1. leht 2-st

Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: K Mär 10, 2010 12:16 pm
Postitas Zafari
Kuna suvel on meie maale oodata selle uue crossoveri müüki tulekut siis tegin teema kus selle auto kohta juttu puhuda saaks.
Lugedes uuest autolehest ASX'i kohta siis paistab, et üllatuslikult on baasmootoriks 1,8 diisel, mis veel üllatuslikumalt on Mitsubishi enda toodang, mitte laenatud VAG grupilt nagu Grandise ja Outlanderi diiselmootor.

Kusagilt jäi silma ka eeldatav hind ehk alates 250K krooni. Autolehes ei ole seda väidet kinnitatud.
Siinkohal tundub, et kui hind tõesti selliseks jääb, siis peaks olema turul tegemist päris asjaliku pakkumisega. Volkswagen tiguani hinnad algavad ülevalpool 330K krooni ja selle eest saab bensiinimootori. Iseasi kas ASX ja Tiguan just päris samasse klassi kuuluvad kuigi mina lahterdaksin nad küll niimoodi.
Nissan Qashqai nelikveolise mudeli baasversioon maksab 316K krooni.
Toyota Urban Cruiser - baasmudeli hinnaks 259K krooni ja mulle jääb arusaamatuks kas seal nelikvedu või mitte.
Skoda Yeti 4x4 baashinnaga 300K krooni ja bensiinimootor.

kõiki selle klassi masinaid ei hakanud välja tooma aga arvan, et kui Mitsubishi pakuks tõesti nelikveo ja diiselmootoriga ASX'i 250K eest siis oleks see turul päris asjalik uus tuul ;)

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: K Mär 10, 2010 12:34 pm
Postitas MeelisV
mitsu enda diisel pidi juba ammu tulema
isegi uut Grandist arvati sellega pakutavat aga ...

loodan, et nüüd ka teistele mudelitele see OMA diisel peala pannakse.

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: K Mär 10, 2010 12:36 pm
Postitas taavik
Kui juba hindadest juttu teed, siis arvestatavaks konkurendiks sellele on uus Dacia Duster.
Igatahes hoian nendel masinatel silma peal.
Tundub, et pean pooleveolistest masinatest loobuma, seega oleks ASX Colt'ile hea alternatiiv.

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: K Mär 10, 2010 5:59 pm
Postitas Zafari
Dusteri baashind peaks siis väidetavalt olema pooleveolisel 11900 eurot ja neliveolisel 13900 eurot.
Tegemist on muidugi soodsa masinaga aga eks see Dacia ole tõenäoliselt korralik säästuauto kui teistega võrrelda. Müügile jõuab too alles sügisel nii, et siinkohal on ASX'il edumaad :)

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: R Apr 02, 2010 3:23 pm
Postitas hagbard
ASX oleks suuruse poolest väärt järeltulija I gen. outlanderile. Loodetavasti on tagaiste piisavalt lai, et kolm last turvatoolides ära mahutada (erinevalt Tiguanist ja Quasqaist)- see annaks vast turul eelise.

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: L Apr 03, 2010 2:46 pm
Postitas Sidorov
Loota, et nelikveoline diiselmootoriga variant hakkab maksma 250 tuhande krooni kandis, pole IMHO reaalne. Sel juhul oleks tegu ikka tõelise odavautoga. Pealegi on see 250 tuhat ju ei midagi muud kui kellegi "kusagilt-kuulsin-stiilis" arvamus.
Samas on hind tulevikus ilmselt ikka üsna hea, sest Ameerikamaal, kus seda juba müüakse 2011 Mitsubishi Outlander Sport
nime all, on "Priced at around $20,000 with a 2.4-liter 4-cylinder MIVEC engine" ikka väga hea hind.

250 tuhat hakakb meil tõenäoliselt maksma entry level ehk 1,6 bensiinimootoriga esiveoline versioon (mis ilmselt ka kogu maailmas enimmüüduks saab).

Samuti ei usu ma, et reaalne müük aprillis pihta hakkab, kuna autosid ei pruugi lihtsalt jätkuda (Qashqai sündroom) :( , kuna Jaapanis (kus seda müüakse RVR nime all) ületas esimese kuu müük kolmekordselt planeeritu. Aga seda parem, jõuavad lastehaigused välja ravida :)

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: L Apr 03, 2010 4:53 pm
Postitas Zafari
samas kui outlander 2 facelifti hind on 50K odavam kui pre-facelift mudelil siis ma ei imesta kui siiski see 250 k ka reaalseks hinnaks saab. Juhul kui mitsu suudab oma uut diislikt odavalt müüa siis oleks see antud klassis väga killer üritus konkurentide jaoks :) Minumeelest on see mitsu uus ENDA diisel just see võlusõna millega turgu võita.

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: P Apr 04, 2010 12:35 am
Postitas hagbard
Avastasin just, et ASX-il on ka Rockford Fosgate varustuses! Karta on, et kui ma rikkaks ei saa (Pajero) siis järgmiseks autoks (e.g. kui naine lubab, ehk tagaistmele peab kolm last mahtuma) saab just nimelt ASX.

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: P Apr 04, 2010 1:08 am
Postitas hagbard
Mis n.n. uutesse Mitsubishi diislitesse puutub, siis aidake lolli,- mis firma diisleid siis vanasti Pjerotele pandi?

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: P Apr 04, 2010 4:12 pm
Postitas Sidorov
Mitsu enda diisliga varustatult saab olema ASX ikka väga vinge pill, ligi 300Nm momenti ja ca 148 hobujõudu. Lausa häbi sellist baasmootoriks nimetada. Ühisanumsissepritse käib mõistagi asja juurde.
Sügisel vist kõige varem on oodata diislist ka lahjemat versiooni, mis "ainult" 116 hobujõudu välja veab.
Samas kui diislid tulevad nii nelikveolised ning on ka esivedu võimalik, siis bensiinikad (2.0 mikihiirtele, 1.8 pilusilmadele ja 1.6 eurooplastele) tulevad aga ainult esiveolised, kahjuks ka ainult viiekäigulise kastiga, diisliomanikud saavad võimaluse ühe käigu võrra rohkem lapata :P
Veel kaugemas tulevikus lubatakse bensiinimootorist ka sama töömahuga, kuid turboülelaadimisega versiooni.

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: P Apr 04, 2010 7:19 pm
Postitas Zafari
Sidorov, kui saladus ei ole siis, kas töötad mitsude alal vms?

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: P Apr 04, 2010 7:47 pm
Postitas muffik
aga jah kelle diislid siis ennem olid nt 2,0galantidel

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: P Apr 04, 2010 8:31 pm
Postitas Zafari
viimastel aastatel pruugiti VAG grupi diisleid, ennem seda olid ikka mitsu enda omad.

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: E Apr 05, 2010 9:19 pm
Postitas Sidorov
Nüüd paistab, et Mitsubishis on leitud oma olemasolevad lahendused piisavalt head olevat, et neid edasi are(t)ada. Nii uskumatu kui see ei tundu, kuid selle "uue" 1,8 diisli aluseks ei ole võetud midagi muud, kui hetkel Lanceritel laialt levinud bensiinimootor. 1,6 bensiinimootor on aga Colti 1,5 edasiarendus.
Platvormist pole ASX puhul ka midagi pikalt rääkida, sama Lancer/Outlanderi põhi võetud, viimasega ka teljevahe millimeetri pealt samaks jäetud, mis kindlasti ei mõju stabiilsusele halvasti.

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: K Juul 07, 2010 7:04 pm
Postitas taavik
Aga Silberautos on nüüd ka ASX'i hinnakiri väljas. Pole ta midagi nii väga soodne.

http://www.silberauto.ee/mitsubishi/?to ... s&lang=est

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: K Juul 07, 2010 8:04 pm
Postitas margusvk
Seni, kuni ASX'i pakutakse ainult manuaal käigukastiga, ei paku ta mulle ühegi mootoriga absoluutselt huvi. Sorry! Minu kiiks.

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: N Juul 08, 2010 11:53 am
Postitas Bullet
Sama siin igasugused maasturid, linnamaasturid ja ka mahtuniversaalid võiksid üldse manuaalkasti võimalus olematta olla ... automaat on sellistele liikuritele ainuõige valik.

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: R Juul 09, 2010 12:31 am
Postitas Sigma
manuaal on parem kuid automaati võiks ka saada valida

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: P Juul 11, 2010 4:40 pm
Postitas Sidorov
Aga ikkagi odavam, kui põhikonkurent Qashqai! See ongi olnud eesmärk.

Re: Mitsubishi ASX arutelu.

Postitatud: P Juul 11, 2010 7:37 pm
Postitas Zafari
odavam küll aga vahe ei ole eriti suur. kahju, et ei taheta pakkuda väga konkurentsivõimelise hinnaga. oleks 4wd diisel 300K siis oleks vist raskusi kätte andmisega :)
sorry aga poole miljoni eest ei ostaks sellist autot pekstes ka mitte.