Tere taas.
Õnneks või kahjuks on teema peategelane endiselt sõidukorras ning mõned vead on taas likvideeritud.
Ostust saati vaevas autot jõupuudus. Üle 4000 pöörde sõites oli tunda, et on hingest kinni. Sümptomid viitasid VIC'i (Variable Induction Control) veale.
Eemaldasin gaasiklapi, sealt avanes pisut õõvastav pilt. Silikooni oli ohtralt pandud, eemaldasin kogu üleliigse.
Aga nüüd põhivea juurde. Liblikklappide võlli hammasrattal olid nii suured kulumisjäljed, et võll oli väga vales asendis. Seega mootor ei saanud vajalikku õhukogust kätte. Hetkel kõige mõistlikuma lahendusena eemaldasin need klapid. Eks tulevik näitab mis sellest mootorist edasi saab, kui jääb vabalthingavaks, siis tuleb tehasekonditsioon taastada, aga kui saab turbod külge, siis läheb niikuinii teine kollektor.
Välimus on ka tagasihoidlikumaks saanud.
Uku ameeriklane saab ka täiustusi, aga mingil põhjusel ei ole tal motivatsiooni oma teemat uuendada.
Eelnevale jutule lisaks, tellisin ära piduriklotside ringi, lisaks on uued küünlad kohal, vanu küünlaid eemaldades olin ka pisut üllatunud, kuid sellest juba järgmises uuenduses.