Eclipse Cross...

Leidsid netist kena Mitsu ? Nägid linnapeal ? Anna aga teada.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

totu
Uus Kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: T Mär 20, 2018 9:34 pm

Eclipse Cross...

PostitusPostitas totu » N Dets 19, 2019 10:28 pm

...on Jaapanist tulev auto seega võiks päris Mitsu olla küll? Teab keegi sellest loomast rohkem? Proovipäeva tegin ära ja sõiduomadustega võib suuresti rahule jääda, samuti on miinimumvarustus muljetavaldav (loomulikult räägin neliveolisest). Lisaks parim variaator, millega olen sõitnud. Aga probleemid???

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3761
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Eclipse Cross...

PostitusPostitas Sander147 » N Dets 19, 2019 11:45 pm

Siit foorumist sa sellele küsimusele vastust ei saa.

Esiteks on auto alles alla 2a vana.
Teiseks on nii mootor, kui ka käigukast sellel mudelil kõige uuemad mitsu nimekirjas.
1.5 turbo bens, millel on MPI ja GDI paralleelselt peal, saavutamaks head kütusekulu ja optimaalseimat jõudlust. Kindlasti tasub mainida ka PPF olemasolu ( diislitel DPF, siis bensukatel on nüüd PPF- Petrol Particular Filter-bensiini tahmafilter).
Turbo paikneb mootori taga, otse plokikaane küljes (ilma väljalaskekollektorita, tänapäeval normaalne nähe) Jällegi kiiremini soojenev katalüsaator ja väiksem turbo-viivitus.
Käigukastiks on "8-käiguline" variaator, labadega juhtimise võimalus. Automaat reziimis pole vahet mitu käiku saab "ise valida". Kiirendab ja sõidab täpselt samamoodi nagu Outlanderi "6-käiguline".
S-AWC on tegelikult väga kaugel Lancer Evolution neliveost, millega Mitsu ise seda võrdleb. Tegu on lihtlabase 2013-2018a Outlanderi neliveo süsteemiga. Esidiffer lahtine, taga differ lahtine, sildasid lukustab elektriline Coupling Unit tagasilla küljes.
Minged titevigu on veel raske esile tuua.

Üldiselt on kõige tänapäevasem mudel Mitsul. Mõeldes siis salongi viimistlust ja varustuse hulka.
Kahjuks ei ole 4wd manuaalkäigukasti nimekirjas ning 2.2 diiselgi on ainult automaat veel.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

totu
Uus Kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: T Mär 20, 2018 9:34 pm

Re: Eclipse Cross...

PostitusPostitas totu » L Veebr 01, 2020 1:43 pm

Käes on. Vahepeal sai proovitud eesti rahva lemmikut, foresteri. Neid asju ei saa võrrelda. OK, Subaru vedrustus on maastikul (ja ainult maastikul) parem, aga ülejäänu.... Eks paistab, kuidas edasi aga bensiini tahab paljuvõitu, ligi 9, aga eks mu sõidustiil ei ole veel liiga flegmatiseerunud.

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3761
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Eclipse Cross...

PostitusPostitas Sander147 » P Veebr 02, 2020 4:27 pm

Ligi 9 kulu on ikka parem, kui Outlanderi 10-12 siiani :)
Lisaks on Eclipse oluliselt krapsakam.

Kõrvale veel infoks: ASX-il on ka nüüd Facelift väljas, uuenduseks Eclipsele sarnane nina, tagaotsas moodsam välimus ning lõpuks tuli ka 2.0 110kw bensiin CVT kastiga. Enne oli ainult 1.6 86kw bensiin ja 5k manuaal.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

totu
Uus Kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: T Mär 20, 2018 9:34 pm

Re: Eclipse Cross...

PostitusPostitas totu » P Veebr 02, 2020 9:13 pm

Proovisin ASX s istuda, huvitav, sama teljevahe juures on seal tagaistmel oluliselt vähem ruumi. Vähemalt tundus nii "iseenda taha" istudes. Aga krapsakuse kohta, õige jutt. Ja vaikne auto on, jaapanlase kohta üllatav. Lisaks esiklaasi- ja roolisoojendused, samas on mingeid asju vähemaks nülitud, võrreldes eelmise versiooniga.

totu
Uus Kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: T Mär 20, 2018 9:34 pm

Re: Eclipse Cross...

PostitusPostitas totu » T Veebr 04, 2020 2:22 pm

I tankimine- 8,72. Palju aga kartsin veel hullemat.

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3761
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Eclipse Cross...

PostitusPostitas Sander147 » T Veebr 04, 2020 8:55 pm

Arvestades, et Mitsu ütleb NEDC järgi linn 8.2 ja maantee 6.2, siis 8.7 on täiesti normaalne. Saab kindlasti vähemaks, aga selleks kulub mõned paagitäied iseenda sõidustiili jälgimisele.
Tehase kütusekulu andmed EI OLE reaalsed andmed, vaid on vastavalt isiku sõidule, ilmastikule ja rehvidele. Täna on talv ning ükskõik mis lamell/naast ei ole sama veeretakistusega, mis tehasepoolne suverehv.
WLTP andmed on väheke reaalsemad pärisoludele.

Ning siiani pole ikka veel ühtegi titeviga välja tulnud :)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist