Klaasid seest talvel jääs :?

Istmetel plekid ? Kirjuta aga siia.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

lennu85
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: K Mär 14, 2007 7:26 pm
Asukoht: Tartu

Klaasid seest talvel jääs :?

PostitusPostitas lennu85 » T Mär 20, 2007 9:36 am

Mingi kino....talvel läks umbes kolmel neljal korral seest klaasid jäässe...aga ei olenenud tempertatuurist vaid vist õhuniiskusest ja ainult esimne pool....taga akendel polnud isegi kergelt härmatist?!

Oskab keegi aidata mis kino see on, et igaksjuhuks järgmine aasta sama jama ei peaks taluma :?

Galant 91a. luukpära.

Kasutaja avatar
-V-
liige
Postitusi: 309
Liitunud: R Veebr 02, 2007 9:49 pm
Asukoht: Kuressaare 5268900

PostitusPostitas -V- » T Mär 20, 2007 3:44 pm

mul tekkis selline probleem tavaliselt siis, kui enne sõidulõppu on jalgadele kõvasti sooja õhku puhutud.. mattidel vesi aurab ära.. kondenseerub klaasidele.. ja korras..

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » T Mär 20, 2007 10:36 pm

siin samas allpool kohe yx teema sellest. võix nats vaadata ka mitte kohe uut teemat teha.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » T Mär 20, 2007 10:46 pm

Kojameeste hoovastiku jaoks jäetud tunnel on ühtlasi kohaks kust liigub läbi salongi avadesse tulev õhk. Tunneli põhjas (poritiibade juures) asuvad avad kust saab ära voolata sinna läbi esiklaasi all asuva sõrestiku sattanud vesi/lumi. Kui äravoolu avad on ummistunud tekib tunnelisse vee vann ja aur pääseb läbi ventilatsiooni sahtide salongi ja kondenseerub eriti esiklaasile kuna vent avad asuvad muu hulgas vahetult klaasi all. Seda siiski juhul kui ventilatsiooni õhku suunav hoob on välisõhu asendis, kui see nii pole kondenseerub niiskus klaasile salongist seest kuigi sellisel juhul peaks jää tekkima ka teistele klaasidele, kui vesi aurustub nt juhi matilt siis ka juhi ukse klaasile või kõigile. Võiks katsetada kas salongi põrand läheb näiteks märjaks ka siis kui siseneda kuivade jalgadega, kui nii siis tuleks leida koht kus vesi salongi pääseb.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

lennu85
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: K Mär 14, 2007 7:26 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas lennu85 » K Mär 21, 2007 9:54 am

cartman kirjutas:siin samas allpool kohe yx teema sellest. võix nats vaadata ka mitte kohe uut teemat teha.








jh kuid udu ja jää kaks eri assja;)....udu probleemi pole!!!

lennu85
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: K Mär 14, 2007 7:26 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas lennu85 » K Mär 21, 2007 9:58 am

jaan mmc kirjutas:Kojameeste hoovastiku jaoks jäetud tunnel on ühtlasi kohaks kust liigub läbi salongi avadesse tulev õhk. Tunneli põhjas (poritiibade juures) asuvad avad kust saab ära voolata sinna läbi esiklaasi all asuva sõrestiku sattanud vesi/lumi. Kui äravoolu avad on ummistunud tekib tunnelisse vee vann ja aur pääseb läbi ventilatsiooni sahtide salongi ja kondenseerub eriti esiklaasile kuna vent avad asuvad muu hulgas vahetult klaasi all. Seda siiski juhul kui ventilatsiooni õhku suunav hoob on välisõhu asendis, kui see nii pole kondenseerub niiskus klaasile salongist seest kuigi sellisel juhul peaks jää tekkima ka teistele klaasidele, kui vesi aurustub nt juhi matilt siis ka juhi ukse klaasile või kõigile. Võiks katsetada kas salongi põrand läheb näiteks märjaks ka siis kui siseneda kuivade jalgadega, kui nii siis tuleks leida koht kus vesi salongi pääseb.




vaatan mis teha annab ja mul pidevalt välisõhu peal ja sise õhu peale ei kannata isegi suvel aknad lahti sõites panna sest nad suudavad siis kh uduseks minna:))

galtz
Tösine huviline
Postitusi: 179
Liitunud: L Juul 22, 2006 1:59 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas galtz » L Mär 24, 2007 12:12 am

Ma võin öelda, miks tagumine jääs polnud. Sest auto oli pargitud päikese poole....
Pole mitsu omanik enam:(

lennu85
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: K Mär 14, 2007 7:26 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas lennu85 » L Mär 24, 2007 12:59 am

No shit Sherloc:DD

galtz
Tösine huviline
Postitusi: 179
Liitunud: L Juul 22, 2006 1:59 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas galtz » L Mär 24, 2007 1:02 am

8) :lol: :wink:

Õigemini siis seljaga päikese poole.. :oops:

Aga üldiselt on jah niimoodi, et ei tee paha, kui talvel kummismatid paneksid ja aegajalt siis vee välja viskad( PS soovitan tugevast kummist, sest siis on parem vett ja lund välja visata)

Aga ka testitud nipp on, et kui aknapesuvahendiga seest poolt korralikult puhtaks teha ja äärmisel juhul ka sellist vahendit panna, mis väljastpoolt peaks vett ära juhtima. Ma ei tea, mis neist toimib, aga endal tegin nii see talv ja vott polnud üldiselt jääga üldse probleeme. Paar minutit täisvõimsusel sooja ja udu ja kogu moos oli läinud.
Pole mitsu omanik enam:(

lennu85
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: K Mär 14, 2007 7:26 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas lennu85 » L Mär 24, 2007 10:41 am

nu ma kraapsin seda jääd oma 15-20 minti enne kui puhtaks sain...see on paras tuumafüüsika kuidas see jää sinna tuleb ja kuidas seda maha saada sest ega seda ei kraabi sa sama lihtsalt kui väljast;)

galtz
Tösine huviline
Postitusi: 179
Liitunud: L Juul 22, 2006 1:59 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas galtz » N Mär 29, 2007 6:04 pm

Ei seda küll. Kusjuures tõesti väga huvitav värk.. Kuskil on mingi lihtne kuid loll vastus sellele..või vastupidi. Aga ma ei teagi nüüd mida öelda selle peale, võid äkki mõelda nii palju võimalusi kui vähegi võimalik ja siis lihtsalt kõikidele neile lahendus leida. Ma arvan, et peaksid alustama sellest, et vaatama kõik kohad üle, et ega kuskil mingi asi paigast ei ole, näiteks soojendus ja puhuri süsteemid. Jää näiteks tuleb ka siis, kui aken jääb lahti, seega kui kusagilt mingi süsteem pagiast, võib olla sama stuff. Ja klaasitihendid kontrolli üle, ma täpselt ei tea miks, aga ise teeksin seda..
Pole mitsu omanik enam:(

Kasutaja avatar
tom52
Tösine huviline
Postitusi: 209
Liitunud: P Mai 09, 2004 6:31 pm
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas tom52 » N Mär 29, 2007 7:10 pm

ega siin vist nii müstilist midagi ole. mul endal tekkis ka autol jää sissepoole. ilmselt oli see siiski tingitud sellest, et jalad külmetasi ja siis sai puhur jalgadele suunatud ning tulemuseks ilmselt see, et jalamatis olev niiskus kogunes hiljem aknale. eks sai seda nii mõnigi kord kraabitud enne kui sai suunatud jälle akendele ja kõik korras oli :evil:
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience;To become old and wise you must first be young and stupid! Vaese mehe veojõukontroll on lahja mootor.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » N Mär 29, 2007 7:29 pm

lennu85 kirjutas:
cartman kirjutas:siin samas allpool kohe yx teema sellest. võix nats vaadata ka mitte kohe uut teemat teha.








jh kuid udu ja jää kaks eri assja;)....udu probleemi pole!!!

Kolm korda võid arvata mis saab udust -temperatuuridel, nii et on ikka vägagi sama teema. Aga elu on näidanud et udu/jää kondenseerub klaasidele vee auruna ja vesi autosse satub väljast läbi aukude on need siis remont tööde käigus vigastatud kummi tihendid salongi-mootoriruumi ühendavate komunikatsioonide (kaablid, trossid, voolikud) ,uste või klaaside tihendid, või halvemal juhul lihtsalt rooste augud. Lekke kohtade avastamine ei eelda mega luksepa kogemust vaid pisut tööd : viska autost välja kõik lahtised matid, kuivata salong nt. sooja puhuriga, veendu käega üle libistades et põranda vaip oleks täiesti kuiv sh. külgedelt ja pedaalide eest ja tee proovi sõit pori loikudes ning seejärel muidugi vaip käsi kaudu üle kontrollida. Kui vaip kuivaks jäi on järgmine etapp auto pesu ja kui ka siis auto salongi niiskust pole tekkinud oled midagi lihtsalt valesti teinud.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

lennu85
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: K Mär 14, 2007 7:26 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas lennu85 » R Mär 30, 2007 9:23 am

aga siis näiteks siuke asi....et jää tekkis mul umbes 3-4 korda esiklaasidele ja ülejäänud talve ajal oli tip-top.....ja ma vahepeal ei kuivatanud midagi:D....sellepärast ongi see müstika.....muidugi on need kõik vastused siin loogilised....aga just et mul ei tekkinud see jää koguaeg.....ja veel et üks tuttav rääkise et see japside tüüpviga jälle....samas pole ma bemmide ja audide foorumites kolanud ning kuulnud kh pole et kellegil oleks siuke pull varem olnud....kuigi olen kuulnud et civic -el on sama jama olnud.

Olgu eks ma proovin igast varjandid läbi enne uut talve ja annan teada kas oli tolku või on see ikkagi üks "tuumafüüsika" seadus:D

galtz
Tösine huviline
Postitusi: 179
Liitunud: L Juul 22, 2006 1:59 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas galtz » R Mär 30, 2007 10:13 am

Üldiselt on nii, et ma arvan, et kui lihtsalt talveajaks paneksid kummistmatid, siis vb. lahendaks selle probleemi ja veel oleks autole ka hea. Sest siis koguneb vesi sina mati peale ilusti ja pärast, kui see moos ära sulanud on..iste taha ja matt veest puhtaks. Sest see vesi kuhugi ikkagi minema sealt tavamatist peab.. isegi tuli sellest selline mõte, et kui on uus auto siis põhi korras ja veel pole kuhugi minna, aga kui vanem, siis põhjal juba augud sees ja veel kuhugi imbuda. Aga 91mesest ootaks küll, et auke täis oleks.. ei teagi
Pole mitsu omanik enam:(

lennu85
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: K Mär 14, 2007 7:26 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas lennu85 » R Mär 30, 2007 2:10 pm

matidest rääkida siis mul on ees nii tekstiil kui kummi matid ja aukudekohapealt niipalju et üks auk on ja see on see auk kust bensiini saab valada;)....kui auto talveni kätte jääb siis enne talve teen põhjahoolduse (lasen tõrvata).....aga tänx again;)

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » R Mär 30, 2007 8:04 pm

lennu85 kirjutas:aga siis näiteks siuke asi....et jää tekkis mul umbes 3-4 korda esiklaasidele ja ülejäänud talve ajal oli tip-top.....ja ma vahepeal ei kuivatanud midagi:D....sellepärast ongi see müstika.....muidugi on need kõik vastused siin loogilised....aga just et mul ei tekkinud see jää koguaeg.....ja veel et üks tuttav rääkise et see japside tüüpviga jälle....samas pole ma bemmide ja audide foorumites kolanud ning kuulnud kh pole et kellegil oleks siuke pull varem olnud....kuigi olen kuulnud et civic -el on sama jama olnud.

Olgu eks ma proovin igast varjandid läbi enne uut talve ja annan teada kas oli tolku või on see ikkagi üks "tuumafüüsika" seadus:D

Aga lukksepad saunas rääkisid mulle et mõnede auto omanike tüüp viga on lumiste jalgadega autosse sisenemine kusjuures nii aaria-aasia kui ka muud tõugu tegelastel :lol: Nii et kruvi juhipoolse külje karbi külge jala matt ja kõik on ok.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

lennu85
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: K Mär 14, 2007 7:26 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas lennu85 » L Mär 31, 2007 9:37 am

....eee....kuidas nüüd öelda....ma pole küll autopede aga ma olen suht range korraga autos....lasen kõigil jalad ära klopsida pasast ning ise teen ma seda kõige rohkem sest muidu püksi alumised sääred läbimärjad;)
....aga varjant on jälle olemas...aga kaugemale kui jalamatid pole ma siin veel jõudnud:D

ergo
liige
Postitusi: 297
Liitunud: K Nov 24, 2004 6:59 am
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas ergo » N Apr 05, 2007 7:59 pm

mul on jalad alati suht lumised kui autosse lähen ja tekstiil matid suht märjad aga kui ise autosse peale sõitmist mingi viieks minutiks istuma ei jää siis klaasid seest jääs ei ole :roll:
muidu scorpaga kunagi kolm aastat tagasi oli küll nii et olid küll kummimatid aga ikkagi olid klaasid hommikuks jääs seal oli lihtsalt niiske ma arvan et tänu katuse luugi ka juhi kõrvalistme uksetihendile mis olid kilndalsti vahetamist vajavad :)
et tasux igask juhuks vaadata mis seisud tihendid on :?

lennu85
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: K Mär 14, 2007 7:26 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas lennu85 » N Apr 05, 2007 11:14 pm

ergo kirjutas:mul on jalad alati suht lumised kui autosse lähen ja tekstiil matid suht märjad aga kui ise autosse peale sõitmist mingi viieks minutiks istuma ei jää siis klaasid seest jääs ei ole :roll:
muidu scorpaga kunagi kolm aastat tagasi oli küll nii et olid küll kummimatid aga ikkagi olid klaasid hommikuks jääs seal oli lihtsalt niiske ma arvan et tänu katuse luugi ka juhi kõrvalistme uksetihendile mis olid kilndalsti vahetamist vajavad :)
et tasux igask juhuks vaadata mis seisud tihendid on :?



ytleme et tihendid suht tip-top;)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist