Mitsubishi 3000GT ?

Leidsid netist kena Mitsu ? Nägid linnapeal ? Anna aga teada.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
retspets
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: N Juul 19, 2007 5:01 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Mitsubishi 3000GT ?

PostitusPostitas retspets » T Juul 24, 2007 9:25 pm

tahaks teada kas kellegil on kokkupuuteid selle autoga.
mis laguneb, kui palju laguneb?
kui janune on?
kuidas tuled näitavad?
kas auto on oma hinnaklassi hinda väärt või piirdub hind ainult ilus?
jne et siis + ja miinuseid kellel on kokkupuuteid olnud.


igasugune info teretulnud.

Pets

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi 3000GT ?

PostitusPostitas Sigma » T Juul 24, 2007 10:28 pm

retspets kirjutas:tahaks teada kas kellegil on kokkupuuteid selle autoga.
mis laguneb, kui palju laguneb?
kui janune on?
kuidas tuled näitavad?
kas auto on oma hinnaklassi hinda väärt või piirdub hind ainult ilus?
jne et siis + ja miinuseid kellel on kokkupuuteid olnud.


igasugune info teretulnud.

Pets


mul on kokkupuuteid, nimelt mu isal on selline loom

ei lagune üldse
bensiini kulu kohta pean küsima, ma arvan et sama mis sigmal ehk 10 kuni 12 linnas (see siis SL versioonil, vr 4 võtab mingi 1-2 liitrit rohkem)

tuled: oleneb millised halogeenid sul sees on või ksenoonid, tundub et näitavad hästi(uuem nina)

ma arvan et on oma hinda väärt (minu arvamus) miinuseid nagu pole, tema meelest raske on sisse istuda, kuigi mind see küll ei häirinud,

ettevaatlik peab olema sõites= auto on väga madal

ütle parem mis sind rohkem huvitab
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
breakaway
Tösine huviline
Postitusi: 169
Liitunud: N Aug 04, 2005 6:26 pm

PostitusPostitas breakaway » K Juul 25, 2007 8:19 am

auto on muidu hea, aga sportauto jaoks liiga raske... Ringraja ja kiired kurvid võid kohe ära unustada.
2.0 Turbo AWD

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » K Juul 25, 2007 8:32 pm

Ka Tehnika Maailm või oli see nüüd Auto Bild on sellest autost hiljuti juttu teinud, vist isegi võrdlus konkurentidega vms.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
retspets
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: N Juul 19, 2007 5:01 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas retspets » R Juul 27, 2007 2:18 pm

selge.
tänud.
kuna tahan ikka autost rohkem kui ilus välimus siis pean kahjuks mõnda teist vaatama hakkama. tahaks ikka kiirendust ka tunda :)

Pets

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » R Juul 27, 2007 3:20 pm

mina arvan et 4 veoline 3.0 liitrine BI-Turbo (210 Kw) rebib sul ikka nii kiirendada, et otsid nädal aega oma kulme kuklast taga.... see on loll jut, et ilus on aega ei kiirenda :wink: ja seisab see 4 vedune bi-turps sul kurvides ka nii mis jube.
isegi see tavaline ilma turpsita versioon rebib nii et kõht lahti...ainult jah see kipub kül vahest väääääga kiiretes ja teravates kurvides pigem otse minema kui rajal püsima..... aga nii teevad ainult suured poisid juba :D
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » R Juul 27, 2007 4:16 pm

kui tahad niisama kiiret autot siis sobib mitsu kyll, a rajale jh nats suur
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
breakaway
Tösine huviline
Postitusi: 169
Liitunud: N Aug 04, 2005 6:26 pm

PostitusPostitas breakaway » L Juul 28, 2007 12:37 am

bullet kirjutas:mina arvan et 4 veoline 3.0 liitrine BI-Turbo (210 Kw) rebib sul ikka nii kiirendada, et otsid nädal aega oma kulme kuklast taga.... see on loll jut, et ilus on aega ei kiirenda :wink: ja seisab see 4 vedune bi-turps sul kurvides ka nii mis jube.
isegi see tavaline ilma turpsita versioon rebib nii et kõht lahti...ainult jah see kipub kül vahest väääääga kiiretes ja teravates kurvides pigem otse minema kui rajal püsima..... aga nii teevad ainult suured poisid juba :D


nõustun, et kiirendades jõust puudu ei tule... aga kurvides ta ei püsi... eriti see 4-vedune... 1800 kg ja sportauto ei käi just kokku...
2.0 Turbo AWD

