Vahepeal on siis Sapporo saanud endale koha küttega garaažis ja pandud "grilli", et elu endal oluliselt lihtsam oleks.
Leitud on lõpuks kõik vajalikud detailid tagasilla uuesti koostamiseks ja auto põhjaalune tehtud nii puhtaks, et saab hakata rahulikult põhja renoveerimise/konserveerimisega tegelema.
Nagu sellises restaureerimisprojektis mõistlik, siis ühtegi vana juppi sildadesse alles ei jää aga kohati tuleb teha huvitavaid vangerdusi auto komplekteerimise juures. Tagasilla puksid said kõik uued OEM. Amordid jäävad mudelikohased, uued tagavedrud tulevad 73-79 aasta Kadett'i esisillalt ja ülemised amordipadjad E38 BMW'lt. Peaks saama hea
Kogu sabaaluse tühjendamise käigus vajas välja puurimist vaid üks polt
Ja lõpetuseks üks pilt auto praegusest olukorrast.