Hei! Pole nüüd juba 4 kuud miskit kirjutanud. Mitte, et midagi muutunud, või tehtud poleks. On ikka tehtud.
Ma ei teagi, kas mainisin, aga peale turbo vahetust ja seadistamist olid pihustid otsas, see tähendab, et logi näitas kuskil 1 bar juures juba 120% avatud. Ehk pihustid ei suutnud enam rohkem peale kallata.
Vahetasin siis vanad originaal 450cc pihustid uute 1200cc vastu.
Pihustite vahetusega seoses, pidin ka lappima juhtmestikku ja uute pihustitega tänaval seadesse saama. Ja uuesti seadistades hakkas sidur nüüd libisema kuskil 1,1-1,2 bar rõhu juures. Tuginedes teiste arvamusele, siis see originaal eclipse turbo sidur peab kuskil kuni 300hp, nm ei tea. Ehk kuskile sinna see jõud võib jääda. Dünotanud pole.
Segu jäi pigem rikas(tühikäigul näitab, et lahja) kuid koormuse all rikas ja detonatsioonipoissi pole, seega ma väga ei muretse.
Hetkel sõidabki sama rõhuga ja siduri panin lihtsalt uue orika. Talvel pole see libisemine ka selline probleem nagu suvel kuivaga. Pigem tõmbab ikka rattad ringi
Aga Leidsin ka ACT kergema hooratta, Exedy tugevama korvi koos kolme labaga ketta. Need lähevad külge siis kevadel.
Peale turbo vahetust märkasin ka õlivinet väljalaskest.Kuna sellel turbol oli pikkilõtk olemas, siis sai hakatud otsima uut samasugust lõtkuta turbot.
Kui turbo leitud, siis sai võetud ka väljalaskekollektor maha ning selgus, et mõni klapisääretihend, või juhtpuks(täpselt aru ei saandudki) lekib õli ja ilmselt too ka õlivine põhjustaja. Kuna ka jäärajal pikemalt hullates kippus jahutusvedeliku temp tõusma liiga kõrgele ja see kaas oli pm lõpuni juba lihvitud, siis otsustasin uue kaane kasuks. Nn uus kaan siis riiulist kasutatud, kuid korralikum. Sai laiali võetud, käis lihvimises, ning sooveldasin klapid ja panin uued säärekad.
Kokku läks selle nn uue turboga, mille pikkilõtku pole. Ja õlikas tagant kadunud.
Autot tarbides paaril korral tundsin/koolsin ka puterdamist, selgus, et üks küünlajuhtmetest peksis üle. Vahetasin siis küünlajuhtmed ja küünlad.
Lisaks sai ka aku mingi hetk otsa, kuna EcmLink aju kasutades on mingi tarbija järgi ning aku laadis end maha.
Ostsin siis väikse muruniiduki aku(kaaluvõit on kiirem sõit). Sellega seoses pidin tegema aku alust ringi ning ka uued kinnitused akule.
Panin ka massilüliti salongi. Nüüd aku tühjenemisega probleemi pole.
Muud väga teinud polegi. Õli ka vahetanud ja jahutusvedelikk ka sai uus.
Jäärajal hullates läks ka kapott liialt kuumaks ja kapotil hakkas juba värv vaikselt värvust muutma, ehk siis peaks kollektori teipima.
Või ikkagi õhu avad tegema, et kuum välja pääseks. Mingit retsi scoopi sinna peale ei tahaks. Galant vr4-l olid sellised vanakooli minimalistlikud õhuvavad, mis sobiksid ka minu autole vast.
Ehk peab midagi tulevikus välja mõtlema.
Hetkel teipisin pisut kapotti seest poolt
Ja siis kapoti all olevad mõned õhutorud ka katsin. Näeb parem välja ja äkki hoiab ka iat kraadi kaks madalamal