Salongifiltri töö

Istmetel plekid ? Kirjuta aga siia.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Rivo
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: N Veebr 09, 2006 4:07 pm
Asukoht: tallinn

Salongifiltri töö

PostitusPostitas Rivo » T Aug 01, 2006 7:51 am

Selline küsimus, et kas on keegi lähemalt uurinud galandi (alates 97.a.) siseõhu ventilatsiooni töö põhimõtet lähemalt. Eriti filtri süsteemi. Eile vahetasin omal ja jäi küll suur küsimärk selle filtri mõttekusest. Nimelt eelmistel autodel on alati olnud üsna suur filter ja on olnud see alati tihedalt kogu õhuvõtul ees, kuid galandis on see üsna väike ja ei tundu küll, et see väga tihedalt seal torus oleks. Pigem on see lihtsalt puhuri ette sätitud (puhur puhub otse sellele), ümbert peaks aga ju kõik sodi läbi mahtuma. Samas on kohe filti all mingi imelik valge kivi moodi element (kandiline ~2x2 cm), mis lähem ventika järgipanemisel koheselt tulikuumaks. Mis eesmärk on sellele kivil, põletab midagi?

Igatahes minu jaoks müstika. Jälgin igatahes nüüd, mis toimuma hakkab, kas hakkab sisse ajama sitta või mitte.

Rivo
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: N Veebr 09, 2006 4:07 pm
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas Rivo » E Aug 28, 2006 12:13 pm

et keegi vist pole väga rõhku pööranud asjale :) igatahes neid kuradi kasehelbeid või mis iganes see kinni küll ei hoia. Ei tea, mis tolk asjast on. Ei jaga matsu. Ei viisi rohkem jamada sellega. Keegi teab, siis andku teada. Kõib mingi vahjupp sinna? ei tea.

Arno
Uus Kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: K Juun 28, 2006 3:54 pm

PostitusPostitas Arno » E Aug 28, 2006 4:08 pm

Lihtsam oleks kahtlustada, on seal üldse õige filter :P Oleks endalgi lahti keeranud aga seoses käepärase x-kruvikeeraja puudumisel jäi pooleli sügavusse kaevumine.

Kas too kuumaks minev klots ei või olla lihtsalt andur, mida õhk jahutab ning vastavalt sellele siis reguleeritakse ülejäänud süsteemi tööd.
Lancer 1.6 '06

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » E Aug 28, 2006 4:41 pm

Pakuks et see klots on reostaadi/takisti plokk, erinavate ventika kiiruste saavutamiseks.

olen ise 2 komplekti selliseid kliimaga süsteeme pealiskaudselt lammutanud (s.t. pole süvenenud siseelusse) kusjuures ühel puudus salongiõhu filter ning polnud kohtagi selle tarvis - vähemalt mitte seal kus teisel oli

Rivo
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: N Veebr 09, 2006 4:07 pm
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas Rivo » T Aug 29, 2006 7:50 am

võibolla on reostaat, kurat seda teab jah. Igatahes filter on õige, Silberist tõin ja eelmine oli samasugune sees. see filter koos kinnitusega koos, ei vahetata vaid tolmukeha. täpselt istub sisse ka, kuid ei tee nagu oma tööd korralikult.
Väga ei saa pilbasteks ka lammutada, nii kuradi sita koha peal see.

Arvan, et ongi mitsu tarkade inseneride poolt tehtud väike tehniline aps, et see nii on.

kalantt
Uus Kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: P Juul 23, 2006 7:58 pm
Asukoht: planeet MAA

PostitusPostitas kalantt » T Aug 29, 2006 6:01 pm

tuleb vähem puuksutada autos, siis ei lähe filter umbe :lol:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist