DSM Eclipse GS/GTi 94a. 2.0 turbo -mario

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
mariopress
Tösine huviline
Postitusi: 120
Liitunud: L Mai 25, 2013 10:29 am

DSM Eclipse GS/GTi 94a. 2.0 turbo -mario

PostitusPostitas mariopress » P Aug 13, 2017 2:25 pm

Terve.

Sai siis toodud omale uus kärakas kasutaja syrts käest.

Originaalis Tavaline vabalt hingav 2.0 110kw manuaal. Varustust tal palju ei ole el aknad, el peeglid ja lekkiv konditsioneer :D . Musta värvi, mingisugused randiga aftermarket valukad

Probleeme tal ikka oli omajagu. Alustades tagumistest piduritest ja lõpetades genekaga. Vahetatud sai tagasilla puksid(noo need olid ikka päris pehmed), CAS, süütemoodul, küünlajuhtmed, uued küünlad, uus sidur, uued veovõllid.

Aga põhilisem töö on see, et kuna Talon seisab ikka veel ja ootab oma järge ja kastide viisi uusi juppe, siis sai sealt maha kisutud kogu turbo süsteem ja sai visatud sellele pillile peale. Turboka väljalaske kolle, 20g turbo, turboka sisselaske kolle, cooler, tubroka pihustid koos kütuse latiga, ecmlink aju. Selleks et suurendatud kiirendus võimega auto ka suudaks seisma jääda sai paigaldatud turboka suuremad pidurikettad, ette ja taha koos sadulatega, samuti uued kettad ja klotsid. Custom väljalase 3" downpipe, 2,5" otse koos korraliku japstyle pütiga.

Mõni klõps kah:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Korralikku video materjali hetkel ei ole, aga millalgi kindlasti teen ja panen siia ka
Viimati muutis mariopress, R Aug 25, 2017 11:41 am, muudetud 2 korda kokku.
1994 MItsubishi Eclipse 1.8 #Elly
1994 MItsubishi Eclipse 2,0 110kw
1994 MItsubishi Eclipse GS/GTI turbo
1994 Plymouth Laser RS Turbo AWD
1990 Eagle Talon TSI AWD 2.0turbo
2005 BMW 730d e65/66

Kasutaja avatar
mariopress
Tösine huviline
Postitusi: 120
Liitunud: L Mai 25, 2013 10:29 am

Re: Mitsubishi Eclipse GS/GTi 94a. 2.0 turbo -mario

PostitusPostitas mariopress » T Aug 15, 2017 6:25 pm

no nii no nii. Esinenud veel mõned üksikud mured, vaja osta uued piduri kettad, ette kuna said siin suure tormi ajal kuumana vett ja kunde poolse esimese tõmbas kõveraks. Veel oleks vaja välja vahetada sidur veidi vängema vastu kuna praegune ei suuda kogu jõudu kinni hoida ning ca 5500 RPMi peal tahab libisema hakata. Lisaks tahaksid vahetust veel amordid kuna hetkesed suht pehmed juba omadega ning kiirendades lased nagu paadiga, Boosti ajal vaatad tähti ja käiguvahetuse ajal asfalti :D

Kes teab kust saaks mõnusat jäika vedrustust võib kirjutada mulle.

Esistanget moditud ja üleliigne mudru nahhui visatud, koos kõrvalistuja poolse udukaga, et cooler ja radikas paremini õhku saaks :D

Üks vihmane klõps:

Pilt

Perse düno ja tänava kogemuse kõrval võib väita, et jõudu on seal 200+ kw .
Kolmeliitrine bemm tundub nüüd ikka täieliku jalgrattana.
1994 MItsubishi Eclipse 1.8 #Elly
1994 MItsubishi Eclipse 2,0 110kw
1994 MItsubishi Eclipse GS/GTI turbo
1994 Plymouth Laser RS Turbo AWD
1990 Eagle Talon TSI AWD 2.0turbo
2005 BMW 730d e65/66

Kasutaja avatar
mariopress
Tösine huviline
Postitusi: 120
Liitunud: L Mai 25, 2013 10:29 am

Re: Mitsubishi Eclipse GS/GTi 94a. 2.0 turbo -mario

PostitusPostitas mariopress » T Aug 15, 2017 9:46 pm

Mõned elukaaslase klõpsud ehituse käigust kah. Aega kulus kokku 15 töö tundi 8)

