DSM Eclipse GS/GTi 94a. 2.0 turbo -mario MÜÜDUD
Postitatud: P Aug 13, 2017 2:25 pm
Terve.
Sai siis toodud omale uus kärakas kasutaja syrts käest.
Originaalis Tavaline vabalt hingav 2.0 110kw manuaal. Varustust tal palju ei ole el aknad, el peeglid ja lekkiv konditsioneer . Musta värvi, mingisugused randiga aftermarket valukad
Probleeme tal ikka oli omajagu. Alustades tagumistest piduritest ja lõpetades genekaga. Vahetatud sai tagasilla puksid(noo need olid ikka päris pehmed), CAS, süütemoodul, küünlajuhtmed, uued küünlad, uus sidur, uued veovõllid.
Aga põhilisem töö on see, et kuna Talon seisab ikka veel ja ootab oma järge ja kastide viisi uusi juppe, siis sai sealt maha kisutud kogu turbo süsteem ja sai visatud sellele pillile peale. Turboka väljalaske kolle, 20g turbo, turboka sisselaske kolle, cooler, tubroka pihustid koos kütuse latiga, ecmlink aju. Selleks et suurendatud kiirendus võimega auto ka suudaks seisma jääda sai paigaldatud turboka suuremad pidurikettad, ette ja taha koos sadulatega, samuti uued kettad ja klotsid. Custom väljalase 3" downpipe, 2,5" otse koos korraliku japstyle pütiga.
Mõni klõps kah:
Korralikku video materjali hetkel ei ole, aga millalgi kindlasti teen ja panen siia ka
Sai siis toodud omale uus kärakas kasutaja syrts käest.
Originaalis Tavaline vabalt hingav 2.0 110kw manuaal. Varustust tal palju ei ole el aknad, el peeglid ja lekkiv konditsioneer . Musta värvi, mingisugused randiga aftermarket valukad
Probleeme tal ikka oli omajagu. Alustades tagumistest piduritest ja lõpetades genekaga. Vahetatud sai tagasilla puksid(noo need olid ikka päris pehmed), CAS, süütemoodul, küünlajuhtmed, uued küünlad, uus sidur, uued veovõllid.
Aga põhilisem töö on see, et kuna Talon seisab ikka veel ja ootab oma järge ja kastide viisi uusi juppe, siis sai sealt maha kisutud kogu turbo süsteem ja sai visatud sellele pillile peale. Turboka väljalaske kolle, 20g turbo, turboka sisselaske kolle, cooler, tubroka pihustid koos kütuse latiga, ecmlink aju. Selleks et suurendatud kiirendus võimega auto ka suudaks seisma jääda sai paigaldatud turboka suuremad pidurikettad, ette ja taha koos sadulatega, samuti uued kettad ja klotsid. Custom väljalase 3" downpipe, 2,5" otse koos korraliku japstyle pütiga.
Mõni klõps kah:
Korralikku video materjali hetkel ei ole, aga millalgi kindlasti teen ja panen siia ka