Mitsubishi Colt 4G63T 4WD

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

bulls123
huviline
Postitusi: 70
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Re: Mitsubishi Colt 4G63T 4WD

PostitusPostitas bulls123 » E Juul 31, 2023 8:14 pm

Ja siis järgmine päev peale võistlust garagesse uurima miks rõhku ei tooda ja puristab jne. Survestades avastasin, et OE bybass/blowoff ei hoiagi rõhku üle 1,1, või 1,2 bari. 1,5 juures kohises korralikult läbi ja rohkem süsteemi ei olnudki võimalik rõhku tekitada.
Tegin siis ta pimedas, ja proovisõidul hakkas turbo juba tootma rohkem. Suurema rõhu juures käis auto paremini ei puristanud ega detoneerinud ja minek ok, aga pm esimene tõmme kui 2 barini jõudis oli suits taga ja turbo laiali. Ehk siis see turbo ei vastanud mu ootustele(puhaku ta rahus :D ) Kui õigesti mäletan olevat see turbo kunagi taastatud, ju sitasti, aga pole üldse hullu, sest hea, et niimoodi vabal hetkel laiali käis ja mitte mõnel võistlusel.
Ilmselt järgmiseks paigaldan sama turbo riiulist, mis diislil juba peal oli ehk gt28. Mõnda aega ilmselt sellega, sest siis ei pea küttesusteemi, väljalaset, ega sisselaset olulisel määral modima(pihustid ikka vaja vahetada ning kollektor teha). Ka jõudu ei teki siis niipalju, et peaks veel siduri vms pärast muretsema. Hetkel lükkan HX35 veidikeseks veel tulevikku.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Colt 4G63T 4WD

PostitusPostitas Zafari » T Aug 01, 2023 7:43 pm

See foorumi soft on siin suht vana, "like" emotikoni ei ole. Kui oleks siis paneks ühe suuuuure :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

bulls123
huviline
Postitusi: 70
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Re: Mitsubishi Colt 4G63T 4WD

PostitusPostitas bulls123 » E Aug 21, 2023 8:11 pm

Pilt

bulls123
huviline
Postitusi: 70
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Re: Mitsubishi Colt 4G63T 4WD

PostitusPostitas bulls123 » E Aug 21, 2023 8:36 pm

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Proovisin siis elus esimes korda keevitada väljalakekollektorit. Tuli välja täitsa enamvähem, vähemalt hingab küll

bulls123
huviline
Postitusi: 70
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Re: Mitsubishi Colt 4G63T 4WD

PostitusPostitas bulls123 » E Aug 21, 2023 9:18 pm

Higistasin, et saaks 19-20.08 Kiltsil toimuvaks kiirenduseks uuesti kokku, aga päev jäi puudu. Laupäeval pill käis juba enamvähem hästi ja ilmselt oleks kiiremini sõitnud, kui Speedestil ehk alla 13,7. Jõudu tundub rohkem, aga ei hakanud laupäeval enam 1-2 stardiks LõunaEestist Haapsallu sõitma. Seade toores ja vajab kohitsemist. Uus turbo siis tegelikult üks vana garrett volvo 940 2.4td pealt. Hiina gt28 jääb endiselt riiuisse. Uue turbo kompressori labad läbimõõdult 2mm suuremad, ehk võiksid rohkem toota. Ärkab turbo sama hästi, kui orikas. Aga jätsin 0,7-0,8 bar turborõhku,sest pihustitel tundub võhm otsa saavat. Injector duti on 100% lähedal. Varem oli 1bar boosti ja nüüd veidi vähem, aga jõudu tundub rohkem olema. Pihusteid uusi vaja, siis saab natuke jõudu juurde. Lisaks kollektorile pidin tegema uue õlituse turbole ja äravoolu. Ühe cooleritoru pidin sirgemaks tegema ja seal oleva blowoff klapi pistsin uude kohta(kaasiklapile lähemale). Lisaks ka downpipe sai veidi uus ja wastegatest ei pannud aja nappuse tõttu toru downpipesse, vaid jätsin nn screamerpipe toru põhjaalla.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

bulls123
huviline
Postitusi: 70
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Re: Mitsubishi Colt 4G63T 4WD

PostitusPostitas bulls123 » K Sept 13, 2023 9:13 pm

Pole palju teinud, aga sai esimesed pidurid vähe paremaks tehtud(näevad endiselt väikesed, aga upgrade siiski). Said siis kõigesuuremad kettad, mis sellele coldile pakutakse 256mm läbimõõduga varem 236, ehk 2cm tuli läbimõõtu juurde ja vabalthingava Eclipse sadulad panin sinna. Need küll samuti ühe kolviga sadulad, kuid kolvid suuremad ja ka piduriklotsid suuremad. Kui need pidurid 1,4t eclipset pidurdavad, siis pidurdab ka minu 1,1t colti. Parem sai kindlasti ja 14 tolli ratas läheb veel alla.
Pilt
Vana pidur ja uus

Leidsin ka ühe strutbari facebooki kaudu ja oli ta bmw e34 pealt, aga vaatasin et pm saab istuma panna ja ostsin ta ära.
Strutsile ei hakkanud kannudele kinnitus võrusid nikerdama, vaid keevitasingi otse kannudele. Tahab veel pisut viimistlemist ja kui aega, siis teen kinnitused veidi ilusamad, aga hetkel jääb nii. Tugev sai igatahes küll ja ehk teeb kere veel tugevamaks.
Pilt
Pilt

bulls123
huviline
Postitusi: 70
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Re: Mitsubishi Colt 4G63T 4WD

PostitusPostitas bulls123 » P Dets 17, 2023 6:45 pm

Hei! Pole nüüd juba 4 kuud miskit kirjutanud. Mitte, et midagi muutunud, või tehtud poleks. On ikka tehtud.
Ma ei teagi, kas mainisin, aga peale turbo vahetust ja seadistamist olid pihustid otsas, see tähendab, et logi näitas kuskil 1 bar juures juba 120% avatud. Ehk pihustid ei suutnud enam rohkem peale kallata.
Vahetasin siis vanad originaal 450cc pihustid uute 1200cc vastu.
Pilt
Pihustite vahetusega seoses, pidin ka lappima juhtmestikku ja uute pihustitega tänaval seadesse saama. Ja uuesti seadistades hakkas sidur nüüd libisema kuskil 1,1-1,2 bar rõhu juures. Tuginedes teiste arvamusele, siis see originaal eclipse turbo sidur peab kuskil kuni 300hp, nm ei tea. Ehk kuskile sinna see jõud võib jääda. Dünotanud pole.
Segu jäi pigem rikas(tühikäigul näitab, et lahja) kuid koormuse all rikas ja detonatsioonipoissi pole, seega ma väga ei muretse.
Hetkel sõidabki sama rõhuga ja siduri panin lihtsalt uue orika. Talvel pole see libisemine ka selline probleem nagu suvel kuivaga. Pigem tõmbab ikka rattad ringi ;)
Aga Leidsin ka ACT kergema hooratta, Exedy tugevama korvi koos kolme labaga ketta. Need lähevad külge siis kevadel.
Peale turbo vahetust märkasin ka õlivinet väljalaskest.Kuna sellel turbol oli pikkilõtk olemas, siis sai hakatud otsima uut samasugust lõtkuta turbot.
Kui turbo leitud, siis sai võetud ka väljalaskekollektor maha ning selgus, et mõni klapisääretihend, või juhtpuks(täpselt aru ei saandudki) lekib õli ja ilmselt too ka õlivine põhjustaja. Kuna ka jäärajal pikemalt hullates kippus jahutusvedeliku temp tõusma liiga kõrgele ja see kaas oli pm lõpuni juba lihvitud, siis otsustasin uue kaane kasuks. Nn uus kaan siis riiulist kasutatud, kuid korralikum. Sai laiali võetud, käis lihvimises, ning sooveldasin klapid ja panin uued säärekad.
Pilt
Pilt
Kokku läks selle nn uue turboga, mille pikkilõtku pole. Ja õlikas tagant kadunud.
Autot tarbides paaril korral tundsin/koolsin ka puterdamist, selgus, et üks küünlajuhtmetest peksis üle. Vahetasin siis küünlajuhtmed ja küünlad.
Lisaks sai ka aku mingi hetk otsa, kuna EcmLink aju kasutades on mingi tarbija järgi ning aku laadis end maha.
Ostsin siis väikse muruniiduki aku(kaaluvõit on kiirem sõit). Sellega seoses pidin tegema aku alust ringi ning ka uued kinnitused akule.
Panin ka massilüliti salongi. Nüüd aku tühjenemisega probleemi pole.
Pilt
Muud väga teinud polegi. Õli ka vahetanud ja jahutusvedelikk ka sai uus.
Jäärajal hullates läks ka kapott liialt kuumaks ja kapotil hakkas juba värv vaikselt värvust muutma, ehk siis peaks kollektori teipima.
Või ikkagi õhu avad tegema, et kuum välja pääseks. Mingit retsi scoopi sinna peale ei tahaks. Galant vr4-l olid sellised vanakooli minimalistlikud õhuvavad, mis sobiksid ka minu autole vast.
Pilt
Ehk peab midagi tulevikus välja mõtlema.
Hetkel teipisin pisut kapotti seest poolt
Pilt
Ja siis kapoti all olevad mõned õhutorud ka katsin. Näeb parem välja ja äkki hoiab ka iat kraadi kaks madalamal
Pilt

bulls123
huviline
Postitusi: 70
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Re: Mitsubishi Colt 4G63T 4WD

PostitusPostitas bulls123 » P Apr 21, 2024 8:48 pm

Pilt
Pilt
Uued amordid ja uued strutbari kinnitused


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 163 külalist