Pilt

Pilt

Pilt

Tagataustal Talon ilutsemas
Pilt

Pilt

Pilt
1994 MItsubishi Eclipse 1.8 #Elly
1994 MItsubishi Eclipse 2,0 110kw
1994 MItsubishi Eclipse GS/GTI turbo
1994 Plymouth Laser RS Turbo AWD
1990 Eagle Talon TSI AWD 2.0turbo
2005 BMW 730d e65/66

syrrts
huviline
Postitusi: 67
Liitunud: T Nov 06, 2007 1:18 am

Re: Mitsubishi Eclipse GS/GTi 94a. 2.0 turbo -mario

PostitusPostitas syrrts » R Aug 18, 2017 6:50 pm

No ulevaatuse läbis igatahes ametlikult ja ilma kobinateta peale rooliotste ja šarniiride vahetust.
Seal ei õeld keegi et miskit pehme oleks vms.
A no eks ta sai peale seda ka tallinna teid mõned sajad kilomeetrid. Ju sellega ära väsinud on ss

Kasutaja avatar
mariopress
Tösine huviline
Postitusi: 120
Liitunud: L Mai 25, 2013 10:29 am

Re: DSM Eclipse GS/GTi 94a. 2.0 turbo -mario

PostitusPostitas mariopress » T Aug 29, 2017 10:38 am

Vahepeal andis sabad starter. Harjad olid täiseti ära kulunud, õnneks oli võtta üks doonor starter kust sai pm uue väärsed harjad ja pidu käib edasi. :D

Pilt

Pilt

Sõber 22 padrun aitab harjade paigaldusel rootorile alati hädast välja :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
1994 MItsubishi Eclipse 1.8 #Elly
1994 MItsubishi Eclipse 2,0 110kw
1994 MItsubishi Eclipse GS/GTI turbo
1994 Plymouth Laser RS Turbo AWD
1990 Eagle Talon TSI AWD 2.0turbo
2005 BMW 730d e65/66

Kopajuht
Tegija
Postitusi: 557
Liitunud: E Veebr 27, 2012 12:09 am
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Mitsubishi Eclipse GS/GTi 94a. 2.0 turbo -mario

PostitusPostitas Kopajuht » L Sept 09, 2017 4:05 am

mariopress kirjutas:no nii no nii. Esinenud veel mõned üksikud mured, vaja osta uued piduri kettad, ette kuna said siin suure tormi ajal kuumana vett ja kunde poolse esimese tõmbas kõveraks. Veel oleks vaja välja vahetada sidur veidi vängema vastu kuna praegune ei suuda kogu jõudu kinni hoida ning ca 5500 RPMi peal tahab libisema hakata. Lisaks tahaksid vahetust veel amordid kuna hetkesed suht pehmed juba omadega ning kiirendades lased nagu paadiga, Boosti ajal vaatad tähti ja käiguvahetuse ajal asfalti :D

Kes teab kust saaks mõnusat jäika vedrustust võib kirjutada mulle.

Esistanget moditud ja üleliigne mudru nahhui visatud, koos kõrvalistuja poolse udukaga, et cooler ja radikas paremini õhku saaks :D

Üks vihmane klõps:

Pilt

Perse düno ja tänava kogemuse kõrval võib väita, et jõudu on seal 200+ kw .
Kolmeliitrine bemm tundub nüüd ikka täieliku jalgrattana.



Ütle üks ainukene bemm mis ei ole jalgratas ja ma annan sulle 0,33 õlle :D samas aru ma ei saa, miks hakkasid tumedat ehitama ja ei jätkanud heledaga
Mitsubishi galant 92a. 1,8B jupitamisel
Ford mondeo 97a. 1,8B rauas
Volvo V40 98a. 1,8B müüdud
Opel Vectra 95a. 2,0B mahakandmisele
Mitsubishi Galant 97a, 2,0 B universaal (müüdud)
Honda Accord 94a, 2,0B Rauas
Volvo V40 00a 1,8B

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2201
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Eclipse GS/GTi 94a. 2.0 turbo -mario

PostitusPostitas Martinez » T Sept 12, 2017 10:12 am

Kopajuht kirjutas:
mariopress kirjutas:no nii no nii. Esinenud veel mõned üksikud mured, vaja osta uued piduri kettad, ette kuna said siin suure tormi ajal kuumana vett ja kunde poolse esimese tõmbas kõveraks. Veel oleks vaja välja vahetada sidur veidi vängema vastu kuna praegune ei suuda kogu jõudu kinni hoida ning ca 5500 RPMi peal tahab libisema hakata. Lisaks tahaksid vahetust veel amordid kuna hetkesed suht pehmed juba omadega ning kiirendades lased nagu paadiga, Boosti ajal vaatad tähti ja käiguvahetuse ajal asfalti :D

Kes teab kust saaks mõnusat jäika vedrustust võib kirjutada mulle.

