Jann1 kirjutas:Erku, palju Sa viimasel ajal uute mitsutega kokku oled puutunud või ka vanematega?...
erku kirjutas:Jann1 kirjutas:Erku, palju Sa viimasel ajal uute mitsutega kokku oled puutunud või ka vanematega?...
Vanematega eriti mitte, aga uuematega mõneti küll.
Teemasse.. Õnnestus sellel suvel enesel sõita Outlander GT V6-ga ringi.
Muljed (IMHO):
Meeldis "targa võtme" süsteemi idee, elektriline tagaluuk, rohke sõidureziimide valik, automaatne tagakaamera.
See pisikese lüliti süsteem seal ukselingi küljes; idee on hea, autos on muidugi mugav, ei pea midagi kuhugi näitama/toppima. Aga selline ukselüliti põhjamaa kliimasse..
Tagakaamera on samuti asine, mõttes et lülitub automaatselt tagumise käigu sisselülimisega ning pilt on automaatselt ekraanil ees; aga et too on tagaluugi välimisel küljel, nii et vihm või pori või lumi ja asi on mängust väljas; miks ei võiks ta olla salongi pool tagaklaasi, on arusaamatu.
Auto on elektroonikat silmini täis, ekraanid, kliima, tark võti jne ja.. siis on kaks lülitit, need on istmesoojenduse lülitid... Mõnel autol käib ka see kliima juurde ja on automaatne oma omadustelt.
SD kaardipesad ja samas ei saa ma aru, miks peab ka musa oma olema paneeli taga peidus või miks nad üldse peavad peidus olema.
Kliimal on kaks temperatuurinäitu.. aga ma ei saanud sotti, kogu aeg tõusid-langesid mõlemad korraga.
Sellel mudelil on pehme polster armatuuril, ustel, istmed on hea nahaga ning samas on sisemised ukseääred/aknaraamid "värvitud plekist" ning ei plastikut, nahka ega muud katet; selle raha eest võiks ju midagi olla.
Kui ca 1,9m sohver ette istus ja istme "parajaks" tegi, olid minul juhi taga põlved istmes.
Kaks lisaistet, mis pagasniku põrandast välja käivad.. nendele on päriselus raske otstarvet leida. Lasteistmed või mitte, aga ma ei mõtle välja skeemi, kuidas laps saab taha nii et jalgadega midagi ära ei määri.
Katuseaken on elektriline, aga sisemise luugikatte peab millegipärast käsitsi lahti kangutama.
Kiirendab ja kiirust võtab hästi.. aga samas püsikas uimerdab ja küljekalle kurvides on minu arust tõesti pisut palju.
Ja mulle ei meeldi mõned koostud, mida ma kapoti all nägin (aga vist on asi kinni minu peas )
..
Nüüd minnes teema algusse, ei saa ma mõhkugi aru, et mida nimelt siis lihvitakse...
Sander147 kirjutas: See on ikkagi siis ainuke "uus" auto, millega sa kokku puutunud oled. Mine proovi Land Cruiseti..
erku kirjutas:Sander147 kirjutas: See on ikkagi siis ainuke "uus" auto, millega sa kokku puutunud oled. Mine proovi Land Cruiseti..
Jeerum küll,.. tänavapoisi maneer, ära tee häbi ja mine õppima, tõsiselt.
Ise hoidsin kahte pisikest vedrujuppi käes, need läksid uuema Cruiseri (mitte Cruiseti) pihusti sisse ja mitu vedru on mõne uuema Outlanderi kütusepihusti sees, ma tõesti ei tea, hetkel ei tundu ka oluline.
Teema on Outlanderist ja sellest et seda "noorendatakse", ehk midagi muudetakse, ka nähtava poole pealt. Ja siin on tehniline foorum härrased.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist