1. leht 1-st

EVO tootmine lõppeb ja asemele 3000GTX?

Postitatud: P Mai 04, 2014 6:15 pm
Postitas margusvk
Leidsin uudise, kus "kõlakas", et äkki taaselustatakse Mitsubishi 3000 tootmine ja Lancer EVO'de tootmisele tõmmatakse joon alla... http://www.autoevolution.com/news/mitsu ... 79643.html
Igatahes tähelepanuväärne ja meeldiv uudis, et Mitsubishi äkki tõesti hakkab taas tootma seeriaviisiliselt miskit sportliku välimusega masinat, mitte ei liigu selle asemel mingite hübriidide suunal. Elame-näeme!
Äkki on keegi miskit selle kohta toetavat või ümberlükkavat välja nuuskinud?

Re: EVO tootmine lõppeb ja asemele 3000GTX?

Postitatud: P Mai 04, 2014 7:26 pm
Postitas Sander147
Antud 3000GTX on liiga kerglase käega vormitud photoshopis, otsene ristand Evo X-st ja 3000GT-st.

Teised artiklid sarnaste masinate tootmisest:

2015 Eclipse R/SD
http://www.carscoops.com/2013/12/2015-m ... pt-is.html

3000 GTO
http://kimberlite-films.com/hosting/99VR4/Next_3000GT/
Viimane oleks väga tõsine vastane pm kõikidele superautode tootjatele, kuna vastav tehnika antud mudelil teeks paljuski silmad ette.
Samamoodi on Mitsubishi teinud esimesi samme igas teises auto valdkonnas. Ning esimese sammu tegija on alati lõpp tulemuses jäänud tahaplaanile, kuna koheselt unustatakse, kes ideega välja käis.

Mis reaalsus toob....eks ootame.

Re: EVO tootmine lõppeb ja asemele 3000GTX?

Postitatud: P Mai 04, 2014 7:45 pm
Postitas margusvk
No see minu poolt visatud lingis olev pilt on jah vägivaldne ristand EVO-X'st ja vanast 3000GT's kasutades algelist "try and buy" pilditöötlus proget :). Siiski kõlakas meedias (netis) liigub ja tuleviku kontseptsioonid on julgete joontega. Ainuke lootus kontseptsioonide positiivsete arengute juures oleks see, et need uuendused ka euroopasse jõuavad, mitte ainult valitud maadesse ja väljaspoole euroopat. Tundub, et Euroopa ja eriti Eesti praegune ja mingiks ajaks jätkuv trend on diisel+automaat paigaldatuna universaal kerele või siis "pargimaasturile". See viimane on küll minupoolne iroonia, kuid ega vist eriti mööda ei pane.

Re: EVO tootmine lõppeb ja asemele 3000GTX?

Postitatud: P Mai 04, 2014 8:13 pm
Postitas Sander147
Diisel, et jõuaks liisingut taguda :D
Automaat, et saaks FB-s hängida ja selfie-sid teha :D
Universaal, kuna kindlasti on lähiajal vaja maha müüa liisingu maksmise suutmatust (laiem ostuturg autole)
Pargimaastur, kord kuus vaja linnast 5km välja sõita ja psüholoogiliselt on ju hea turvatunne, kui "4wd" auto maale sõitu võimaldab :D

Siiski olen kindel, et Eesti turule ei tule ükski kavandatav rakett, kuna siinne klientuur on ökojunnide fanatid. Või siis peab olema nelja rõngaga paraolümpia masin, et prestiizikas oleks.

Samamoodi ei tulnud esimesed 2a ka Lancer Ralliart meie turule, 4G Eclipse ei jõudnudki, lisaks Raider jne
Lepime oma IMievi ja 1.5 Lanceritega :)

Re: EVO tootmine lõppeb ja asemele 3000GTX?

Postitatud: P Mai 04, 2014 8:25 pm
Postitas margusvk
Sander147 kirjutas: Või siis peab olema nelja rõngaga paraolümpia masin, et prestiizikas oleks.

Hehh :D, Ma seda kildu ei olegi enne kuulnud. Ei tea, kas olen vahepeal kinni istunud või? :)

Re: EVO tootmine lõppeb ja asemele 3000GTX?

Postitatud: P Mai 04, 2014 8:31 pm
Postitas Sander147
Teine nali.

Miks on baiermotorwerkellasel esimesed aknad ka toonitud?
Kuna reaalsuses juht häbeneb sellega sõitmist. 8)

Sry OT.

Re: EVO tootmine lõppeb ja asemele 3000GTX?

Postitatud: K Mai 07, 2014 10:32 pm
Postitas taavik
Vaadates mitsu tulevikunägemust oma toodangust, siis on see ikka väga tugevalt elektri/hübriidi poole kaldu.

http://www.mitsubishicars.com/why-mitsu ... ncept-cars

Tsitaat Mitsubishi Motors'i presidendi, Osamu Masuko, sulest:
We are undertaking internal reforms that return us to our fundamental origin “Putting Customers First,” and working forward to enhance our environmental technologies, such as developing vehicles with cutting-edge electrical systems.


Ehk kokkuvõtlikult: paneme kliendi esikohale ning arendame edasi on keskkonnasõbralikke tehnoloogiaid, nagu näiteks udupeened elektriautod.

Mind teeb nukraks eelkõige see, et korralike 4x4 masinate arenduses tundub olevat tõsine pidur.
Pajero pole saanud sisuliselt mingit värskendust alates 2007 aastast (nagu ka eelpool viidatud nelja rõngaga margi "maasturil", kuid nad vähemalt üritavad midagi uuendada). Mitsubishi Motors'i lehel on Pajero veel märgitud toodetava mudelina, kuid USAs ei tundu seda enam müügis olevat. Sama lugu ka L200'ga.

Paar aastat tagasi, uue Grand Cherokee esitlusel, küsisin ühe Silberi müügimehe käest, et mis seis on Pajeroga. Et kas on mingeid värskendusi oodata. Selle peale mühatas härra, et ega vist ja tundub, et jääb viimaseks see põlvkond.

Seda kõike arvestades tundub, et minusugusele paadunud fossiilsete kütuste põletajale, jääb Mitsu valik lähitulevikus suhteliselt kesiseks, või pigem olematuks.

No lihtsalt ei roni elektriautoga talvel läbi munadeni lume pool kilomeetrit esimese lahtilükatud teeni, või paaritonnise, vilja täis, haagisega mööda metsasihti söödakohani.

Re: EVO tootmine lõppeb ja asemele 3000GTX?

Postitatud: N Mai 08, 2014 12:57 pm
Postitas MikkM
taavik kirjutas:Vaadates mitsu tulevikunägemust oma toodangust, siis on see ikka väga tugevalt elektri/hübriidi poole kaldu.

http://www.mitsubishicars.com/why-mitsu ... ncept-cars

Tsitaat Mitsubishi Motors'i presidendi, Osamu Masuko, sulest:
We are undertaking internal reforms that return us to our fundamental origin “Putting Customers First,” and working forward to enhance our environmental technologies, such as developing vehicles with cutting-edge electrical systems.


Ehk kokkuvõtlikult: paneme kliendi esikohale ning arendame edasi on keskkonnasõbralikke tehnoloogiaid, nagu näiteks udupeened elektriautod.

Mind teeb nukraks eelkõige see, et korralike 4x4 masinate arenduses tundub olevat tõsine pidur.
Pajero pole saanud sisuliselt mingit värskendust alates 2007 aastast (nagu ka eelpool viidatud nelja rõngaga margi "maasturil", kuid nad vähemalt üritavad midagi uuendada). Mitsubishi Motors'i lehel on Pajero veel märgitud toodetava mudelina, kuid USAs ei tundu seda enam müügis olevat. Sama lugu ka L200'ga.

Paar aastat tagasi, uue Grand Cherokee esitlusel, küsisin ühe Silberi müügimehe käest, et mis seis on Pajeroga. Et kas on mingeid värskendusi oodata. Selle peale mühatas härra, et ega vist ja tundub, et jääb viimaseks see põlvkond.

Seda kõike arvestades tundub, et minusugusele paadunud fossiilsete kütuste põletajale, jääb Mitsu valik lähitulevikus suhteliselt kesiseks, või pigem olematuks.

No lihtsalt ei roni elektriautoga talvel läbi munadeni lume pool kilomeetrit esimese lahtilükatud teeni, või paaritonnise, vilja täis, haagisega mööda metsasihti söödakohani.


Selle aasta lõpus, täpsemalt detsembris tulevad Outlander ja L200 FaceLift mudelid.