Sigma salong ei taha soojaks minna!

Istmetel plekid ? Kirjuta aga siia.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

rudeboy
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: R Aug 19, 2005 12:25 pm
Asukoht: l-virumaa

Sigma salong ei taha soojaks minna!

PostitusPostitas rudeboy » E Okt 22, 2007 6:51 pm

Häda siis sihuke et Sigma ei puhu eriti sooja õhku salongi. kraadi keeran küll nt 27 peale aga kuuma õhku ei tule. õhk ei ole külm ka päris.
Üks mure veel et õli temp ei taha eriti tõusta. isegi suvel palava ilmaga oli seier maas. pika peale mudugi väheke tõusis. Kas sigmadel ongi selline värk või on mul miskit läbi?

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » E Okt 22, 2007 8:59 pm

Olen ise suht värske Sigma omanik, aga üks mis tal kindlasti hästi ja kiiresti töötab on salongi soojendus :) Ehk siis, sooja puhub hästi ja soojaks läheb kiiresti. Õli temp ei taha tõusta? Eraldi õli temp. seierit ma pole nagu näinudki :S või on mul miskit puudu. Või mõtled sa äkki jahutusvedeliku temp. i?
Üldiselt, kui ei taha soojaks minna või läheb kaua soojaks peaks olema termostaadi jama ... Samas ei väida, et viga ei või olla veel mingis muus sooja/külma klapis ...

LandLord
banned
Postitusi: 372
Liitunud: L Juun 12, 2004 8:55 pm
Asukoht: Läänes
Kontakt:

PostitusPostitas LandLord » T Okt 23, 2007 8:24 am

üldiselt termostaadi viga on neist kõige lihtsam :) hullem kui on igast pulbreid sisse kallatud ja see on radikad ära ummistanud salongis. Kõige lihtsam uuri kas lae all olev andur töötab ,sest see juhib kogu salongi tööd nimelt seal kõik käib pisikeste mootoritega Läbi aju . Minul oli näiteks suurest kruttimisest temp. ketta poteka jalad jootest lahti ja tänu sellele ei andnud käsku liigutada ta sooja kraani kinni lahti. Sama jama oli vendi potekaga ,et plaadilt lahti . võta konsool lahti ja uuri neid liigutusi seal saad kiirelt sotti mis mida teeb. Jne. esialgu :D

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » T Okt 23, 2007 10:38 am

LandLord kirjutas:üldiselt termostaadi viga on neist kõige lihtsam :) hullem kui on igast pulbreid sisse kallatud ja see on radikad ära ummistanud salongis.


Kui salongi radikas kinni, siis mootor peaks ikkagi ilusti soojaks minema ... Kõlab ikka nagu miski kapotealune klapp ei ole nõus oma tööd tegema ...

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » T Okt 23, 2007 1:22 pm

mul peaks termostaat lahtises või poollahtises asendis kinni olema jäänud, auto läheb aeglaselt soojaks (mootor) aa kohe hakkab sooja tulema, vähemalt niikaua kui vent töötas, (12v tuleb õigel ajal peale aa jah mootor ringi ei käi)
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

vihmabuss
liige
Postitusi: 188
Liitunud: P Aug 20, 2006 12:17 pm
Asukoht: Loo

PostitusPostitas vihmabuss » T Okt 23, 2007 4:11 pm

pole sigmas istundki aga äkki on jahutus süsteemis õhk vahel?
Kuskil radikal peaks mingi väike junn olema kus saab õhutada.

rudeboy
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: R Aug 19, 2005 12:25 pm
Asukoht: l-virumaa

PostitusPostitas rudeboy » T Okt 23, 2007 4:38 pm

Sry selle õli temp ajasin jah jahutus vedeliku temperatuuriga sassi.aga jah ikkagi ta ei tõuse. elmisel masinal 94 Galant. tõusis seier ikka keskele. a see selleks. mul sigma 96 a oma ja temperatuuri moodul on juba digitaalne. nii et rullikutes asi olla ei saa. aga kas laes olev anduri moodi asi ja taga aknalaual olev jubalaks on sis õhu temperatuuri andurid. Ma algul arvasin et tehasepoolt pandud signalisatsioon :roll:
aga kust ntks seda termostaati otsida? kuda kontrollida kas on töökorras.

rudeboy
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: R Aug 19, 2005 12:25 pm
Asukoht: l-virumaa

PostitusPostitas rudeboy » K Nov 07, 2007 7:11 pm

nii katsetasin siis natuke.sõitsin migni 10 km. auto temp ei tõusnud ja puhus ainult leiget õhku. kodus käisin kõik pistikud üle korra ja panin käima. temp hakas tõusma vaikselt ja hakas sooja ka puhuma ilusti. tõusis siis ilusti poole peale ja ventikas hakas jahutama ilusti. tegin siis paar tiiru ja sõites hakkas temp jälle alla langema. kas äkki mingi pistik ei anna õitei ühendust sisi või on äkki miski andur läbi minemas. oskab keegi vastata?

