Turvapadjad-asendus, vahetus, taastamine

Istmetel plekid ? Kirjuta aga siia.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Turvapadjad-asendus, vahetus, taastamine

PostitusPostitas morgan » R Veebr 08, 2008 11:24 am

Alguse saanud ühest ostu-müügi teemast.
TLOC kirjutas:no mis seal ikka naljakat
ei pea üldse suur kiirus ja megakortsus auto olema, et turvapadjad avaneks.

Lammutustest eriti ei saa, tundub minev kaup olema, öeldakse, et just osteti ära mõned päevad tagasi, pole imelik ühti.

Ausalt vabandan, et olen rumal aga kas nende vahetus on siis nii plug and play? Rooli sees olev turvapadi on ju rooliga ühes tükis ehk tuleb vahetada koos rooliga. Kunde ees armatuuris kas on seda võimalik siis sealt nii kätte saada ja uuesti paigaldada, et see vahepeal ei avaneks ?
Kas sinu masinal on siis oma padjad avanenud ? kui on avanenud kas padja avamine ei löhu rooli ja armatuuri laiali? Kui sinu masinal pole neid üldse olnud siis ainult patjade paigaldusest kohe kindlasti ei piisa.
Viimati muutis morgan, R Veebr 08, 2008 1:33 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tihtipeale liiga kriitiline !

TLOC

PostitusPostitas TLOC » R Veebr 08, 2008 12:53 pm

avaneda ei tohiks :lol: kui enne võtta akujuhtmed maha ja siis ühendada.
Aga kõrvalistujal turvapadjal on seal pisitik (ehk siis plug and play). Juhioma ei ole viitsinud lahti kakkuda, aga eelduste järgi peaks see ka läbi olema. Isegi kui katte lõi katki, siis eelmine omanik on selle igatahes kenasti uue pannud, katte taga haigutab tühjus. :roll:

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » R Veebr 08, 2008 12:57 pm

TLOC kirjutas:avaneda ei tohiks :lol: kui enne võtta akujuhtmed maha ja siis ühendada.
Aga kõrvalistujal turvapadjal on seal pisitik (ehk siis plug and play). Juhioma ei ole viitsinud lahti kakkuda, aga eelduste järgi peaks see ka läbi olema. Isegi kui katte lõi katki, siis eelmine omanik on selle igatahes kenasti uue pannud, katte taga haigutab tühjus. :roll:

Jälle targem
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » R Veebr 08, 2008 1:20 pm

kohe kiireltei leidnud viidet kuid jah nii armatuuri kui ka roole taastatakse ja seda nii et midagi pole näha.
padjad on pistikutega - olen ise vahetanud kui vr4 ehitasin ehk tõstsin ühelt armatuurilt teisele.

ja romulatest ei osteta mitte ainult terveid patju vaid ka juba lõhkenud patju :wink:
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » R Veebr 08, 2008 3:20 pm

näide enda galandist.
rooli padi käib koos rooli keskmise kattega küljest ära, kinni hoiavad 4 polti mis tuleb roli tagumisest poolest välja keerata.

kaassõitja padi ei ole armatuuri ära peidetud nagu uuematel vaid on eraldi moodul, mis käib kahe poldiga kinni. selle vahetamiseks tuleb lihtsalt kindalaegas välja võtta ja siis pääseb poltidele ligi.

iseasi teema on see kuidas ja kas löögiandurid peale ühte avanemist edasi toimivad. tõenäoliselt tuleks ka srs'i aju ära nullida vms kuna srs'i veakood (ja selle koos ka tuluke) jääb ju ikkagi alles nagu ka mootori veakoodide puhul.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist

cron