Erinevate diilide saatel veeres garaaži ukse taha üks õnnetu 94 aasta Eclipse. Tegu originaalis facelift ninaga Eclipsega. Edasi viib teda 1,8 liitrine SOHC bensiini mootor. Jõu kannab maha esimene sild läbi lahtise differentsiaali ja manuaal käigukasti. Masin oli ikka oma päris õnnetus seisus. ei tahtnud ta käivituda ega koos püsida.
Pildid siis kui masin minu kätte jõudis. PS. Kuna masinal mingi miljon ostumüügilepingut ja kahtlased autorahaks paberid, siis otsin taga teh passi järgset omanikku, et masin ringi vormistada ja legaalseks teha .
Vahepeal sai ise kõvasti silma peal hoitud sellisel toredal ette võtmisel nagu mannergute mõõduvõtt ja ükskord kargas pähe mõte, et selline masin seisab. Nii saigi kätte võetud ja masin kõigepealt käima aetud. Elumärgid sees sai hakatud teda komplekteerima kõigest, mis garaaži all vedeles.
Nina koos
Tuled viled korrastatud + ühel õigel mannergul peavad ikka vilkuvad tuled ka olema
Kuna masinal puudus konkreetselt igasugune esteetiline välimus sai otsustatud, et tuleb värviga ületuisata nii saigi alustatud kerget aluspinna lihvimist. Liivapaberiga kere ülekäidud sai aetud treila peale ja viidud tööjuurde, et seal keevitada ja masin üle tuisata.
Kuna tegu siiski väga lowbudget ehitusega. Sai värvimistöö ise ette võetud ja värviks tavaline nii nimetatud läikiv valge metalli Hammerite. Kuigi noh nagu piltidelt näha siis tegu ikka matt valgega. Üllataval kombel kannatab püssiga isegi valge Hammeritega autot värvida. Tulemus jääb päris sile Kõvasti etem kui rulliga värvitud matid.
Olgem ausad masin ikkagi pärsi raibe, sai hakatud üks haaval kõike kandvat osa ja veermikuga seotuvat üle vaatama ja selgus tõsi asi, et see pool oli väga korralik välja arvatud käsipidur. Puksid, laagrid, kettad, klotsid, sillakinnitused, õõtshoovad kõik olid väga heas seisukorras ja ilma lõtkude ja kolinateta. Nii saigi #Elly omale ainult uued piduri klotsid tootjaks Brembo
Ahjaa ja kuna juba kõik kohad sai läbi roomatud ja kangi/haamriga läbi kolistatud jäi näppu must metalli hammerite ja kõik koopad pluss põhja alune üle plätserdatud. Tegu ikkagi low budget ehitusega. Parem ikka kui mitte midagi.
Siin siis masin oma esimeses stardis. Ega sinna saigi mindud põhimõtteliselt nii, et mootor sai õli ja filtri vahetuse ja tosooli vahetuse pluss uued Brembo klotsid.
Ei läinud ka kaua aega kui hakkasid ilmnema esimesed probleemid. Kolm tundi pidas masin vastu ennem kui keema läks.
Üheks jahutus probleemiks selgus olevat umbes konditsioneeri radikas ja kuna meistri mehi oli palju ei pidanud keegi liigseks pingutuseks käsi külge panna.
Õnneks sai kaval oldud ja kaasa võetud 20 liitrit vett ning nii see sõit jätkus. Kahjuks ei lahendanud umbes konditsioneeri radiaatori eemaldamine ülekuumenemis probleemi. ning masin pidas vastu veel 2 tundi kuni edasi sõit oli põhimõtteliselt mõtetu kuna sai prognoosiks pandud pekkis plokikaane tihend, mis pressis surve jahutussärki ja see omakorda kogu vee paisupaagist välja
Kuna plokikaane tihend oli ikkagi õhtal, sai kokku korjatud väike hooldus komplekt. Samuti esines piduritega probleeme kuna kippusid ülekuumenema ning pidurivedelik läks keema. Nii sai ostetud ka võidusõidu piduri vedelik. Siinkohal kiidan Brembo piduri klotse peale 5 tundi 150/160kmh kiiruse pealt 50 peale pidurdamisi ja muid kõvasid pidurdusi oli klotsi jääk meeletu kui võrrelda sellega, et mõned mehed tulid uute klotsidega ja viienda tunni peal juba vahetasid neid kuna klotsid olid nullis.
Uus jooks velgi ka kuna eelmised olid 16tolli siis need tundusid liiga suured ja rasked olevat selle 1,8 jaoks ringrajal. Need siis 15tollised.
Üritus NR 2. Tehniline kontroll edukalt läbitud. Vahepeal sai masin omale veel igaks juhuks kõik uued piduri torud ja õhutusnipplid koos võidusõidu piduri õliga. Samuti sai siduris asendatud tavaline dot4 võidusõidu omaga. Tunnetus ja reaktsioon paranes oluliselt nii piduritel kui siduril.
Kuna vahepeal toimus peres suursündmus poja sünni näol siis jäi 2018 aasta viimasel üritusel osalemine kahjuks ära ning sai masinaga niisama vahepeal metsas marjul/seenel käidud
Siin kohal kiidan endiselt Brembo piduriklotse. Kaks 6 tunnist sõitu ja klotsid endiselt okeid. Järgmisele sõidule enam nendega ei lähe, aga niisama sõitmiseks vägevad veel.
Kuna mannergute mõõduvõtu saatus on hetkel lahtine, siis on ka masina saatus hetkel lahtine, kas peab hakkama puuri paigaldama või mis saab eks seda näitab aeg.