Nüüd väike paus olnud. Peale talve Colt seisis mõned kuud. otsisin talle uue tagastange ja muud väga temaga ei teinudki vist. Küll aga kui juulikuu alguses avastasin, et ülenurme lennukal kiirendus, siis panin ennast Coldiga kirja ja siis hakkas kiire kuu, sest teha oli autoga palju. Üv oli läbi ja seda takistas diiselmootor, mis oli veel ametlikult passis ja esiklaasis olev mõra. Tegin avalduse mootorivahetuseks, ja kõik sujus tõrgeteta. Kaalumas pidin ikka käima, kuid mootor sai passi kirja. Ka ülevaatus sai tehtud. Esiklaas sai tellitud juba juuni kuus ja seda ikka veel ootasin. Kindlasti ei oleks olnud mõtet minna stock aju, turborõhuga jne võistlema(katsetama). Kirja panin Speedestile ennast RWYB klassi, ehk nn proovi/testi klass ja seda meistrikatel kuidagi ei arvestata. Aga jah tahtsin ikka võimalikult kiiret aega selle tehnikaga sõita.
Kunaigi soetatud ECMLINK aju sai külge visatud. Lisaks panin 4bar Map anduri ja iat anduri. Õhulugeja sai siis minema visatud ja uus õhuvõtu toru ning filter paigaldatud(tulevikus pean õhufiltri ka mootoriruumist eraldama) ja üks sisselaske toru ka uus tehtud, kuhu iat andur panna. Kaasiklapi uus flants ka sai lastud GSPerformans-il lõigata
Lõpuks kõige eelneva peale oligi kulunud 2-3 nädalat ja proovisin siis mingisugusesse seadesse see saada. Üle 1,19 bar turborõhku siski parema tahtmise juures ei saanud, pigem jäi 1 bari kanti ja kütuse segu jääb pisut rikkaks. Aga pm juba liigub ja rohkem polnud aega seadega tegeleda, sest Speedest oligi käes. Tehnilise hommikul(reede 28.07) helistatakse, et klaas on kohale jõudnud ja saigi sama päev veel klaas lastud vahetada. Olingi tehniliseks valmis ja see sai ka reede õhtul tehtud. Laupäeva hommikul start.
mootorist mõni pilt