niih sai eile võetud aeg ja käidud kohapeal
rääkisime juttu ja mõistsime teineteise olukorda ja soove.
idee oleks selline, et teha esimene tellimus - nn. koostöö start ja ehk ka arendustöö teiste autoklubide jaoks võimalikult lihtne, et saada kogemust sest ei kujuta veel mina ette 100% kuidas asi lõppeb (ok lõppeb valmistoodanguga - aga kuidas sinna saab) ja ka tootja pole enne teinud sellist tellimust kus on ~30...40 autot kuid need jagunevad veel eraldi ~10 mudeliks ja seal veel hele ja tume ja ....
kokkuvõtteks siis vaatamise, rääkimise ja materjalide näppimise tulemusena sellised otsused
1. valisime välja 2 tüüpi materjali - üks parem teine kehvem (loe: üks odavam ja teine kallim) ka välimus on neil erinev
2. heledat saab hetkel vaid ühes toonis ja nn. kallimast materjalist
3. ääristus on ühene - ehk üle serva overlock - muidugi tumedal tumeda ja heledal heleda niidiga
4. logo ehk märk jääb kahele esimesele matile ja asetseb tagumises välimises nurgas - tehnoloogiliselt logo tikitakse eelnevalt materjalile ja siis õmmeldakse nn. lapina mati peale.
5. sellel korral ei võta ette eritellimusi materjalidest aga logodest ega ääristustest - ehk mõistate olukorda kus tuleb sorteerida niigi erinevaid mudeleid mingi nimekirja alusel kes tahtis seda materjali kes tahtis seda tooni kes seda ääristust kes seda logo kes seda ja teist.
Tootja on pädev tegu on nn. suurtootjaga kes toodab vaipkatteid aotodesse ja ka mujale ning seda ka üle piiri
autode vaibad vastavad igasugustele normidele - kulumine, põlemine, jne. ehk autotootjate poolt aksepteeritud.
lisan veel niipalju, et uutemates Mitsubishides on just kasutatud seda paremat vaipa sest sama vaip on ka minu Grandises ja omale ka selle uuesti tellin. Outlanderite omanikud võivad kindlasti kah leida piltidest äratundmist. sama vaipa leiab näiteks volvodest ja subarutest ja ka paljudest teistest "headest" autodest.
kõik vaibad on tagaküljest ehk põhja alt kaetud krobelise kummiga mis väldib ka vaiba liikumise .
lisan juurde ka mõne pildi koos seletusega
sellel pildil on näha siis materjali näidisena tume ja hele värv ning mõlemad siis heast vaibast
sellel pildil siis parema vaiba lähivaade koos ääristusega
sellel pildil ühe valmisvaiba üldvaade
siin on näha selle teise ehk kehvema (loe: odavama) vaiba lähivaade ja samuti on näha nurka paigaldatud logo olemust
siin siis üldvaade samast vaibast
edaspidi saab nii olema:
hetkel räägime läbi natuke hindasid - ei ole lihtne sest kõike mudeleid ei ole neil olemas oma andmebaasis - ehk toome näited ühest ja teisest mudelist ja eks nad kõik jää suht ühte auku.
siis on vaja teha tellijate nimekiri ehk nimekiri automudelitest - ehk nendest kes vastavalt siis nendest materjalidest ja värvidest ja tingimustest ja nende hindadega ikkagi tahavad tellida - see praegune oli siiski turuuuring kas üldse teemat teha
kõik mudelid mis puuduvad tootja andmebaasist vajavad šabloone, seega peame korraldama nende võtmise aga arvan et saame sellega hakkama sest niipalju häid inimesi ikka on kes lasevad oma autost vaipa maha kopeerida
ja siis kui see kõik olemas teeme igale ühele õige hinna - maksate raha ja tellimus läheb töösse.
tööks kuluv aeg kuni ehk 1 kuu olenevalt tootmisjärjekorrast ja meie soovidest.
kui hetkel sihin nii et veebruari lõpuks lõpetaks tellimuse siis aprillis saab ka vaibad. (ka meie nn. kliendihaldur on veebruaris väiksel puhkusel seega ka see määrab) ja ega kiiremini ei jõuaks kah.
nüüd üks küsimus kah
see logo - mõtlesime hetkel nurka vaid just logo ja seda siis punasena
vaid logo nagu oli see "peugeoti lõvi"
aga valikus oleks veel kas hallina(hõbedane)
ja siis kas lisada ka tekst "mitsubishi motors".
ehk veel küsimusi ja mõtteid ?