2. leht 2-st

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: L Mai 20, 2017 8:03 am
Postitas Sander147
Pöörete osas saab aidata. Selleks vaja MUT 3 ja head diagnostikut, kes mul ka välja pakkuda.
Regulaator on täiesti olemas ja 95% tõenäosusega on see ka kinni. Soovitan üldse ära võtta selle.

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: L Mai 20, 2017 10:54 pm
Postitas syrrts
Regulaator asub tal kindlasti paagi all kuskil,et kindlasti paak eest ära vaja võtta, enne ligi ei pääse???

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: P Mai 21, 2017 8:37 am
Postitas Sander147
Mootori taga, tulemüüri küljes on.

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: P Mai 21, 2017 12:21 pm
Postitas syrrts
Selge, tänud :)

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: T Mai 23, 2017 11:29 am
Postitas syrrts
Esimesed sajad kilomeetrid läbitud, täitsa tiptop on.
Kuidas regullida õigeks klapiajastuse andur?seda on omajagu näpitud ja heameelega saaks selle täpselt õigeks nagu peab. Aga netist pole midagi leidnud kuidas teha...

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: T Mai 23, 2017 4:02 pm
Postitas Sander147
Stroboskoopi vaja selleks.
Igas normaalses töökojas on see olemas.

Muidugi on mitu muud asja ka, mis seal paika võiks sättida, et tühikäik, käivitus ja sõit oleksid sujuvamad.

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: T Mai 23, 2017 9:39 pm
Postitas syrrts
No hetkel sättisin nii et pöörded on 800 peal,ss on jõudu sõita ka ja käib normaalselt, ega kõiguta ka pöördeid enam.
Käima läheb samuti hästi nagu peale aju remontigi hakkas minema.
Aga enne oli teises asendis sätitud mu enda poolt, ja käis paremini edasi ja jõudu oli rohkem...
Ehk siis hetkel kuldne kesktee siis vist..

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: T Mai 23, 2017 10:09 pm
Postitas Sander147
Siin ongi täpselt see koht, kus selle asendianduriga sa keerad süüte- ja pritseajastuse paigast ära. Tühikäigu pöörete tarbeks on vaja hoopis teisi parameetreid reguleerida. Alustades ECU maandamisest, lõpetades tehase seadete taastamisega tehase arvutiga (loe MUT-3)
Kahjuks või õnneks on see meie igapäevane töö ning kõik teadmised ja vahendid/seadmed on selleks olemas.
Olenevalt auto seisukorrast on ajakulu 2-3h.

Küsimus: kas akuklemmi maha võttes hakkab auto hiljem tühikäiku nn õppima?? Kui jah, siis on seaded paigast ära ;)

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: K Mai 24, 2017 7:22 am
Postitas syrrts
Ei hakka midagi õppima, vähemalt siiani pole täheldanud seda...
No see oli enne juba nii paigast keeratud et alguses ei käinud ju üldse kui ostsin,kahtlusalune number üks on remondimees kellega riidu mindi(vana omanik siis läks)
Mina kruttisin selle nõ sõitvaks tagasi lõpuks...
Ühesõnaga ss pean üks hetk sinu arvuti juurde tulema Tln.
Õnneks igasugused check engined jms ei põle enam peale PTU vahetust ja sõidab täiesti ok-lt hetkel
:)

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: K Mai 24, 2017 10:27 pm
Postitas syrrts
Täna sai siis veits tegeletud jälle, pistsin pisikese aktiivsupaka sisse,et vähegi muusikat oleks,makk on ikka täiesti saast,mingi Sony xpljääd,mis seal ostes oli juba.
Mai saa aru miks inimesed sellist si**a ostavad üldse :shock:
Helikvaliteet on alla igasuguse arvestuse...
Oli sama supakas pioneer deh50ub taga valges eclipses,ja no krt,lammutas niiet paha hakkas endal,subo oli makist maha 1 peale timmitud,gain samuti poole peal,sellega peab subo 10 peale kruttima ja gaini ka pmtst lõppu keerama... Julm saast ikka, usb ja aux ainus hea asi sellel makil...
Pioneer on Legendi installitud ja sealt ära jälle kiskuda ka ei taha, eks peab ära kannatama lihtsalt..
Ja no Legendis pole supakat vajagi, hetkel otse makist filtritesse ja sealt midbassidesse,ja bass on madal ja mõnus ka väga vaikselt kuulates.
Ehk siis Helikvaliteet on ikka kardinaalselt erinev.
Selline pisike mõttetera ss alustuseks.
Läbisõit 196...
Vahetatud ss mootoriõli ja filter.
Eelnevalt sõitnud täissünt õliga (marki ei tea), nüüd läks liqui moly poolsünt,kuna piisavalt vana masin, siis ilmselt parem ka.
Vahetusse läks ka õhufilter,kopsikut oleks vaja uut,vana on lõigatud jms,samuti oleks õhuvõtu toru uut vaja,vana praguline ja teibitub kellegi poolt juba ammu... (ilmselt odavam lahendus kui uus toru osta olnud on) :evil:
Vahetatud on šarniirid ja välimised rooliotsad, mitmed temperatuuri andurid, õlirõhu andur, küünlad, küünlajuhtmed,klapikambrikaane tihend,PTU (siinkohal tänud Sander 147 -le)
Taga koopas sees oli kummalgi poolel pisike auk,keevitatud ilusti, kindlasti midagi veel tehtud aga noh,nipetnäpet asjad ei ole meeles enam...
Homme plaan kastis õli vahetada ja veel nipetnäpet
Ühesõnaga, tegevust on olnud...

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: N Juun 08, 2017 6:26 pm
Postitas syrrts
Nonii, sai jälle tegeletud veits, ehk ss ei röögi enam nagu metslane, viskasin alt ära selle julma sportpüti,nüüd auto mõnus ja vaikne sõita :)
Vist hakkan vanaks jääma, et ei taha julma mörinat :D
Nüüd on sportpütt üle, kes tahab omale ss 25€ ja asub haapsalus
59160875
Priit
Ps.! Sander sa võid oma asukoha mulle privasse pista ja ka umbkaudse summa öelda mis läheb maksma see masina käimise paika sättimine...

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: K Juun 21, 2017 10:51 am
Postitas syrrts
Krt viimased kaks päeva vaevab eclipse mingi jonn..
Hommikul käima ja linnas liikuda ss hakkab jaurama,ei allu gaasipedaalile normaalselt, tahab paarkorda mängida ss alles hakkab kiirendama ja liikuma.. Huvitav millest tingituna selline jonn?

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: K Juun 21, 2017 12:13 pm
Postitas Tuuling
Üldse ei kiirenda või väga uimaselt kiirendab?

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: N Juun 22, 2017 6:34 am
Postitas syrrts
Vahepeal lihtsalt ei kiirenda ss nagu lased ggaasipedaali järgi ja vajutad uuest õrnalt ss hakkab kiirendama

Re: Minu 94 a Eclipse

Postitatud: N Juul 06, 2017 10:25 pm
Postitas syrrts
Nii,minu poolt selle auto teema lõpetatud, eks Mario teeb ise teema kui tunneb et õige aeg :)