PostitusPostitas Sander147 » N Dets 19, 2019 11:45 pm
Siit foorumist sa sellele küsimusele vastust ei saa.
Esiteks on auto alles alla 2a vana.
Teiseks on nii mootor, kui ka käigukast sellel mudelil kõige uuemad mitsu nimekirjas.
1.5 turbo bens, millel on MPI ja GDI paralleelselt peal, saavutamaks head kütusekulu ja optimaalseimat jõudlust. Kindlasti tasub mainida ka PPF olemasolu ( diislitel DPF, siis bensukatel on nüüd PPF- Petrol Particular Filter-bensiini tahmafilter).
Turbo paikneb mootori taga, otse plokikaane küljes (ilma väljalaskekollektorita, tänapäeval normaalne nähe) Jällegi kiiremini soojenev katalüsaator ja väiksem turbo-viivitus.
Käigukastiks on "8-käiguline" variaator, labadega juhtimise võimalus. Automaat reziimis pole vahet mitu käiku saab "ise valida". Kiirendab ja sõidab täpselt samamoodi nagu Outlanderi "6-käiguline".
S-AWC on tegelikult väga kaugel Lancer Evolution neliveost, millega Mitsu ise seda võrdleb. Tegu on lihtlabase 2013-2018a Outlanderi neliveo süsteemiga. Esidiffer lahtine, taga differ lahtine, sildasid lukustab elektriline Coupling Unit tagasilla küljes.
Minged titevigu on veel raske esile tuua.
Üldiselt on kõige tänapäevasem mudel Mitsul. Mõeldes siis salongi viimistlust ja varustuse hulka.
Kahjuks ei ole 4wd manuaalkäigukasti nimekirjas ning 2.2 diiselgi on ainult automaat veel.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli