Sanderi postitatud video oli küll muljetavaldav.
Huvitav ikkagi kuidas see täpne tehniline lahendus on.
Selle suurte tissidega tibi video joonis ei suutnud mulle isegi üldpõhimõtet selgeks teha.
Aga vähemalt ei ole seda libiseva ratta piduritega pidurdamise teed mindud, mis on väga hea.
Sain nagu aru, et siis ka esisillal on "aktiivne differentsiaal" et ajuga juhitakse elektriliselt difri libisemist, aga huvitav just kuidas täpselt see difri ehitus välja näeb.
Eks päris maasturite ja raskemat sõitu saavatele masinatele jäävad ikka klassikalised mehhaanilised lahendused, aga sõiduautol võiks selline süsteem küll tore olla, nt rattaid pidurdav Audi on mindki talvel kraavist välja tõmmanud (maainime ei oska karta, et kaugel harjumaal ka pool põldu puhtaks lükatakse ja teeäär polegi teeäär vaid kraav!).
PS!, kas TM testis muidu 2wd ei olnud? Aga kahju Mitsubishist, üldiselt ei õnnestu kuidagi see asi neil
Outlander oli nagu väike päiksekiir aga...