2. leht 2-st

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: L Mai 09, 2020 9:16 am
Postitas Zafari
Siinkohal jään mina ikka sellele vanale arvamusele, et see tsentreerimisrõngaste olemasolu ei tekita mingit vibratsiooni ega rataste lahti tulemist vms jama. On inimestega sel teemal vaieldud ja vaieldud, ise olen aastaid sõitnud ilma rõngaste ja muredeta :D
PS: Mäletad kuidas Marguse vanal coldil kütusetorusid lappisime? :lol:

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: L Mai 09, 2020 10:37 am
Postitas Sander147
Noo igatahes proovin ikkagi rõngad sebida ja eks siis näis, kas läheb paremaks või ei. Vähemalt on üks arvatav põhjus likvideeritud.

PS: kusjuures ei mäleta. Piduritorusid sai küll kahveltõstukil tehtud :D

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: L Mai 09, 2020 4:42 pm
Postitas Zafari
kütusetorude vahetuse jaoks lõigati plekikääridega vajaliku suuruse auk otse läbi kerepleki paagi kohale ja pandi klambritega uued voolikud külge.Peale seda painutati uus "luuk" tagasi ja suleti teibiga. Work done :D

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: L Mai 09, 2020 5:03 pm
Postitas Sander147
Kas seda tegime ka tookord kahveltõstukil?? :mrgreen:

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: P Mai 10, 2020 10:20 am
Postitas Zafari
ikka jah 8)

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: K Mai 13, 2020 4:55 pm
Postitas Sander147
Zafari kirjutas:Siinkohal jään mina ikka sellele vanale arvamusele, et see tsentreerimisrõngaste olemasolu ei tekita mingit vibratsiooni ega rataste lahti tulemist vms jama. On inimestega sel teemal vaieldud ja vaieldud, ise olen aastaid sõitnud ilma rõngaste ja muredeta :D


Aga siinkohal on mul nüüd testitud. Panin täna tsentrirõngad ning auto on hoopis midagi muud. Igasugu vibratsioon puudub.

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: K Mai 13, 2020 5:05 pm
Postitas Aap
Sander147 kirjutas:
Zafari kirjutas:Siinkohal jään mina ikka sellele vanale arvamusele, et see tsentreerimisrõngaste olemasolu ei tekita mingit vibratsiooni ega rataste lahti tulemist vms jama. On inimestega sel teemal vaieldud ja vaieldud, ise olen aastaid sõitnud ilma rõngaste ja muredeta :D


Aga siinkohal on mul nüüd testitud. Panin täna tsentrirõngad ning auto on hoopis midagi muud. Igasugu vibratsioon puudub.


Ma arvan et siin pigem on probleem selles, et kas poldiava või mutri koonused ei ole tsentrilised või on poldikeerajaga rämmaga kohe üks kinni vägistatud ja siis teised järgi. Tsentrirõngasteta tuleb käsitsi pingutada väga mitmes järgus. Lohakus ja rutakuspingutamisel ning kõverad mutrid/avad = vibra, kuna ratas ei ole rummu suhtes tsentris.

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: K Mai 13, 2020 5:48 pm
Postitas Sander147
Ma ei pane rattaid esimest korda autole alla...
Kõik mutrid on käsitsi ligi keeratud, kõik aluspinnad on puhtad. Rattad on balansitud ja veljed on sirged (kontrollitud pinkides). Mutrid on täiesti uued. Pesad velgedel ei ole üleliia kulunud ega astmeliste koonustega.

Tsentri rõngastega sai samuti käsitsi ligi keeratud ja pärast Nm võtmega kinni. Töös ja paigalduses pole mingit erisust. Ainuke erinevus- tsentri rõngad.

Jään enda arvamuse juurde.

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: P Mai 24, 2020 3:22 pm
Postitas Sander147
Käigukasti trosside kronstein sai ka uuenduse. Kuna eelnevalt olid leevendus kummid surnud, remonditud poltidega ja lisaks sai keevitatud, siis käiguvahetus oli suht jura.
Kõik käigud oli vasakulepoole nihkes. 3-4 asemel oli 5-R, 1-2 asemel aga 3-4.
Muidugi mängis rolli ka 2.0 kasti kulissi kahvli paigutus, mis sai ka veits ümber tehtud.
Trosside hoidikuks OE detail MR953261.

Samuti lekkis käigukasti otsakaas. Vana, roostes ja pihta saanud. See ka OE detail.
Käigukasti õli sai ka uuesti vahetatud, mis sest et oli 1200km sõitnud. 75W90.

Pilt

Pilt

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: E Juun 15, 2020 11:38 pm
Postitas Sander147
Pole tükk aega miskit kirjutanud, kuna peale sõitmise pole miskit teinud kah :D

Täna sai siis uued suvekad alla.
Nankang Ultra Sport NS2, 205/50R15, DOT 0220 Tahtsin küll "päris" rehve Toyo TR1 nimega, aga kuna tagasild tahab ka remonti, siis tuli väike järele andmine teha.

Piltidel siis vanad juustud vs uus. Ja rehv veljel enne ja pärast. Mõõdulindiga mõõtes, siis 205 on tõesti tiba laiem kui 195.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: L Juun 20, 2020 9:51 am
Postitas Sander147
Käigukasti kohta oli siin vahepeal küsimus.

Galantil F5M42-2-F7N2, peaülekanne 3.722, spido 30/36
1. 3.583
2. 1.947
3. 1.379
4. 1.030
5. 0.820
R. 3.363

Coltil F5M41-1-F8A1, peaülekanne 3.714, spido 31/36
1. 3.583
2. 1.947
3. 1.343
4. 0.976
5. 0.804
R. 3.416

Seega pm ei ole üldse vahet. Lootsin, et Colti kastist saaks paremad ülekanded, eeldusel, et 1.6 omad on lühemad.

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: L Juun 20, 2020 10:01 am
Postitas SiimS
EVO vist ainuke millel lühikesed ülekanded.

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: L Juun 20, 2020 12:21 pm
Postitas Sander147
4.3 ülekanne on 2.0 100kw Space Runneril 99- üles. (Mul vahepeal oli Runner sama mootoriga, see keris küll väga hästi edasi).
4.0 leiaks mõne pealt veel, aga see pole eriline edasiminek.

Evodest ei sobi ükski kast, kuna need Awd ja ilma vahekastita need ei toimi.
Eks tuleb ikka turbotama hakata, siis on pikem käik (3.7 peaülekanne) isegi parem.

Edit:
Runneri kast on F5M42-2-V5A, mille käigud on samad, mis Galantil, aga peaülekanne on 4.352, spido 28/36.
Galanti kastiga on Colti tippkiirus c 210kmh, Runneri omaga c 185kmh.
Küll aga on Runneri kastiga kiirendus arvestuslikult c 16% parem.

Re: Colt R - Sander147

Postitatud: P Sept 27, 2020 7:08 pm
Postitas Sander147
Võime selle teema kinni panna. Sai maha müüdud. Edasi läheb aur ja vile Evo peale :)