Selline küsimus, et kas on keegi lähemalt uurinud galandi (alates 97.a.) siseõhu ventilatsiooni töö põhimõtet lähemalt. Eriti filtri süsteemi. Eile vahetasin omal ja jäi küll suur küsimärk selle filtri mõttekusest. Nimelt eelmistel autodel on alati olnud üsna suur filter ja on olnud see alati tihedalt kogu õhuvõtul ees, kuid galandis on see üsna väike ja ei tundu küll, et see väga tihedalt seal torus oleks. Pigem on see lihtsalt puhuri ette sätitud (puhur puhub otse sellele), ümbert peaks aga ju kõik sodi läbi mahtuma. Samas on kohe filti all mingi imelik valge kivi moodi element (kandiline ~2x2 cm), mis lähem ventika järgipanemisel koheselt tulikuumaks. Mis eesmärk on sellele kivil, põletab midagi?
Igatahes minu jaoks müstika. Jälgin igatahes nüüd, mis toimuma hakkab, kas hakkab sisse ajama sitta või mitte.