Ma ka tegin selle cartmani nipi järgi, et painutasin amordi natuke väljapoole kõveraks
üleval hakkas seisma, kuid tõstmine muutus raskemaks.
Liigsel painutamisel aga juhtub see, et selle sees olev õli või muu mögin jookseb välja, nii et soovitan mõni kalts pagasnikus käepärast hoida et see sinna alla panna
Mul igatahes jooksis välja see mögin, hiljem teist painutades pingutasin vist samuti üle ja sama tulemus. Sellega aga läks nii õnnetult, et pärast kui luuki avada üritasin, oli see amort lühikesse asendisse kinni kiilunud, ainus viis luuki avada oli, et keerasin selle amordi ülemise otsa tagaluugi küljest lahti.
Praeguseks on mul siis üks mittehoidev amort, teine luugi küljest eemaldatud kinni kiilumise tõttu. Pagassis aga on mul puuliist, mille abil luuk lahti seisab - umbes nii nagu kapott.
Koodi järgi seda amorti leida ei õnnestu jah, pole siiani viitsinud amorti välja kruvida (alumise otsa ligi saamiseks peab vist plastikud eemaldama?) ja olen vaikselt ära harjunud selle puuliistu-trikiga.
Ütleme nii, et mittetöötav tagaluuk pole just kõige suurem mure, eclipsega on muid muresid piisavalt
(tegin just veakoodide teema, mul neid hetkel 3 :S)