
Elektrilised aknatõstukid:4
Konditsioneer:konditsioneer
Istmesoojendus:istmesoojendus
Valuveljed:valuveljed
CD-mängija:CD-mängija
Hinded
Hind ja varustus:
Disain:
Sõitjateruum:
Mootor ja jõuülekanne:
Sõiduomadused:
Hinne kokku: 8
Kokkuvõte
Plussid:-
Miinused:-
Kokkuvõte:Hea välimusega, ökonoomne ja praktiline pikap, mis igatseb siiski veidi särtsakamat mootorit.
Viimati muutis MeelisV, E Juun 16, 2008 12:11 pm, muudetud 1 kord kokku.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » R Juun 13, 2008 6:56 pm

Canter mahub koduõue
Lisas Kristjan Sooper 20. september 2006 - 13:16. ::
Mitsubishi Fuso Canter
http://www.autoleht.ee/node/469

Pilt

Mitsubishi Fuso Canter on tõsine töörügaja, mis laob peamised trumbid lagedale oludes, kus manööverdamisruumiga pole priisata.
Suured peeglid võimaldavad tagurdada proovisõidus olnud rohkem kui viiemeetrist madel¬autot ülitäpselt. Väike pöörderaadius ja napid mõõtmed lubavad sõita sinna, kuhu suurtel asja pole. Maanteel Mitsubishi Canter end nii koduselt siiski ei tunne. Eriti vastumeelt on laines teed: väikeveok õõtsutab kõvasti.
Samas on lihtsus üks Canteri voorus – eks keerukama vedrustussüsteemiga saaks kiire sõidu ebatasastel teedel mugavamaks, kuid kindla peale hüppaks kohe ka hind üles või tabaksid kaotused kandevõimes.
Canteri hinnad algavad 300 000 kroonist: selle raha eest saab 1,4tonnise kandevõime ja 2,5meetrise telgede vahega raamauto, millel on 110 hobujõuline diiselmootor. Valida on viie erineva telgede vahega versiooni vahel, kabiinitüüpe on neli ja täismass ulatub 3,5 tonnist 7,5ni.
Läbimõeldud juhikoht
Pealisehitis sõltub muidugi tellija vajadustest: valida on madelautost furgoonini ja prügiveokist puksiirabini. Proovisõiduautol, 3,5tonnise täismassiga Canteril oli koormaveoks Silwi Autoehituses valmistatud veokast.
Proovisõidu-Canteri kabiinis leidub kohti kolmele. Ruumikasutuses tuleb kasuks käigukangi paiknemine armatuurlaual. Lisavarustusena pakutakse vedrustusega juhiistet, mida saab spetsiaalse rattakese abil seadistada vastavalt roolikeeraja kehakaalule. Mõistagi saab reguleerida nii istme kaugust roolist, seljatoe nurka kui ka rooli kaugust ja kõrgust.
Keskmise istme seljatoe allaklappimisel tekib kirjutuslaud, mis on leidlikult varustatud klambriga. Pabereid ei pea sõidu ajaks mappi korjama, need võib lihtviisil laua külge kinnitada. Juhile käepärane on ka armatuurlaua keskosas asuv suletav laegas.
Tähtsamatele täite- ja kontrollavadele (aknapesuvedelik jms) pääseb juht kabiinist ligi. Õlitaset saab kontrollida armatuurlaualt ning lõpuks, kui kabiin üles tõsta (ühel mehel igasuguste jõupingutusteta tehtav), on mootor kui peopesal.
Mootorid jäävad võimsusvahemikku 110 hobujõust 180ni. Tippmootor on 4,9liitrise, ülejäänud kolm kolmeliitrise töömahuga. Prooviauto 125hobujõuline diisel saavutab tippvõimsuse 3200 pöördel minutis ja 294njuutonmeetrise pöördemomendi 1700-l.
Kütusekulu sõltub asjaoludest
Kütusekulu pole võimalik üheselt välja tuua: sõltub see ju veoautol eelkõige pealisehitusest. Raamauto numbrid poleks seetõttu kuigi kujukad. Proovitud madel-Canteri keskmine kulu jääb maaletooja teatel kümne liitri kanti saja kilomeetri kohta. Käigud jaotuvad mootori võimsuskarakteristikus ühtlaselt. Kui ülim ökonoomsus pole eesmärk, saab linnasõidus väheste käiguvahetustega hakkama.
Kasutuskulusid silmas pidades on oluline, et Canteri juhi käsutuses on mootoripidur, mis on tõhus abi näiteks laskumistel – ei pea pidureid koormama (ja ülearu tihti klotse vahetama).
Hooldevälp on Canteril kuni 22 500 kilomeetrit, garantii kolm aastat või 100 000 kilomeetrit.

Numbrid
Hind alates:300 000 kr
Testiauto hind:300 000 kr
Mootor:R-4, otto 2977 cm3
Võimsus:92 kW (125 hj) 3200 p/min
Pöördemoment:294 Nm 1700 p/min
Käigukast:5käiguline manuaalkäigukast
Tippkiirus:-
Aeg 0-100 km/h:-
Kütusekulu (linnas/maanteel/keskmine):ligikaudu 10,0 l / 100 km
Garantii:-
Hooldusvälp:-
Baasvarustus
Turvapadjad:andmed puuduvad
ABS:ABS
ESP:ESP
Roolivõimendi:roolivõimendi
Kesklukustus:kesklukustus
Elektrilised aknatõstukid:-
Konditsioneer:konditsioneer
Istmesoojendus:istmesoojendus
Valuveljed:valuveljed
CD-mängija:CD-mängija
Hinded
Hind ja varustus:
Disain:
Sõitjateruum:
Mootor ja jõuülekanne:
Sõiduomadused:
Hinne kokku:8
Kokkuvõte
Plussid:hind, kasutajasõbralikkus, manööverdusvõime
Miinused:sõiduomadused ebatasastel teedel
Kokkuvõte:Asjalik väikeveok eelkõige linnasisesteks vedudeks.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist