Tere jälle
Meeleolu on ülev, sest auto on valmis, aga teadamatus tuleviku eest teeb ärevaks. Tänase seisuga võib öelda, et kesk-Aasia on kinni. Kõik sealsed riigid kas on piirid sulgenud või viisasid ei väljasta. Meie jaoks tähendab see, et me venitame viisadega võimalikult kaua, kuid mõtlema ühtlasi ka plaan B. Huvitav kui kaugel põhjas ükskõik mis mitsubishi või colt käinud? Päris Tšeljuskini neeme vast ei rihi, aga päris kauguele peaks saama...
Tänaseks päevaks on auto tehniliselt triksis traksis(me loodame). Kõik mis saab saba anda on loodetavasti andnud ja edasi läheb juba lõbusalt
Autos on uus radikas ja kivide eest kaitse 5mm alumiinumist ''pann''.
Honda Civic(92-00) alumiinum radikas on 2x paksem kui OEM(18mm vs 36mm), kahjuks küll 70mm kitsam, aga ta sisse-/väljalase on 32mm ja jahutustorud sees on 16mm ja ta on üleni alumiinumist, niiet parem igaljuhul, kui see päevi näinud pastal oma sisse löödud ribidega. Ja ta hinnaks koos postiga tuli 89€.
Ruumi oli seal küllaga, kuid Honda oli ainuke kes tootis sellist radikat mille sisse-/väljalase jäid paremale poole.
Uued kandurid
Kolle on nõks lähedal, aga saab vast hakkama
Sinine ja punane mätsib hästi #NFSU2
Ja selline ta sai. Veel on vaja teha salongi ja panna alla Fedima FO/R kruusakad. Teekond mis sai alguse 2019 aasta augustis hakkab jõudma lõpuni. Tee on olnud väga künklik. Raha on läinud auto alla rohkem, kui ta väärt on korda 3...kuid ta on armsaks saanud
Kuid ta oli siiski kõige odavama ÜV ja kindlustusega auto auto24, makstes 400€.
Järgmine update tuleb mõne kuu jooksul, kui hakkame salongi lammutama!
Püsige lainel