jaan mmc kirjutas:Kojameeste hoovastiku jaoks jäetud tunnel on ühtlasi kohaks kust liigub läbi salongi avadesse tulev õhk. Tunneli põhjas (poritiibade juures) asuvad avad kust saab ära voolata sinna läbi esiklaasi all asuva sõrestiku sattanud vesi/lumi. Kui äravoolu avad on ummistunud tekib tunnelisse vee vann ja aur pääseb läbi ventilatsiooni sahtide salongi ja kondenseerub eriti esiklaasile kuna vent avad asuvad muu hulgas vahetult klaasi all. Seda siiski juhul kui ventilatsiooni õhku suunav hoob on välisõhu asendis, kui see nii pole kondenseerub niiskus klaasile salongist seest kuigi sellisel juhul peaks jää tekkima ka teistele klaasidele, kui vesi aurustub nt juhi matilt siis ka juhi ukse klaasile või kõigile. Võiks katsetada kas salongi põrand läheb näiteks märjaks ka siis kui siseneda kuivade jalgadega, kui nii siis tuleks leida koht kus vesi salongi pääseb.
lennu85 kirjutas:cartman kirjutas:siin samas allpool kohe yx teema sellest. võix nats vaadata ka mitte kohe uut teemat teha.
jh kuid udu ja jää kaks eri assja;)....udu probleemi pole!!!
lennu85 kirjutas:aga siis näiteks siuke asi....et jää tekkis mul umbes 3-4 korda esiklaasidele ja ülejäänud talve ajal oli tip-top.....ja ma vahepeal ei kuivatanud midagi:D....sellepärast ongi see müstika.....muidugi on need kõik vastused siin loogilised....aga just et mul ei tekkinud see jää koguaeg.....ja veel et üks tuttav rääkise et see japside tüüpviga jälle....samas pole ma bemmide ja audide foorumites kolanud ning kuulnud kh pole et kellegil oleks siuke pull varem olnud....kuigi olen kuulnud et civic -el on sama jama olnud.
Olgu eks ma proovin igast varjandid läbi enne uut talve ja annan teada kas oli tolku või on see ikkagi üks "tuumafüüsika" seadus:D
ergo kirjutas:mul on jalad alati suht lumised kui autosse lähen ja tekstiil matid suht märjad aga kui ise autosse peale sõitmist mingi viieks minutiks istuma ei jää siis klaasid seest jääs ei ole
muidu scorpaga kunagi kolm aastat tagasi oli küll nii et olid küll kummimatid aga ikkagi olid klaasid hommikuks jääs seal oli lihtsalt niiske ma arvan et tänu katuse luugi ka juhi kõrvalistme uksetihendile mis olid kilndalsti vahetamist vajavad
et tasux igask juhuks vaadata mis seisud tihendid on
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist