AMS EVO VIII 1130 AWHP

Leidsid netist kena Mitsu ? Nägid linnapeal ? Anna aga teada.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

AMS EVO VIII 1130 AWHP

PostitusPostitas MeelisV » R Mai 09, 2008 1:49 pm

turboklubi foorumist siis selline leid

Taavi kirjutas: http://www.youtube.com/watch?v=iqEFIMBumJs&eurl

This may be old news to some of ya’ll, but a buddy of mine’s just sent me the link to this today. I’m not up to date in kiddyland (evo forums). AMS (the real one), the EVO tuners in the USA based out of Chicago, IL, has got their drag EVO 8 up to 1130AWHP on a Garrett GT42 @ 51psi of boost (I was told…ask AMS for details). I have no idea what kind of fuel that’s on, but the tuner was wearing a gas mask which tells me they might be using methanol. Regardless, 1130whp out of a 4 cylinder is pretty buff. Martin and crew know their shit.

http://jdm-insider.com/Blogs/Eric/
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » R Mai 09, 2008 4:09 pm

Päris haige värk. Huvitav, palju drag'i ajal sellest jõust reaalselt ära kasutatakse.

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » R Mai 09, 2008 4:13 pm

eks seda ole näha - hooaeg algab alles
aga ma arvan, et suuresti kõik
4 vedu on 4 vedu - seal tühja ei ketra kui vedrustus ja rehv õiged on
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » R Mai 09, 2008 4:25 pm

ex see aeg sinna 7lõpp, 8 algus tuleb(sec)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » L Mai 10, 2008 1:42 pm

ikka täiesti haige värk ... eks katsume siis sellel hooajal näppu pulsipeal hoida ja vaadata kuidas autol läheb.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Moss
liige
Postitusi: 252
Liitunud: N Aug 19, 2004 2:31 am
Asukoht: Soome
Kontakt:

PostitusPostitas Moss » L Mai 10, 2008 5:37 pm


Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » E Mai 12, 2008 1:16 pm

ega neid spetsiaal kiirendus evosid, eclipse ja galante on jah veelgi võimsamaid .... aga tänavakõlbulikust autost on 1100 heppa ikka väga haige värk.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Moss
liige
Postitusi: 252
Liitunud: N Aug 19, 2004 2:31 am
Asukoht: Soome
Kontakt:

PostitusPostitas Moss » R Mai 16, 2008 3:17 pm

bullet kirjutas:ega neid spetsiaal kiirendus evosid, eclipse ja galante on jah veelgi võimsamaid .... aga tänavakõlbulikust autost on 1100 heppa ikka väga haige värk.


See on samapalju tänavakõlbulik, kui kõik need teisedki spets masinad.

Eks ta vaadete küsimus ole, minujaoks on on tänava(kõlbulik)auto ikka see, millel saab avalikus tanklas paagi täis võtta. Muidugi pöörete ala võiks ka olla natuke madalamal kui 7...11tuh rpm. Alla selle liiguvad need nagu tavalised kaheliitrised vabalthingavad, kui sedagi.

Kasutaja avatar
breakaway
Tösine huviline
Postitusi: 169
Liitunud: N Aug 04, 2005 6:26 pm

PostitusPostitas breakaway » L Mai 17, 2008 1:58 pm

Moss kirjutas:
bullet kirjutas:ega neid spetsiaal kiirendus evosid, eclipse ja galante on jah veelgi võimsamaid .... aga tänavakõlbulikust autost on 1100 heppa ikka väga haige värk.


See on samapalju tänavakõlbulik, kui kõik need teisedki spets masinad.

Eks ta vaadete küsimus ole, minujaoks on on tänava(kõlbulik)auto ikka see, millel saab avalikus tanklas paagi täis võtta. Muidugi pöörete ala võiks ka olla natuke madalamal kui 7...11tuh rpm. Alla selle liiguvad need nagu tavalised kaheliitrised vabalthingavad, kui sedagi.


See pole kaugeltki tänavakõlbulik auto - tegu Pro Outlaw klassi kuuluva masinaga. Tagaveoliseks ümber ehitatud, mootor on risti originaalasetusega võrreldes jne...
Pilt

Antud masinal on hinnanguliselt 1400hp

Pilt
2.0 Turbo AWD


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 67 külalist