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » N Nov 08, 2007 8:30 am

rudeboy kirjutas:nii katsetasin siis natuke.sõitsin migni 10 km. auto temp ei tõusnud ja puhus ainult leiget õhku. kodus käisin kõik pistikud üle korra ja panin käima. temp hakas tõusma vaikselt ja hakas sooja ka puhuma ilusti. tõusis siis ilusti poole peale ja ventikas hakas jahutama ilusti. tegin siis paar tiiru ja sõites hakkas temp jälle alla langema. kas äkki mingi pistik ei anna õitei ühendust sisi või on äkki miski andur läbi minemas. oskab keegi vastata?


siis kindlalt termostaat läbi

odav jublakas, taketist saab kõige lihtsamalt, võid kasutajalt quest ka küsida

vähe teooriat ka, kuna arvan et sul termostaat kinni jäänud lahtises asendis ja sõida ringi külm õhk jahutab radika väga kiirelt maha, ja sellisel situatsioonil peaks termostaadi klapp sulguma ehk jääks ainult väike soojusvahetusring(tosool ei käi enam läbi radika) sul aga jääb termostaat lahti ja koguaeg suur ring(tosool käib ka läbi radika, mis on väga külm ja mootori temp langeb madalamale kui vaja
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

rudeboy
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: R Aug 19, 2005 12:25 pm
Asukoht: l-virumaa

PostitusPostitas rudeboy » N Nov 08, 2007 6:20 pm

tänud abi eest. mul uus termostaat olemas. aga siit teine küsimus et,kas keegi oskab seletada kus kohapeal termost asub ja kas on lihtne vahetada või on ikka jamamist.

LandLord
banned
Postitusi: 372
Liitunud: L Juun 12, 2004 8:55 pm
Asukoht: Läänes
Kontakt:

PostitusPostitas LandLord » N Nov 08, 2007 6:57 pm

See on lihtne radikasse minev ülemisne lõdvik ja selle mootoripoolne ots seal ta ongi http://www.hot.ee/ok1000/reklaam/termokas.jpg :D Üldiselt keerad kaks poltti seest välja nokid vana termoka välja koos tihenditega ja asetad uue asemele koos pakis oleva tihendiga ja keerad kinni põhimõtteliselt ta nii lihtne ongi aga kui hakkab läbi laskma pead hermetsi kasutama või on vale tihend.... :wink:

rudeboy
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: R Aug 19, 2005 12:25 pm
Asukoht: l-virumaa

PostitusPostitas rudeboy » N Nov 08, 2007 9:02 pm

suur tänu. peab hakkama siis ehitama.

rudeboy
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: R Aug 19, 2005 12:25 pm
Asukoht: l-virumaa

PostitusPostitas rudeboy » T Nov 13, 2007 8:19 pm

Vahetasin siis jublaka ära ja tundub et asi töötab. plokist küll tosooli välja ei saanud selle jaoks vist pidi olema eraldi kraan aga ei leind üles.

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » T Nov 13, 2007 8:33 pm

rudeboy kirjutas:Vahetasin siis jublaka ära ja tundub et asi töötab. plokist küll tosooli välja ei saanud selle jaoks vist pidi olema eraldi kraan aga ei leind üles.


radikal on all kraan aa blokil, ei ole seda küll kuskil märganud
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

rudeboy
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: R Aug 19, 2005 12:25 pm
Asukoht: l-virumaa

PostitusPostitas rudeboy » K Nov 14, 2007 6:22 pm

radikal on all kraan jah. aga kuda plokist siis kätte saab. ma sain kuskil 4 liitrit kätte. aga raamatu järgi läheb 8l vedeliku sisse.

LandLord
banned
Postitusi: 372
Liitunud: L Juun 12, 2004 8:55 pm
Asukoht: Läänes
Kontakt:

PostitusPostitas LandLord » K Nov 14, 2007 6:49 pm

rudeboy kirjutas:radikal on all kraan jah. aga kuda plokist siis kätte saab. ma sain kuskil 4 liitrit kätte. aga raamatu järgi läheb 8l vedeliku sisse.


8 muidugi kui laskma hakkad tagurda kuhugi kalde peale ja las mootor ka käib veidi aega ex ja kui juurde hakkad panema sõida esiotsaga kalde peale tuleb õhk paremini välja :wink:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist