DSM'i mehed andke infot :)

Leidsid netist kena Mitsu ? Nägid linnapeal ? Anna aga teada.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

DSM'i mehed andke infot :)

PostitusPostitas Zafari » L Mär 17, 2007 7:02 pm

mis variant see eclipset selliste tuledega on ???? keegi võiks seletada kes asjast rohkem teab
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/407/auto_php-id=330407-www_auto24_ee.html
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » L Mär 17, 2007 7:27 pm

Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
Judas Priest
Tösine huviline
Postitusi: 146
Liitunud: T Juun 20, 2006 7:27 pm
Asukoht: Pärnu, viimaselajal Võru.

PostitusPostitas Judas Priest » P Mär 18, 2007 10:04 am

Ameerika variant üldiselt on selliste tuledega.
Aga mis variant see veel on, et turbo ja 4 vedu kuid ikka 110kw nagu tavaline GS?

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » P Mär 18, 2007 10:31 am

Eclipse GSX: AWD model equipped with a 180-195 hp* turbocharged 2.0 L 16-valve DOHC 4G63T engine

* 1990 manual transmission turbocharged models were rated at 190 hp, whereas 1991 and later manual transmission turbo models were rated for 195 hp. The automatic models were rated at 180 hp due to smaller fuel-injectors and turbocharger.

selle järgi peaks olema ~130-140 kw aga võimalik, et on usa mudel mis on euro turu jaoks alla tõmmatud, et saavutada sobivaid saastenorme, vms.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » P Mär 18, 2007 11:27 am

ma arvan et ple siin mingeid varjante, lihtsalt paberites on vale kw.minulgi paberrites vale kw, aga tglt ikka sinna ˇ140kw kanti.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

galtz
Tösine huviline
Postitusi: 179
Liitunud: L Juul 22, 2006 1:59 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas galtz » L Mär 24, 2007 12:42 am

Nii.. Esiteks ütlen ära, et krt, et ma ise seda ennem ei näinud..

Tegemist siis nn. USA versiooniga, kus tuled lihtsalt on tavalised ja mitte klapp. Peaks olema tegelikult umbes 140kw. Ju siis jah tehniline pass vigane, sest siis saab veidi odavamalt. Turbo ja nelikvedu siis Eestimaal vähelevinud ja ei imesta, et auto broneeritud on. Antud auto kohta veel seda, et USA reedab veel ära see, et hall-nahk sisu ja peatoed on eraldi. Muidugi on kõik see vaieldav, et kas EURO või USA. Eks tegelikult nad kõik igalepoole eraldi müüdi, kuid kardan, et see pigem USAle mõeldud. Sest ka tagurdustuled on kitsale numbrimärgile. Muidu veel üks suurimaid USA tunnuseid on see, et kui on turvavööde eelpingutid ees, kuid tundub et sellel isendil neid pole. Isiklikult eelistan 4x4 turbo EURO mudelit, millel klapp ikkagi. Ja EURO ja USA tähendab ikka seda, et kuhu turule need ehitades suunatud oli, aga see kuhu need tegelikult maha müüdi on juba teine lugu.. Stats muidugi on selline, et Euroopas on nonturbosi rohkem ja USAs on turbosi jälle rohkem..

Ou lisan veel, et sellel seal on see tobe suur tagumik ka, mida vähemalt minu DSM'il ei ole. Ja küljelaiendid ka puuduvad, see mõeldi kindalt USA turule, kui arvan, et USAsse ta kunagi ei jõudnud, sest km. selle jaoks väike ja värv on päris korralik.
Pole mitsu omanik enam:(

Talon91TSiAWD
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 23, 2004 5:25 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Talon91TSiAWD » T Apr 10, 2007 4:24 pm

Tuled ei sõltu mingist euro või USA variandist vaid mudeliaastast.
Mudeliinfo leiad allolevalt lingilt:
http://www.dsmtuners.com/sub.php?page=modelguide
estDSMclub

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

PostitusPostitas belmondoke » T Apr 10, 2007 9:53 pm

seal lingil eclipse 1992-1994a.mitte klappidega,aga euroopas selle aasta autod on klappidega????????
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

mtann
Uus Kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: T Mai 23, 2006 9:44 pm

PostitusPostitas mtann » T Apr 10, 2007 10:30 pm

1992-1994 ongi klapptuledeta. Euroopas märgiti aastaaeg vastavalt aastale, millal see müüdi. Tänu sellele leidub isegi 1995a (klapptuledega) 1G DSM'i :lol:

galtz
Tösine huviline
Postitusi: 179
Liitunud: L Juul 22, 2006 1:59 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas galtz » T Apr 10, 2007 10:36 pm

Minu andmed tulenevad realsest statsist. Paraku lihtsalt on Usas, Usa stiiliga autod ja Euros veidi teised.. Jumal teab, mis varjandid nad tegelikult olid vaid seda, et kus maal midagi rohkem on. Ja kui oled nii palju pilte DSMidest jõllitanud, siis on ka võimalus, et jagad mu vaatenurka...

Tegelikuses, tuli neid igalepoole maailma väga erinevaid ja pm. oli ka sul ju võimalik tellida, just sulle sobiv auto.
Pole mitsu omanik enam:(

Talon91TSiAWD
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 23, 2004 5:25 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Talon91TSiAWD » K Apr 11, 2007 12:51 pm

Mis on reaalne stats? Olen kah aastaid jõllitanud neid pilte aga tehase globaalseid erinevusi pole küll märganud. Kõik mis teistmoodi, on ikka omanike muudatused. Välised erinevused sõltuvad näiteks AWD või FWD'st. Kosmeetika erinev Talon-Eclipse-Laser. Ei tea ka ühtegi juhust maailmas (foorumitest) kus keegi oleks tellinud just endale sobiva auto, valida oli ikka liinilt tulevate mudelite vahel. Või saan ma teie seletustest valesti aru. Samuti pepu on mudelikohane ja küljelaiendid sõltuvad mootorist ja veoskeemist. On ka muudatusi mis ei ole mudeliga seotud ega silmaga nähtavad vaid väljalaskeaastaga seotud nagu näiteks mootori õlitus, pea jahutus, piduriketaste suurus jne.
Hetkel Eestis pesitsevatest DSM'dest 111 mul arvutis mis toodud maale eri riikidest ja kõik on ikkagi mudeli kohaselt ühesugused.
Klappide kohta seletas mtann juba kõik lahti.
Ainuke kala mis rahvast eksitanud on, on need kilovatid teh.passis. Osadel on kantud usa kw üle meie passi, teistel jälle ümber arvutatud euro kilovattideks. Pluss veel see et meie ARK ei tee mõnikord vahet turbol ja vabalthingaval kui turboautol ilutseb passis 101kw nagu üsna paljudel meist.
estDSMclub


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist