space runner

Leidsid netist kena Mitsu ? Nägid linnapeal ? Anna aga teada.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

vana löukoer
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: E Apr 04, 2005 8:48 pm
Asukoht: haapsalu

space runner

PostitusPostitas vana löukoer » L Nov 19, 2005 6:18 pm

ehk tahaks teada,mida kujutab endast see söiduk.täpsed andmed 1992.1,8 l. kas ta on ka vastupidav,üldised vead jne.kas sellele masinale ei ole 1,8 mootor liialt väike..?
lennelda priiks

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: space runner

PostitusPostitas jaan mmc » K Veebr 22, 2006 9:38 am

vana löukoer kirjutas:ehk tahaks teada,mida kujutab endast see söiduk.täpsed andmed 1992.1,8 l. kas ta on ka vastupidav,üldised vead jne.kas sellele masinale ei ole 1,8 mootor liialt väike..?
ei kurda, vagon on parem aga lühemad mehed mahuvad ka runnerisse magama. mootorit mõtlen 1,8-st. on kuuldavasti 2-hte võimsust minu oma on 90kw-kõik on suhteline mina väidan et 90kilosel on hea vääne-nt. unustan vahest linnas 5-käigug sisse, erksust jagub samuti. kütte kulu peab uurima see on 10- sajale... pikalt ei viitsi jahuda kui soovid võin 93a Runneri presentatsiooni koraldada :D -paraku pärnus. ja peaaegu oleks unustanud põhilise SPACE-on siga hea nn. mitu-ühes masin, peab vastu küll, aga iga ost tuleb ka üle vaadata :!: kuienda oma ostma hakkasin pakuti Tartukandis ühte hõbedast diisel Wagoni mis oli auklik.
Viimati muutis jaan mmc, N Veebr 23, 2006 7:05 pm, muudetud 1 kord kokku.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

usku
liige
Postitusi: 250
Liitunud: E Sept 19, 2005 12:10 am
Asukoht: tallinn

Re: space runner

PostitusPostitas usku » K Veebr 22, 2006 2:53 pm

vana löukoer kirjutas:ehk tahaks teada,mida kujutab endast see söiduk.täpsed andmed 1992.1,8 l. kas ta on ka vastupidav,üldised vead jne.kas sellele masinale ei ole 1,8 mootor liialt väike..?


vastupidavuse kohta võid lugeda 15.02.2006 autolehest, kus vastavasisuline suur artikkel avaldatud. see pole küll otseselt mitsudest, kuid korduvalt mainitakse "jaapani autode tuntud töökindlus leidis taas kinnitust" ning ka igalpool tabelites asuvad mitsubishid keskmisest ülevalpool, kui mitte päris esireas. toyota ja subaru loetakse küll vastupidavaimateks sõiduautodeks, kuid mitsu leidis konkreetsellt ära mainimist just mahtuniversaalide osas: "kui tahta vastupidavat mahtuniversaali, peab taas pöörduma jaapanlaste poole - nt mitsubishi space wagon."

ise jälgisin oma colti ning kui üsna uuena (2-3 a) asus ta vigade poolest keskmistest ülespoole veerandi maa peal, siis mida vanemaks autod muutusid, seda parematele kohtadele ta platseerub - vigade protsent kasvab väga vähe - see näitab, et tõsiseid vigu ja tüüpvigu eelkõige on üsna vähe. 4-5 a vanuste autode seas on ta küll langenud päris keskjoonele - koht 51, kuid sealt edasi: 6-7 a = 17 koht; 8-9 a = 12 koht; 10-11 a =19 koht ... kusjuures tuleb arvestada et vw passat audi 80 jt sellised rahvatankid on vigade poolest kindlasti teises pooles, ehk vähemvastupidavate hulgas. ja see trend iseloomustab hästi kõiki mitsusid --> seega võib julgelt öelda, et kõik mitsud on pigem väga vastupidavad autod.

ja oskan veel sõna sekka öelda ka mootori suuruse kohta... see kas sobib või mitte, sõltub juhist. kui vaadata SR foorumit, siis seal ei peeta alla 2 l minigiteks mootoriteks, kuid need tüübid seal on ka reeglina haiged ja lühikeste peenistega tüübid, kellel mulje avaldamiseks mootorimahtu juurde vaja. tegelikkus on pigem ikka see, et ka mudeligammade kõige väiksemad mootorid saavad oma tööga väga hästi hakkama. nad küll ei paku elamusi kiirenduse näol, kuid teisest küljest rahulikult ja ökonoomitades võivad nad pakkuda küttekulu üllatuse ja iga vähegi ajudega juht saab ka maanteel täislastis pisikese mootoriga hakkama! näiteks isa vana audi 100 on 2,0 mootoriga ning maanteel tonnise käruga on võimalik veel ka möödasõite teha! kuigi on levinud arvamus, et 2,3 on optimaalne ja 2,6 hea selle kere jaoks. nuh, okei, tegelt peab tegema mööndusi selles osas, et mõned mootorid on tõesti jõuetud (renault clio 1,2, c3 1,1) kuid oma töö teeb seegi ära... lihtsalt peab möödasõite paremini planeerima, hooga. nii et minu arvamus: see 1,8 on väga piisav. põhineb see just sellel audi näitel ja lisaks mu eelmine auto oli 1,8 ja automaatkastiga mondeo - kiirendus 90 - 150 võttis vaid loetud hetked ning sellest mootorist eesti oludes jätkub vabalt. austrias 23 % tõusu peal täiskoormaga kippus vahest jänni jääma, kuid siis aitas fiks 2. käigu panemisest ja polnud probleeme.

:)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist

cron