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » L Juul 28, 2007 3:34 pm

breakaway kirjutas:
bullet kirjutas:mina arvan et 4 veoline 3.0 liitrine BI-Turbo (210 Kw) rebib sul ikka nii kiirendada, et otsid nädal aega oma kulme kuklast taga.... see on loll jut, et ilus on aega ei kiirenda :wink: ja seisab see 4 vedune bi-turps sul kurvides ka nii mis jube.
isegi see tavaline ilma turpsita versioon rebib nii et kõht lahti...ainult jah see kipub kül vahest väääääga kiiretes ja teravates kurvides pigem otse minema kui rajal püsima..... aga nii teevad ainult suured poisid juba :D


nõustun, et kiirendades jõust puudu ei tule... aga kurvides ta ei püsi... eriti see 4-vedune... 1800 kg ja sportauto ei käi just kokku...


ta ei kaalu 1800, oli ikka 17__ või 16__ kg (bi turbo ja vr 4 versioon)

abiks tuleb 4ws + ecs ja muud süsteemid ja usun et see püsib kohe väga hästi teel, sama arvamus on vr 4 omanikelt tulnud, niipalju kui ma kuulnud olen
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » L Juul 28, 2007 8:57 pm

8)
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
retspets
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: N Juul 19, 2007 5:01 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas retspets » P Juul 29, 2007 12:41 pm

hm. tegin ühe gt3000 proovisõitu( passis 210kw ) ja esivedu, automaat.

no mulle igatahes tundus küll et see auto ikka üldse ei liigu.
eriti kiirendus 0-100.

aga jh oleneb millega võrrelda.


Pets

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » P Juul 29, 2007 12:52 pm

retspets kirjutas:hm. tegin ühe gt3000 proovisõitu( passis 210kw ) ja esivedu, automaat.

no mulle igatahes tundus küll et see auto ikka üldse ei liigu.
eriti kiirendus 0-100.

aga jh oleneb millega võrrelda.


Pets


ei ole olemas 210Kw esiveoliseid autosid need on 165 Kw.
210Kw on neljaveolistel Bi-Turbo GT-del....
seda on lihtne selgeks teha kas on 210 Kw.... teed kapoti lahti ja vaatad kas on 2 turbot või ei.
ja mis minekusse puutub siis need kellele tõesti tänaval sõitmisel jääb 210Kw käpikuks siis võin öelda ainult seda, et oi oi kus sellest V6 annab vitamiine välja võluda mingi 800-1000 HP (nii et auto on tänava kõlbulik) ei ole teab mis nii väga suur probleem.

Aga üldiselt tänavatel ei kiirendata seda tehakse lennuväljadel kinnistel üritustel..... ja kui on autot ainult sinna vaja siis ma võin sulle Skyline või RX-7 enfini müüa..... need on siis nõksa originaalis võimsamad.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
retspets
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: N Juul 19, 2007 5:01 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas retspets » P Juul 29, 2007 1:07 pm

rx7 on ju vale poole rooliga.
aga selle 3000gt kohta jah niipalju et tal oli passis 210 ja ma ka küsisin omanikult ei kus siis turbod on :)
ta naeris ja ütles et eks siin passis on viga sees.
tänavatel ei kiirendata see on ilmselge aga noh vahest ikka tahaks mõnel dragi üritusel kaasa lüüa. varem olen nissan200sx osalenud ja ta ikka liikus tunduvalt paremini.
aga 800-1000hp?
on keegi seda eestis teinud?

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » P Juul 29, 2007 1:42 pm

retspets kirjutas:rx7 on ju vale poole rooliga.
aga selle 3000gt kohta jah niipalju et tal oli passis 210 ja ma ka küsisin omanikult ei kus siis turbod on :)
ta naeris ja ütles et eks siin passis on viga sees.
tänavatel ei kiirendata see on ilmselge aga noh vahest ikka tahaks mõnel dragi üritusel kaasa lüüa. varem olen nissan200sx osalenud ja ta ikka liikus tunduvalt paremini.
aga 800-1000hp?
on keegi seda eestis teinud?


rooli saab ümber tõsta.tegeleme ka sellega.(Parandan sellel on juba jõutud rool teisele poole viia)
selle omaniku passis on ikka tõsine viga sees :D
nissan on muidugi kergem kui mitsu aga mitsul on ikka vähe vängem mootor kui nissanil ja bi-turps teeb ikka iga külje ja nurga alt 200sx ära :P
Eestis neid 1000 hp seid 3000 ei ole aga kül on neid USA-s.
(kui huvi siis katsun mingeid video lõike ülesse panna)

panen natuke siis tehnilist infi ka siia.
GT3000 BI-Turbo (210 Kw)
MAX vääne: 410 Nm @ 2900 rpm
kiirendus 0-100Km/h: umbes 5,5 sekundit.

3000 VR4 on veel vängemad.
nii, et dragida kannatab kül :D
Viimati muutis Bullet, P Dets 09, 2007 7:57 pm, muudetud 2 korda kokku.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » P Juul 29, 2007 2:54 pm

retspets kirjutas: eks siin passis on viga sees.


odav viga ka kui selle vea eest pead jupp maad rohkem kindlustusele välja käima :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Plenum
huviline
Postitusi: 73
Liitunud: K Jaan 03, 2007 8:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Plenum » P Juul 29, 2007 4:29 pm

Teadmiseks siis nii palju et kõik mis on üle 143 kW - üks ja sama hind :wink:
Galant 2.0 100KW 97

Kasutaja avatar
retspets
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: N Juul 19, 2007 5:01 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas retspets » P Juul 29, 2007 6:33 pm

panen natuke siis tehnilist infi ka siia.
GT3000 BI-Turbo (210 Kw)
MAX vääne: 410 Nm @ 2900 rpm
kiirendus 0-100Km/h: umbes 5 sekundit.


selliseid pole vist eestis müüa ainult?
ja mis võiks sellise hind olla. välimus mulle gt3000 väga meeldib.
Teadmiseks siis nii palju et kõik mis on üle 143 kW - üks ja sama hind


Mis see tähendab?


Pets

Kasutaja avatar
Manki
liige
Postitusi: 136
Liitunud: R Apr 20, 2007 9:22 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Manki » P Juul 29, 2007 7:32 pm

Tähendab siis et 143kw+ kindlustussumma ei muutu

Kasutaja avatar
retspets
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: N Juul 19, 2007 5:01 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas retspets » P Juul 29, 2007 9:06 pm

Tähendab siis et 143kw+ kindlustussumma ei muutu


selge.

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » P Juul 29, 2007 9:25 pm

bullet kirjutas:
retspets kirjutas:rx7 on ju vale poole rooliga.
aga selle 3000gt kohta jah niipalju et tal oli passis 210 ja ma ka küsisin omanikult ei kus siis turbod on :)
ta naeris ja ütles et eks siin passis on viga sees.
tänavatel ei kiirendata see on ilmselge aga noh vahest ikka tahaks mõnel dragi üritusel kaasa lüüa. varem olen nissan200sx osalenud ja ta ikka liikus tunduvalt paremini.
aga 800-1000hp?
on keegi seda eestis teinud?


rooli saab ümber tõsta.tegeleme ka sellega.
selle omaniku passis on ikka tõsine viga sees :D
nissan on muidugi kergem kui mitsu aga mitsul on ikka vähe vängem mootor kui nissanil ja bi-turps teeb ikka iga külje ja nurga alt 200sx ära :P
Eestis neid 1000 hp seid 3000 ei ole aga kül on neid USA-s.
(kui huvi siis katsun mingeid video lõike ülesse panna)

panen natuke siis tehnilist infi ka siia.
GT3000 BI-Turbo (210 Kw)
MAX vääne: 410 Nm @ 2900 rpm
kiirendus 0-100Km/h: umbes 5 sekundit.

3000 VR4 on veel vängemad.
nii, et dragida kannatab kül :D




nägin just videot vr 4 jast 1200 hobust ja 1/4 miili oli 7,xx sekki

vr 4 on siis 221kw (vanem) ja 235 kw uuem
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist

cron