Esistanget moditud ja üleliigne mudru nahhui visatud, koos kõrvalistuja poolse udukaga, et cooler ja radikas paremini õhku saaks :D

Üks vihmane klõps:

Pilt

Perse düno ja tänava kogemuse kõrval võib väita, et jõudu on seal 200+ kw .
Kolmeliitrine bemm tundub nüüd ikka täieliku jalgrattana.



Ütle üks ainukene bemm mis ei ole jalgratas ja ma annan sulle 0,33 õlle :D samas aru ma ei saa, miks hakkasid tumedat ehitama ja ei jätkanud heledaga


Sama küsimus...

Kasutaja avatar
mariopress
Tösine huviline
Postitusi: 120
Liitunud: L Mai 25, 2013 10:29 am

Re: DSM Eclipse GS/GTi 94a. 2.0 turbo -mario

PostitusPostitas mariopress » N Sept 21, 2017 1:17 pm

noo 535bi turbo diisel bemm on jalgrattast ikka päääris kaugel.

Vastus teie küsimusele ehitamise koha pealt on siis see, et must sai ostetud tegelikult doonoriks valgele. Ja kuna mustal on üv ja kindlustus olemas ja kõik jutud, siis ehitan mootorit sellele vahele, et saaks väikse tänava sõidu kogemuse ja näha kuidas mootor käitub/töötab ja vastu peab. Kui kõik oki doki, siis lähen lihtsamat vastupanu teed ja tästan mootori mustalt valgele ringi ning asi ants. Valge ehitus käib endiselt veel täies hoos. Hetkel on järjekorras käigukasti, vahekasti ja sildade taastamine.

Mootori poole pealt siis nii palju, et ühel toredal sügisõhtul puhus Tallinn-Tartu mntel 3 käiguga boosti ajal kaanetihendi "vahelt minema" ning hetkel ootab uut tihendit, mis peaks homme saabuma. Tihendi valikuks sai siis 2mm PAYENi grafiit tihend. Eks kui kohale jõuab siis näeb, mis imeloomaga tegemist on :D
1994 MItsubishi Eclipse 1.8 #Elly
1994 MItsubishi Eclipse 2,0 110kw
1994 MItsubishi Eclipse GS/GTI turbo
1994 Plymouth Laser RS Turbo AWD
1990 Eagle Talon TSI AWD 2.0turbo
2005 BMW 730d e65/66

Kasutaja avatar
mariopress
Tösine huviline
Postitusi: 120
Liitunud: L Mai 25, 2013 10:29 am

Re: DSM Eclipse GS/GTi 94a. 2.0 turbo -mario

PostitusPostitas mariopress » N Sept 21, 2017 1:19 pm

Pilt
1994 MItsubishi Eclipse 1.8 #Elly
1994 MItsubishi Eclipse 2,0 110kw
1994 MItsubishi Eclipse GS/GTI turbo
1994 Plymouth Laser RS Turbo AWD
1990 Eagle Talon TSI AWD 2.0turbo
2005 BMW 730d e65/66

Kasutaja avatar
mariopress
Tösine huviline
Postitusi: 120
Liitunud: L Mai 25, 2013 10:29 am

Re: DSM Eclipse GS/GTi 94a. 2.0 turbo -mario

PostitusPostitas mariopress » R Jaan 11, 2019 7:35 pm

Et vahepeal täitsa käes ära ei mädaneks saab teda ka siin talviti ilusamate ilmade puhul liigutada

Pilt
1994 MItsubishi Eclipse 1.8 #Elly
1994 MItsubishi Eclipse 2,0 110kw
1994 MItsubishi Eclipse GS/GTI turbo
1994 Plymouth Laser RS Turbo AWD
1990 Eagle Talon TSI AWD 2.0turbo
2005 BMW 730d e65/66

Kasutaja avatar
mariopress
Tösine huviline
Postitusi: 120
Liitunud: L Mai 25, 2013 10:29 am

Re: DSM Eclipse GS/GTi 94a. 2.0 turbo -mario

PostitusPostitas mariopress » R Jaan 11, 2019 7:51 pm

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
1994 MItsubishi Eclipse 1.8 #Elly
1994 MItsubishi Eclipse 2,0 110kw
1994 MItsubishi Eclipse GS/GTI turbo
1994 Plymouth Laser RS Turbo AWD
1990 Eagle Talon TSI AWD 2.0turbo
2005 BMW 730d e65/66


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist